Heb de beste man nog nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiittttttttttt gezienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:58 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Maar goed, het zal je wel niks zeggen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb de beste man nog nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiittttttttttt gezien
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb de beste man nog nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiittttttttttt gezien
quote:
quote:, de eerste Nederlandse nieuwssite voor burgerjournalisten, houdt op te bestaan. Het samenwerkingsverband tussen PCM Uitgevers en de digitale tak van Talpa Media wordt per 5 mei a.s. ontbonden na ruim anderhalf jaar actief te zijn geweest. Beide partijen vinden, volgens een persbericht dat zojuist door PCM en Talpa verspreid is, 'dat
niet langer past binnen de strategische focus van de afzonderlijke ondernemingen'.
had de ambitie om van elke Nederlander een verslaggever te maken. Op de website van
zijn alle foto’s en filmpjes dan ook afkomstig van amateurs die ooggetuige zijn geweest van een nieuwswaardig feit.
De ambitie van de nieuwssite is gedeeltelijk geslaagd, maar het isniet gelukt een financieel gezond vooruitzicht te ontwikkelen. Op dit moment beschikt
over de grootste beeldredactie van Nederland met 7500 geregistreerde
die maandelijks tussen de 1000 en 1500 nieuwsitems insturen.
In april 2007 ontvingeen Zilveren SpinAward voor beste site en was het genomineerd voor de World Summit Award (van WSIS) in de categorie e-business.
Ik schiet gewoon te kort hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
Traudl was een secretaresse........
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Der Untergang?
quote:
Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:58 schreef tomtomaat het volgende:
Oostenrijk?
DING FLOF BIPSquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het land wat ik zoek is de munteenheid niet waterdicht.
Nee.quote:
Closequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Griekenland?
Nee, maar het land wat ik zoek was tot 1912 wel deel van het Ottomaanse Rijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:08 schreef Terpentin07 het volgende:
Turkije?
Nope.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Tsjechië?
Yankee +1quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:34 schreef Yankee het volgende:
Albanie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |