Ja nogal. In de extreemste vorm.quote:
Idd de eerste versie van Hardcore. Maar een variant ervan zoek ik.quote:
Nee een gedeelte van de naam is van de gitarist van U2quote:
Nog meer hintsquote:
Dan had ik The Jam als hint gegeven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Underground? (maar dat is toch geen genre?)
Wat begrijp je niet aan THE EDGE ?quote:
Edge is een gedeelte van de muziekstroming.quote:
Hč Hčquote:
je kunt me niet verwijten geen hints te hebben gegeven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Doe maar een andere vraag, dit duurt te lang
gokje: noise?
hints zat, gewoon een moeilijke vraagquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
je kunt me niet verwijten geen hints te hebben gegeven.
Stand AKQ Deel 1961quote:
Verder geen idee. Hintje > Is het recent ?quote:
quote:
prima, wil wel graag het antwoord weten van deze vraag. Zal wel een o-jaaaatje worden ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:48 schreef nightcowboy het volgende:
Zal ik anders een andere vraag stellen?
Het werd geen o-jaatje, maar een oh-neetje, deze meneer ken ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
prima, wil wel graag het antwoord weten van deze vraag. Zal wel een o-jaaaatje worden ben ik bang.
Maar goed, het zal je wel niks zeggen.quote:is een Amerikaanse televisie- en radiopresentator. Op de televisie presenteert hij het programma
, dat wordt uitgezonden op Fox News en op de radio presenteert hij The
Program.
is een conservatief en libertariėr en zet zich vaak af tegen de gevestigde politieke partijen.
heeft ook een aantal boeken geschreven waaronder Common Sense, An Inconvenient Book, The Christmas Sweater en Arguing with Idiots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |