Als dat waar is gaat de vlag uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
Bij die google hebben we wel internet nodig?
En geen glitches als je ff geen 'data-dekking' hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.
Finally!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Zal het dan ook meteen beschikbaar zijn voor download?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Merkie het volgende:
Morgen Froyo.
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
NOS zendt bijna 250 uur uit tijdens WKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
voice recognition kan nog niet in het nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat de vlag uit![]()
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om ergens een nederlandse 2.1 rom te downloaden voor de Nexus one? Ik heb geen moeite met engels maar zou graag de voice recognition in het nederlands hebben.
Darn was ik al bang voor... Hopen dat de nederlandse Nexus One van Vodafone een oplossing gaat bieden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voice recognition kan nog niet in het nederlands
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/
NOS wilt het ook gewoon op het net zetten dus met een 3G verbinding mag dat geen probleem zijn. Zou daar geen 15 euro aan uitgeven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euro
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.quote:L.S.
Graag wil ik late weten dat het erg jammer vind dat de actie met de mobiele applicatie alleen voor Iphones geschikt is. Aangezien Android het snelst groeiende platform is voor smartphoneapplicaties was het passend en niet te vergeten commercieel aantrekkelijk geweest als deze groeiende gebruikersgroep ook bediend was.
Met vriendelijke groet,
Schanulleke
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net even aan het klagen bij Pearle over het feit dat ze als marketingactie wel een app voor de Iphone ontwikkelen, maar niet voor Android, terwijl Android natuurlijk wel veel beter is.
[..]
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
The Eken M001 tablet is an Android 1.6-running, 7-inch touchscreen tablet, and it can be yours for the low low price of $108.76. This one comes out of China and features a 600MHz processor, 2GB flash memory, expandable SD storage, and Wi-Fi connectivity.
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.
Zou je zo'n device eigenlijk kunnen upgraden naar 2.1?
er zijn al costum roms te krijgen voor het apparaat, echter niet 2.0 of 2.1quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.
Huh, geen NL2? Op de website staat van welquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:16 schreef Roolio het volgende:
En anders via t-mobile W&W plus ja, maar daar zit geen nederland 2 op, ik weet niet op welke zender het wordt uitgezonden?![]()
om 17:30 begint de nieuwe uitzending toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef svefn het volgende:
Nog luttele uurtjes tot de aankondiging van Froyo
Nope. Alleen Nederland 1, Nederland 3, RTL 4, SBS 6, Nick Toons en RTL24.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Huh, geen NL2? Op de website staat van wel
Hmm, dan mail ik t mobile eerst wel ff voordat ik het activeerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nope. Alleen Nederland 1, Nederland 3, RTL 4, SBS 6, Nick Toons en RTL24.
Door middel van rooten zou het toch ook mogelijk moeten zijn 3.0 op m'n Hero te krijgen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
Nog wat leuk nieuws gevonden:
http://www.androidworld.nl/27188/froyo-code-los/
http://www.androidworld.n(...)id-2-1-wat-nog-meer/
http://www.androidplanet.(...)ierde-kwartaal-2010/
Android 3.0!!!![]()
![]()
Keep the good stuff coming!
Dat is ook de strekking van het antwoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemt.
quote:Dank voor uw reactie en interesse in deze applicatie van Pearle Opticiens.
Op dit moment hebben we voor de eerste versie van deze applicatie gekozen voor de iPhone, u heeft gelijk dat Android met een enorme inhaalslag bezig is. Echter, op dit moment is het gros van de applicatiegebruikers nog in bezit van een iPhone.
In de toekomst zal er zeker een applicatie komen die ook voor Android bruikbaar is, op welke termijn dat is kan ik helaas nog niet zeggen.
Wij vertrouwen erop u correct te hebben geïnformeerd.
Drivers moeten wel geschikt worden gemaakt voor 2.2 of 3.0... Je kan niet zomaar een willekeurige rom nemen en die er even overheen gooien. Dat was ook het probleem bij mijn galaxy. Ik ben blij dat ik nu een Nexus One heb, geen gedoe meer met leveranciers of wat dan ook, gewoon de update direct als hij beschikbaar isquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Door middel van rooten zou het toch ook mogelijk moeten zijn 3.0 op m'n Hero te krijgen?
Sense verlies je dan natuurlijk, maar de kale Android rom doet het ook goed genoeg voor mij wat dat betreft.
Ik neem namelijk aan dat er na 2.1 geen officiële update meer komt voor de Hero.
Dit spreekt me wel aan..quote:Alle Muziek kan direct naar je toestel geplaatst worden. Wie heeft Spotify nog nodig?
Zag er super mooi uit! Ik voorzag alleen 1 probleempje... je moet dus altijd je computer aan laten staan. Dat vind ik dan wel wat minder maarja, Je moet er wat voor over hebbenquote:
Heb ik toch altijd al.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zag er super mooi uit! Ik voorzag alleen 1 probleempje... je moet dus altijd je computer aan laten staan. Dat vind ik dan wel wat minder maarja, Je moet er wat voor over hebbenEn misschien wordt het dan toch tijd om dat energie zuinige servertje te bouwen.
600W voeding en 2 monitoren... Vond het toch geen prettige gedachten om dat aan te laten staan voor nop als ik niet thuis ben. Maar misschien toch een Atom setje bouwen voor een leuk prijsje met een paar leuke harde schijven. Dat is niet zo duur om te bouwen en te "onderhouden". Ik las vandaag trouwens dat de verwachting is dat 2.2 iets na 4 juni zal uitkomen. Iemand betere/duidelijkere berichten gevonden?quote:
Ik had inderdaad het gevoel dat het sub thema van de dag was "schop Apple"quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen aan een leek wat het grote verschil gaat worden als ik binnenkort 2.2 op mn Desire krijg?
Alvast welkom bij de familiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Slomy het volgende:
Mijn volgende phone gaat ook android based worden. Ik kan in Augustus een nieuw abo uitzoeken en ik ben mij nu aan het orienteren. Vind persoonlijk de HTC HD2 ontzettend mooi, maar helaas staat daar windows mobile op (wel met een HTC laagje eroverheen dus zou nog kunnen, maargoed).
Is er al iets bekend over upcoming HTC modellen die er de komende maanden aan zitten te komen? Zag iets van een HTC Evo, maar daar vind ik die touch knoppen onder het scherm dan weer afschuwelijk uitzien.
Geen Sense hebben, lijkt me eerder een nadeel..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alvast welkom bij de familieIk zou je aanraden om ook de Nexus One te overwegen. Geen gedoe met sense en dergelijke en super snel en altijd de nieuwste software
Wat is het voordeel van Sense? Het is (iets) zwaarder en zo'n beetje alle functionaliteit van Sense is ook gewoon te downloaden. En als je Sense op je tel hebt moet dat dus eerst worden geport voor een nieuwe firmware kan worden geïnstalleerd. Met mijn Nexus One zit ik volgende maand al op de officiële rom van 2.2quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Geen Sense hebben, lijkt me eerder een nadeel...
Thnx. Leuk en duidelijk filmpje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Welke vragen heb je na dit filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |