abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:35:49 #276
163650 Greys
pi_81407985
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Het is niet ondenkbaar dat de journaliste zich heeft voorgedaan als een bekende van Ruben. Ik ga er niet vanuit dat de arts wist dat hij sprak met een riooljournaliste. Vooralsnog.
Hm. Ik betwijfel het. Want die oom en tante zijn daar nu toch gewoon? Dan had de dokter de telefoon aan hen moeten geven, of de beller naar de oom en tante moeten laten bellen. Was makkelijk op te lossen, zij kennen hem, laat zij de telefoontjes maar screenen. Die dokter heeft het mogelijk gemaakt. Was waarschijnlijk dezelfde dokter die al heel snel, dezelfde dag, nog een camera aan zijn bed toeliet en gewoon naast het jochie een interview ging staan geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:36:55 #277
163650 Greys
pi_81408013
Ik lees trouwens niet in het stukje over de Telegraaf dat zij meteen ook maar verteld heeft dat zijn ouders en broertje niet meer leven. Dat staat er nogal ongelukkig, dat hij het nog niet wist, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze hem dat door de telefoon verteld hebben. Maar we zullen het zien/merken in het interview.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81408154
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik lees trouwens niet in het stukje over de Telegraaf dat zij meteen ook maar verteld heeft dat zijn ouders en broertje niet meer leven. Dat staat er nogal ongelukkig, dat hij het nog niet wist, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze hem dat door de telefoon verteld hebben. Maar we zullen het zien/merken in het interview.
Het zou kunnen dat ze gevraagd heeft: hoe gaat het met je vader, moeder en broertje? En dat hij gezegd heeft: ik weet het niet. En dat de Telegraaf er dan van bakt idd dat ze hem nog niet verteld hebben dat zijn ouders en broertje zijn omgekomen.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:45:56 #279
163650 Greys
pi_81408226
Hoe het ook gegaan is, ik vind het even misselijk van zowel de Telegraaf als van die artsen daar. Als de journaliste zei dat ze gewoon journaliste was dan had hij de telefoon nooit mogen doorgeven, en als de journaliste zich voordeed als bekende, dan had de arts gewoon moeten zeggen 'Er is hier familie aanwezig inmiddels, als u een bekende bent dan weet u hen ook wel te benaderen'.
Maar het was vanaf het begin al duidelijk aan de tv beelden van dat ventje in bed dat die doktoren hem werkelijk van geen kant beschermen en gewoon rustig een interview op camera naast zijn bed gaan staan geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81408264
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
Hoe het ook gegaan is, ik vind het even misselijk van zowel de Telegraaf als van die artsen daar. Als de journaliste zei dat ze gewoon journaliste was dan had hij de telefoon nooit mogen doorgeven, en als de journaliste zich voordeed als bekende, dan had de arts gewoon moeten zeggen 'Er is hier familie aanwezig inmiddels, als u een bekende bent dan weet u hen ook wel te benaderen'.
Maar het was vanaf het begin al duidelijk aan de tv beelden van dat ventje in bed dat die doktoren hem werkelijk van geen kant beschermen en gewoon rustig een interview op camera naast zijn bed gaan staan geven.
Toch kwam de arts die ik gezien heb me uitermate zorgzaam voor.
I´m back.
pi_81408271
Tsja, daar zijn ze blijkbaar nogal tolerant met media. Dat is dus de heersende cultuur daar. Die dokter wil ik de schuld dan ook niet geven als zij zich inderdaad voordeed als familie. Er is er maar één fout bezig en dat is die "journaliste".

Vanaf nu zit er waarschijnlijk steeds iemand van BuZa of zijn oom/tante naast het bed om telefoontjes te screenen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:51:01 #282
163650 Greys
pi_81408320
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch kwam de arts die ik gezien heb me uitermate zorgzaam voor.
Bij 'zorgzaam' hoort ook dat ventje afschermen van die camera's en telefoontjes.
Dus hij laat ergens toch een grote steek vallen. Hij zal als arts best goed voor hem zorgen, maar verder qua bescherming slaat hij volledig de plank mis en moet hij zich diep schamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81408326
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij 'zorgzaam' hoort ook dat ventje afschermen van die camera's en telefoontjes.
Dus hij laat ergens toch een grote steek vallen. Hij zal als arts best goed voor hem zorgen, maar verder qua bescherming slaat hij volledig de plank mis en moet hij zich diep schamen.
Tenzij hij in een val is gelopen.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:52:21 #284
163650 Greys
pi_81408335
En de Telegraaf mag van mij al zijn abonnees verliezen nu. Ze zijn met zevenmijlslaarzen over de aangegeven grens heen gehold.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:53:32 #285
163650 Greys
pi_81408361
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tenzij hij in een val is gelopen.
Zelfs als de journaliste zich voordoet als familie, nogmaals, dan had hij gewoon moeten zeggen dat ze contact op moeten nemen met de daar aanwezige familie. Het is dommer dan dom. Voor hetzelfde geld belde er echt een sicko die Ruben wel even confronteerde met het feit dat iedereen om hem heen dood is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81408398
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
En de Telegraaf mag van mij al zijn abonnees verliezen nu. Ze zijn met zevenmijlslaarzen over de aangegeven grens heen gehold.
Ach, ik heb al eerder heel erge dingen gezien van de Telegraaf. Bijv. in het geval de moord Marianne Vaatstra. Geen haan die ernaar kraaide toen. Die grens gaan ze vaak over.
I´m back.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 mei 2010 @ 09:55:56 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81408414
Eens met Greys. Telegraaf had dit niet mogen doen & dokter ook niet.
Feit is wel dat ze daar gewoon heel anders omgaan met dit soort zaken. Je ziet het wel vaker in dat soort landen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_81408431
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs als de journaliste zich voordoet als familie, nogmaals, dan had hij gewoon moeten zeggen dat ze contact op moeten nemen met de daar aanwezige familie. Het is dommer dan dom. Voor hetzelfde geld belde er echt een sicko die Ruben wel even confronteerde met het feit dat iedereen om hem heen dood is.
Misschien dat ik uit medeleven met zo'n knulletje er ook ingetuind zou zijn. Ik zou me zeker niet bureaucratisch dan wel formalistisch hebben opgesteld iig.
I´m back.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:01:21 #289
85962 ioko
I Appear Missing
pi_81408524
Over de link tussen goedkope tickets en veiligheid (misschien wat off-topic): ik denk dat een groot deel van de extra risico's zit in de extra keren dat je landt en opstijgt. Goedkope tickets zijn zelden rechtstreeks.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_81408577
De Telegraaf journalist had een gesprek voordat zijn oom en tante bij hem waren, die wisten dus van niks.
pi_81408584
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Je ziet het wel vaker in dat soort landen.
Vertel.
I´m back.
pi_81408636
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Trek anders pas conclusies als je weet wat er heeft gespeeld en hoe het is gegaan. Al die aannames vind ik minstens zo'n bedenkelijk niveau hebben als De Telegraaf.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 mei 2010 @ 10:07:12 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81408655
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vertel.
Ik zie altijd beelden uit ziekenhuizen daar. Ik heb ze daar nooit moeilijk over zien doen, hoor.
Alleen al het journaal.
Maar ook wel bij docu's, waar niet moeilijk wordt gedaan over een camera meer of minder in de ziekenhuiskamer.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_81408704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 07:25 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp heeft de telegraaf dus hem "ingelicht" over de dood van zijn familie!?
Nee ze zeggen van niet, lijkt me ook wel vreemd als ze dit wel hadden gedaan.
pi_81408705
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik zie altijd beelden uit ziekenhuizen daar. Ik heb ze daar nooit moeilijk over zien doen, hoor.
Alleen al het journaal.
Maar ook wel bij docu's, waar niet moeilijk wordt gedaan over een camera meer of minder in de ziekenhuiskamer.
Beelden uit ziekenhuizen in Libië?
I´m back.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 mei 2010 @ 10:13:24 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81408778
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beelden uit ziekenhuizen in Libië?
Er zijn toch camera's bij Ruben geweest. Hij werd gewoon gefilmd terwijl hij op de IC lag.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 mei 2010 @ 10:13:50 #297
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81408791
Oh en met 'daar' bedoelde ik niet specifiek Libië.
pi_81408818
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Er zijn toch camera's bij Ruben geweest. Hij werd gewoon gefilmd terwijl hij op de IC lag.
Dat is wel een punt idd.
I´m back.
pi_81408834
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en met 'daar' bedoelde ik niet specifiek Libië.
Jij bedoelt ziekenhuisbeelden uit Irak of de strook van Gaza zeker.
I´m back.
pi_81408849
[quote]Op vrijdag 14 mei 2010 10:01 schreef ioko het volgende:
Over de link tussen goedkope tickets en veiligheid (misschien wat off-topic): ik denk dat een groot deel van de extra risico's zit in de extra keren dat je landt en opstijgt. Goedkope tickets zijn zelden rechtstreeks.

Jij ziet verband tussen landingen? Iedere landing is een landing op zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')