Ja ik moest er eigenlijk ook wel om lachen.quote:
Ik had ook geen idee. Dacht dat het een nieuwe Britpopband was. Maar het is dus een serie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:24 schreef ranja het volgende:
[..]
heb even wat gemist geloof ik, volg je een paar topics niet...
Bel je zus of je zwager ff danquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou ze was dus al wakker.. ik vragen schrijf je damien, of damian,zegt ze; nou volgens mij damion.. ik snap dr geen hol van
Is het niet Damian ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou ze was dus al wakker.. ik vragen schrijf je damien, of damian,zegt ze; nou volgens mij damion.. ik snap dr geen hol van
Eens. Nibbitquote:
ik lees weer eens nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het niet Damian ?
Hoe zwaar weegt het en hoelang?
Maar dat wist je alquote:
vaag... maar wel meegenomen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar die was niet in de aanbieding hier
Ik heb je niet meer gezien en ij hebt mij vast ook niet herkend. Ik had gympies en een rode jas aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar die was niet in de aanbieding hier
En je ging naar de AHquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gezien en ij hebt mij vast ook niet herkend. Ik had gympies en een rode jas aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |