geeneens had supreme commander geinstalleerd en toen ik het spel opstarte crashte allesquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Je Windows hoef je echt niet zomaar opnieuw te installeren. Dus jij hebt waarschijnlijk goed iets verkloot.![]()
Maw. Register?
Dat kan gewoon niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geeneens had supreme commander geinstalleerd en toen ik het spel opstarte crashte alles
Dat ligt toch echt aan je eigen onkunde. Me dunkt.quote:klacht 2 moest alles maar dan ook alle partities harde schijven leeg halen daar gaan al me games
er stonden 4 hdd's in Raid0+1 die met windows crashte de andere moest ik ook formateren ivm windows ze niet herkende maar er stond alleen ''Unknown Hard Drive'quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je eigen onkunde. Me dunkt.
Dan ziet ie hem dus welquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er stonden 4 hdd's in Raid0+1 die met windows crashte de andere moest ik ook formateren ivm windows ze niet herkende maar er stond alleen ''Unknown Hard Drive'
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:00 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb windows 7 al 3 jaar zonder crash draaien
Grijp die kans! Zoek een leven met echte uitdagingen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:31 schreef cherrycoke het volgende:
klacht 2 moest alles maar dan ook alle partities harde schijven leeg halen daar gaan al me games
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef TheDocter het volgende:
Windows is inderdaad zwaar kut. Wat dacht je ervan om gewoon een Mac te nemen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |