Daar strandde hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef MasterJapie het volgende:
Volgens mij heb ik echt het chillste chauffeursbaantje ooit. Ik laad geluids-en licht apparatuur de auto in (een gloednieuwe Mercedes Sprinter), ik breng de apparatuur naar de bestemming, om daar alles op te zetten en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar strandde het![]()
Ik heb zelf morgen weer 2 ritten.Dat dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeurig te googlen?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Als een ijverige EW-medewerker googlet op gegevens ofzoquote:
Och, ik denk dat het wel zal mee vallen. Cruise control op 140, dus evt. boetes zullen meevallen. Maar op mijn traject waren geen flitsers gemeld en op de trajectcontrolestukken zette ik de snelheid toch maar wat omlaag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Mathijz het volgende:
Wat zei je terug, betaald de klant de boetes?
Gefeliciteerd, welkom bij de club!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef mustang90 het volgende:
Ik volg jullie al een tijdje en dacht vandaag, laat ik me ook maar is inschrijven![]()
Ben ook in Breda geweest (wat een pokke-eind is dat zeg, kom bij enschede uit de buurt), gelukkig ben ik wel aangenomen! Zoals ik hier al las valt het allemaal reuze mee inderdaad, gewoon netjes rijden net zoals je met rijexamen deed.. (meer dan 2 jaar geleden xD)
Verder vertelde ik dat ik "op internet" al wel vanalles over EW had gelezen, toen wist hij me al gelijk te melden dat er inderdaad genoeg fora over zijn. Dus er zal vast wel eens meegekeken worden.![]()
Ik vind het alleen wel erg veel wat je moet onthouden in die paar uurtjes, maar al die procedures zullen er na een paar ritjes vast wel ingebakken zijn neem ik aan?!
Verder hoop ik morgen mijn inloggegevens te krijgen, zodat ik me gelijk voor volgende week beschikbaar kan stellen. Als ik ze pas vrijdag krijg, kan het dan ook nog voor volgende week? Of is de planning echt zo strak dat het donderdags binnen moet zijn?
En maharbal, dat zijn inderdaad leuke autotjes. Je mag niet klagen! Hopenlijk voor jou geen stukje van 10 KM ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Obama op 10-06-2010 00:15:14 ]
Ik had wel een smerig busje van die telefoonmaatschappij vandaag. Helemaal vies en stoffig van binnen, met kruimels in de bekerhouders enzo. Ik heb een doek gevraagd en toen heb ik hem zelf schoongemaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Mathijz het volgende:
Auto komt me zeer bekend voor, toevallig van die telefoonmaatschappij?
Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |