Ja, maar WAAROM? Luiheid? Opschepperij van 'Ik kan een chauffeur betalen?' Of wat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, mensen laten mij ook komen voor een stukje wat je kan lopen. Of van een plek naast een station naar direct naast een ander station
Ten eerste komt de bus eens in het half uur, ten tweede moet je gewoon naar het cafetaria gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef jostie1990 het volgende:
vandaag ritje ING breda + ritje Meerkerk..
wat een klote bustijden heeft dat ding in meerkerk :S \
de eerste kwam niet opdagen,,, dus in totaal 1 uur gewacht
Tsss, daar moet een © bij!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ten eerste komt de bus eens in het half uur, ten tweede moet je gewoon naar het cafetaria gaan
En als je er net zo vaak komt als ik, dan weet je de bustijden wel uit je hoofd en pas je je rijstijl er op aan
zoals ik al zei: 1e bus kwam niet opdagen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ten eerste komt de bus eens in het half uur, ten tweede moet je gewoon naar het cafetaria gaan
En als je er net zo vaak komt als ik, dan weet je de bustijden wel uit je hoofd en pas je je rijstijl er op aan
Als er 1 bus niet op komt dagen hoef je toch maar een half uur te wachtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: 1e bus kwam niet opdagen..
en ten tweede hing er op de deur van het cafetaria een briefje op de deur dat ze gesloten waren ivm prive zaken :p en de volgende keer kan ik idd mijn rijstijl aanpassen
Lui zijn + opscheppen. Aan vriendjes laten zien dat je het kan betalen vooral.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM? Luiheid? Opschepperij van 'Ik kan een chauffeur betalen?' Of wat?
daarna moest ik naar nijmegen dus andere bus was niet echt een optie maargoed het was lekker weer dus laat ik maar niet klagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als er 1 bus niet op komt dagen hoef je toch maar een half uur te wachten
Of jij wist de tijden natuurlijk nog niet en je kwam vlak na een tijd aan, dat kan natuurlijk ook
dat dus :p
Weet niet waar je daarna heen moest, maar wat ik ook wel eens doe is de andere kant op gaan en dan naar het station van Arkel of Gorinchem. Dat is dan nog maar een paar haltes naar Dordrecht met de trein.
En extra geld verdiendquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
daarna moest ik naar nijmegen dus andere bus was niet echt een optie maargoed het was lekker weer dus laat ik maar niet klagen
Het bedrijf betaalt bijna altijd de chauffeursquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lui zijn + opscheppen. Aan vriendjes laten zien dat je het kan betalen vooral.
Alsof een chauffeur een statussymbool is in Nederland
Ik rij ook genoeg mensen die wel zelf betalen en waarbij het soms echt onzin is om mij in te huren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het bedrijf betaalt bijna altijd de chauffeurs
Waarom dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef klusfoobje het volgende:
misschein dat iemand hier eens contact kan opnemen met TS van een ander topic... Frank_1981
Het enige wat die vogel uit kan brengen is dat hij zich schaamtquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Mathijz het volgende:
Rijbewijs ingevorderd na alcoholcontrole... 655 µG/l
Wissels zijn echt ideaal. Ik moest een keer voor mijn 1e rit naar Apeldoorn. Vanaf hetzelfde adres naar Breda en vanaf dat adres in Breda weer terug naar het 1e adres in Apeldoorn. Helaas komt dat in de praktijk bij mij zelden voor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom dat?
Morgen twee ritjes waarvan eindadres eerste rit ook startadres tweede rit is. Heerlijk dit soort ritjes.
hoe weet je dit? Waarvoor heb je m gehad?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
Tevens een boete van ¤30,00, die van mijn loont wordt ingehouden.
Zeker zo'n onzinboete van 5 te hard ofzo? Is idd balen, ik had er laatst 1 van 27quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef Maharbal het volgende:
Je krijgt een mail + bijlage van de bekeuring.
Voor de hard rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |