op hoeveel screens?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
Weer - muziek - kalender - homescreen met grote klok, mobiel netwerk aan/uit, wifi aan/uit, berichten, mail, browser, notepad - klein analoog klokje, apps, en gps en bluetooth - beursticker en apps - bladwijzers
7 dusquote:
Die Jorte is wel vet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Renesite het volgende:
Mail1
Mail2
Homescreen/klok etc
Jorte
Nieuws
Muziek
jortequote:
Pandahome is uw vriendquote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Dromer het volgende:
Hier 3 schermpjes op m'n Spica op 1.5 en da's eigenlijk wel te weinig. Vooral als ik grotere widgets wil gebruiken.
Het zal of een home-app worden of een 2.1 rom flashen.
Ik heb het met die workaround wel geïnstalleerd, maar heb het nog niet echt gebruikt. Met de nieuwe Brut maps zie ik trouwens wel straatnamen nu!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:25 schreef Black_Ninja het volgende:
Wie gebruikt hier eigenlijk Google Maps Navigation?
Ah! Dat is al een hele verbetering, heb het effe gebruikt maar de grote balk 'UNNAMED ROAD' maakte het destijds nogal onbruikbaar voor me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik heb het met die workaround wel geïnstalleerd, maar heb het nog niet echt gebruikt. Met de nieuwe Brut maps zie ik trouwens wel straatnamen nu!
is dit niet wat ? :quote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef Devolution het volgende:
Geen idee, sorry. Ik heb sowieso regelmatig dat ik geen mail met bijlages kan verzenden via mijn telefoon en GMail. Dan blijft ie heel lang op 'sending' staan..
werkt hier goed alleen wil die app brutt steeds opnieuw instaleren. Iemand een idee om dit op te lossen? Mischien staat het in de verkeerde map?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah! Dat is al een hele verbetering, heb het effe gebruikt maar de grote balk 'UNNAMED ROAD' maakte het destijds nogal onbruikbaar voor me.
Ik heb dat niet. Dus ik zou het geheel even deïnstalleren en opnieuw installeren of zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
werkt hier goed alleen wil die app brutt steeds opnieuw instaleren. Iemand een idee om dit op te lossen? Mischien staat het in de verkeerde map?
Dit werkt trouwens perfect! Bedankt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit niet wat ? :
[ link | afbeelding ]
scannen of klikken
Thanks, maar ik heb liever 1 app voor GMail. Ik verzend bijna nooit bijlages via mijn telefoon, dus ik kan nog wel even zonderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit niet wat ? :
[ link | afbeelding ]
scannen of klikken
Het is niet echt een mail-app. Het enige wat je er mee doet (en wat 'ie ook kan) is een mail met een groot bestand als bijlage versturen. Dus niet ontvangen ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb liever 1 app voor GMail. Ik verzend bijna nooit bijlages via mijn telefoon, dus ik kan nog wel even zonder
Very nicequote:Google stelt zijn turn-by-turn-navigatie voor de mobiele versie van kaartenprogramma Maps nog deze maand beschikbaar aan Nederlandse gebruikers. Het zoekbedrijf kondigt de komst van de dienst waarschijnlijk deze week aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |