Hm. Ik betwijfel het. Want die oom en tante zijn daar nu toch gewoon? Dan had de dokter de telefoon aan hen moeten geven, of de beller naar de oom en tante moeten laten bellen. Was makkelijk op te lossen, zij kennen hem, laat zij de telefoontjes maar screenen. Die dokter heeft het mogelijk gemaakt. Was waarschijnlijk dezelfde dokter die al heel snel, dezelfde dag, nog een camera aan zijn bed toeliet en gewoon naast het jochie een interview ging staan geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat de journaliste zich heeft voorgedaan als een bekende van Ruben. Ik ga er niet vanuit dat de arts wist dat hij sprak met een riooljournaliste. Vooralsnog.

Het zou kunnen dat ze gevraagd heeft: hoe gaat het met je vader, moeder en broertje? En dat hij gezegd heeft: ik weet het niet. En dat de Telegraaf er dan van bakt idd dat ze hem nog niet verteld hebben dat zijn ouders en broertje zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik lees trouwens niet in het stukje over de Telegraaf dat zij meteen ook maar verteld heeft dat zijn ouders en broertje niet meer leven. Dat staat er nogal ongelukkig, dat hij het nog niet wist, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze hem dat door de telefoon verteld hebben. Maar we zullen het zien/merken in het interview.

Toch kwam de arts die ik gezien heb me uitermate zorgzaam voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
Hoe het ook gegaan is, ik vind het even misselijk van zowel de Telegraaf als van die artsen daar. Als de journaliste zei dat ze gewoon journaliste was dan had hij de telefoon nooit mogen doorgeven, en als de journaliste zich voordeed als bekende, dan had de arts gewoon moeten zeggen 'Er is hier familie aanwezig inmiddels, als u een bekende bent dan weet u hen ook wel te benaderen'.
Maar het was vanaf het begin al duidelijk aan de tv beelden van dat ventje in bed dat die doktoren hem werkelijk van geen kant beschermen en gewoon rustig een interview op camera naast zijn bed gaan staan geven.

Bij 'zorgzaam' hoort ook dat ventje afschermen van die camera's en telefoontjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch kwam de arts die ik gezien heb me uitermate zorgzaam voor.

Tenzij hij in een val is gelopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'zorgzaam' hoort ook dat ventje afschermen van die camera's en telefoontjes.
Dus hij laat ergens toch een grote steek vallen. Hij zal als arts best goed voor hem zorgen, maar verder qua bescherming slaat hij volledig de plank mis en moet hij zich diep schamen.

Zelfs als de journaliste zich voordoet als familie, nogmaals, dan had hij gewoon moeten zeggen dat ze contact op moeten nemen met de daar aanwezige familie. Het is dommer dan dom. Voor hetzelfde geld belde er echt een sicko die Ruben wel even confronteerde met het feit dat iedereen om hem heen dood is.quote:

Ach, ik heb al eerder heel erge dingen gezien van de Telegraaf. Bijv. in het geval de moord Marianne Vaatstra. Geen haan die ernaar kraaide toen. Die grens gaan ze vaak over.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
En de Telegraaf mag van mij al zijn abonnees verliezen nu. Ze zijn met zevenmijlslaarzen over de aangegeven grens heen gehold.

Misschien dat ik uit medeleven met zo'n knulletje er ook ingetuind zou zijn. Ik zou me zeker niet bureaucratisch dan wel formalistisch hebben opgesteld iig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als de journaliste zich voordoet als familie, nogmaals, dan had hij gewoon moeten zeggen dat ze contact op moeten nemen met de daar aanwezige familie. Het is dommer dan dom. Voor hetzelfde geld belde er echt een sicko die Ruben wel even confronteerde met het feit dat iedereen om hem heen dood is.

Vertel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Je ziet het wel vaker in dat soort landen.

quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'zorgzaam' hoort ook dat ventje afschermen van die camera's en telefoontjes.
Dus hij laat ergens toch een grote steek vallen. Hij zal als arts best goed voor hem zorgen, maar verder qua bescherming slaat hij volledig de plank mis en moet hij zich diep schamen.

Ik zie altijd beelden uit ziekenhuizen daar. Ik heb ze daar nooit moeilijk over zien doen, hoor.quote:

Nee ze zeggen van niet, lijkt me ook wel vreemd als ze dit wel hadden gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft de telegraaf dus hem "ingelicht" over de dood van zijn familie!?

Beelden uit ziekenhuizen in Libië?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie altijd beelden uit ziekenhuizen daar. Ik heb ze daar nooit moeilijk over zien doen, hoor.
Alleen al het journaal.
Maar ook wel bij docu's, waar niet moeilijk wordt gedaan over een camera meer of minder in de ziekenhuiskamer.

Er zijn toch camera's bij Ruben geweest. Hij werd gewoon gefilmd terwijl hij op de IC lag.quote:

Dat is wel een punt idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn toch camera's bij Ruben geweest. Hij werd gewoon gefilmd terwijl hij op de IC lag.

Jij bedoelt ziekenhuisbeelden uit Irak of de strook van Gaza zeker.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en met 'daar' bedoelde ik niet specifiek Libië.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |