ja echt! de koelkast stond uitquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:42 schreef trovey het volgende:
Het is bedorvenmet een v dus i.p.v. een f.
bedrofenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en ik word ziek dus ik heb wel belangrijkere dingen aan me kop ja!!
Het is ook weer niet zo dat bedorven kaas direct de hersenen aantast.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Slikken is altijd goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef Viswijfje het volgende:
...iets slikken...
nee maar t was mozerella en hij was een beetje geelquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Chances het volgende:
Uhm zat er schimmel op? Want kaas hoeft niet persé in de koelkast.
Voor zo'n fout mag je ziek wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat er wat aan de hand is hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar t was mozerella en hij was een beetje geel
Maak je niet druk,je lichaam gooit het er vanzelf uit als het echt bedorVen is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar t was mozerella en hij was een beetje geel
Wat eruit is kan je niet meer ziek maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:47 schreef Viswijfje het volgende:
word ik dan niet meer ziek? want ik vind zomaar kotsen ook niet leuk (nou)
Als je 'bedorven' niet eens correct kunt schrijven, dan zijn je hersenen al aangetast door die kaas. Laat de rest dan ook maar gewoon wegrotten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kan kaas echt in je herses of zit je me te fucken???quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef mazeind het volgende:
[..]
Als je 'bedorven' niet eens correct kunt schrijven, dan zijn je hersenen al aangetast door die kaas. Laat de rest dan ook maar gewoon wegrotten.
Bedoel je hersenen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kan kaas echt in je herses of zit je me te fucken???
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kan kaas echt in je herses of zit je me te fucken???
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:58 schreef bioloogje het volgende:
Als bioloog kan ik je vertellen dat mozzarella die een paar minuten buiten de koelkast wordt gehouden al bedorven kan zijn. Het slimste wat je kunt doen is zo snel mogelijk je vingers in je keel steken om het er zo snel mogelijk weer uit te krijgen. Maar zelfs dan kan het nu al te laat zijn waardoor je flink ziek kunt worden.
het zag er raar uit maar ik dacht moet kunnen en toen zag ik pas erna dat de koelkast uitstond.. hij was nog wel een beetje koud hoor maar dus niet helemaalquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:58 schreef noksala het volgende:
Hoe wist je eigenlijk dat het geel was, terwijl je het al op had? En wat voor mongool ben je nou: Je pakt iets uit de koelkast je neemt een paar happen en daarna pas ga je kijken wat je eet
Hoeft niet persé? Het is doodzonde! Je kaas verliest er alle smaak door!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Chances het volgende:
Uhm zat er schimmel op? Want kaas hoeft niet persé in de koelkast.
in je maag? een paar seconden...quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
hoe lang duurt eten voor t in je buik zit eigelijk?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef golfer het volgende:
Valt er iets te erven?
Ik bedoel. je gaat nu echt binnen een paar uur hartstikke deaud, dus ik hoop dat je een testament hebt gemaakt.
haha grapjas nee hoor gaat al beter en als ik overleid gaat er zeker niks na fokquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef golfer het volgende:
Valt er iets te erven?
Ik bedoel. je gaat nu echt binnen een paar uur hartstikke deaud, dus ik hoop dat je een testament hebt gemaakt.
Je doet het expres, he?quote:
Wel lang op de pot voor een dunne nummer 2quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:44 schreef noksala het volgende:
Ik hoop voor je dat je een hoge weerstand hebt, anders blijf je niet lang op deze aarde ben ik bang
En je dacht serieus dat na 41 andere posts dit nog niet was opgemerkt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef 2cv het volgende:
Zonder de moeite genomen te hebben ook maar iets anders dan de Tt te lezen: bedorven is met een V, niet met een F.
dat is de F van FLIKKER OP DAN!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef 2cv het volgende:
Zonder de moeite genomen te hebben ook maar iets anders dan de Tt te lezen: bedorven is met een V, niet met een F.
Ik dacht dat je een grapje maakte met je 'bedorfen' maar het is serieus!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef Viswijfje het volgende:
* Viswijfje
[..]
dat is de F van FLIKKER OP DAN!!!!
Op zo'n blunder mag best nog een keer gewezen worden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef LosPollos het volgende:
[..]
En je dacht serieus dat na 41 andere posts dit nog niet was opgemerkt?
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon doenquote:na hoeveel tijd weet je of t goed is want dan kan ik nog een broodje maken
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
het heeft je hersenen al aangetast!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb net een broodje op met bedorfen kaas maar ik wil niet ziek worden!! kan ik nog iets doen iets slikken of gaan kotsen voor niet ziek te worden straks?
Nee hoor. Zo erg is het ook weer niet met me gesteld. Dat ik een hersendode troela moet fucken om aan mijn gerief te komen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
...sorry viswijfje
hij zit je te fucken.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef mazeind het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo erg is het ook weer niet met me gesteld. Dat ik een hersendode troela moet fucken om aan mijn gerief te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |