Je hebt mijn hart gebrokenquote:
Gelukkig niet.quote:
Het is niet vroeg. 5 uur 's ochtends is vroeg. Alles daarna is uitslapen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee maar serieus, waarom is iedereen zo vroeg wakker? Het is dat ik werd wakker gebeld een kwartier geleden, maar anders was ik nog steeds buiten bewustzijn.
ik was rond 10 uur wakker en dat noem ik niet vroeg, vind het wel een mooie tijd om dan wakker te zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee maar serieus, waarom is iedereen zo vroeg wakker? Het is dat ik werd wakker gebeld een kwartier geleden, maar anders was ik nog steeds buiten bewustzijn.
Ben gewend om vroeg op te staan alles na 6 uur is voor mij uitslapenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik was rond 10 uur wakker en dat noem ik niet vroeg, vind het wel een mooie tijd om dan wakker te zijn
Je weet dat Hemelvaart ALTIJD op donderdag is en 13 mei ieder jaar op een andere dag valt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh
Eindelijk kan ik me weer wat jonger voelen.![]()
Nou maak er een fijne dag van!
Wel gaaf dat je altijd vrij bent op je verjaardag.
Nou ja rond half 10 was ik wakker en rond 10 uur er maar eens uit gegaan, is een mooie tijd om uit bed te gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit dusPlus dat ik moest helpen bij de kermis.
Hemelse honderd om 10 uurquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Biologische wekker enzquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Slash op een BC Mockingbird? Vandaar dat jij hem ook al wilde!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Stoeprand het volgende:
FIT TO BURN
AND I'LL RIP YOUR HEART IN TWO
Er was toch niet voor niks een signature-model van Slash?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef HenkySpanky het volgende:
[..]
Slash op een BC Mockingbird? Vandaar dat jij hem ook al wilde!
Ja vind ik ook. Als ik uit ben geweest is het misschien iets anders maar anders vind ik half 10 wel een prima tijd om op te staan. Heb je tenminste nog wat aan je dag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou ja rond half 10 was ik wakker en rond 10 uur er maar eens uit gegaan, is een mooie tijd om uit bed te gaan
Ik noem 10 uur wel vroeg, ik word normaal altijd tussen 10 en 11 wakker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik was rond 10 uur wakker en dat noem ik niet vroeg, vind het wel een mooie tijd om dan wakker te zijn
Ja en het punt dat ik ook meestal niet veel later uit mijn bed kan komen omdat ik dan gewoon wakker benquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Als ik uit ben geweest is het misschien iets anders maar anders vind ik half 10 wel een prima tijd om op te staan. Heb je tenminste nog wat aan je dag.
quote:
Ben jij zo'n kermisplayerquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit dusPlus dat ik moest helpen bij de kermis.
er stoep feli psalms stond eerst iets over heartbreakerquote:
hehe dat heb ik ook ja. Maar sommige blijven dan nog half slapend 1,5 uur liggen. Alhoewel ik wel soms m'n laptop het bed in sleep en dan kan ik ook wel een tijdje blijven liggen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en het punt dat ik ook meestal niet veel later uit mijn bed kan komen omdat ik dan gewoon wakker ben
kutgips en snotquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er stoep feli psalms stond eerst iets over heartbreaker
Geef toe hoe actief is psalms? Een felitopic voor hem kan veel te makkelijk in een bashtopic eindigen of het wordt een 2de SC omdat alleen mensen van de SC er postenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
waarom mocht heavenstar dan wel een eigen topic hebben?
Ik heb hem meestal al naast mijn bed liggen maar zodra ik wakker ben ga ik meestal meteen ontbijtenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe dat heb ik ook ja. Maar sommige blijven dan nog half slapend 1,5 uur liggen. Alhoewel ik wel soms m'n laptop het bed in sleep en dan kan ik ook wel een tijdje blijven liggen.
daar heb je wel een punt inquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef toe hoe actief is psalms? Een felitopic voor hem kan veel te makkelijk in een bashtopic eindigen of het wordt een 2de SC omdat alleen mensen van de SC er posten
En terecht. Huppelmuts grijpt al de SC en het GMtopic om alle aandacht naar haar toe te trekken omdat die vent van der jarig is. Geef aandachtshoeren dan niet nóg een topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
murp wilde geen extra felicitatietopic, Gefeliciteerd Psalms
Ik vind sowieso 90% van de feli topics onzin maar goed. Feli Psalmsquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef toe hoe actief is psalms? Een felitopic voor hem kan veel te makkelijk in een bashtopic eindigen of het wordt een 2de SC omdat alleen mensen van de SC er posten
Flikker toch op verzuurde paashaasquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Huppelmuts grijpt al de SC en het GMtopic om alle aandacht naar haar toe te trekken omdat die vent van der jarig is. Geef aandachtshoeren dan niet nóg een topic
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht. Huppelmuts grijpt al de SC en het GMtopic om alle aandacht naar haar toe te trekken omdat die vent van der jarig is. Geef aandachtshoeren dan niet nóg een topic
Zo kan je het inderdaad ook zeggen. een derde incrowd kijk ons een ons kennen, moet je ook niet willen. Dat je deze ervoor gebruikt is al erg genoeg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jupquote:
ga anders eens ergens anders gezellig doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo kan je het inderdaad ook zeggen. een derde incrowd kijk ons een ons kennen, moet je ook niet willen. Dat je deze ervoor gebruikt is al erg genoeg.
mja die ken ik wel das een typische boeren rock achtige bandquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
JupStoer achter op de botsauto gaan staan en er heel nonchalant vanaf springen
.
Nee, hier in het dorp is het kermis () en omdat de voetbalclub verantwoordelijk is voor de tent moest ik daar vanmorgen helpen opruimen
Iemand ooit van Mooi Wark gehoord? Vanavond hier in het dorp te bewonderen
Mooi Warkquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
.
Nee, hier in het dorp is het kermis () en omdat de voetbalclub verantwoordelijk is voor de tent moest ik daar vanmorgen helpen opruimen
Ja dat dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die ken ik wel das een typische boeren rock achtige band
Bah mooi wark. Daar zijn die boeren hier in Emmen helemaal wild vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
.
ik vind daar echt geen reet aan dat soort bandsquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat dusKut muziek
Maar wel altijd gezellig + zatte boeren chicks
Ik zal het thuis niet snel luisteren maar er hangt wel altijd sfeer bij dat soort bandjes. En sowieso eigen dorp dus een hoop bekenden, ik heb er wel zin in.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind daar echt geen reet aan dat soort bands
Ik zou er echt alleen heen gaan voor de bekenden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal het thuis niet snel luisteren maar er hangt wel altijd sfeer bij dat soort bandjes. En sowieso eigen dorp dus een hoop bekenden, ik heb er wel zin in.
mja ik ga me ook zo klaar maken voor de stadquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal het thuis niet snel luisteren maar er hangt wel altijd sfeer bij dat soort bandjes. En sowieso eigen dorp dus een hoop bekenden, ik heb er wel zin in.
Hier in Friesland ook. Hoewel ze meer hebben met Jitiizer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah mooi wark. Daar zijn die boeren hier in Emmen helemaal wild van
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan zie ik een zooi stampende op klompen staande boeren voor mequote:
En dan lekker heuken (of hoe je dat ook typt) zeker?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou er echt alleen heen gaan voor de bekenden.En dan met mijn rug naar Mooi Wark toe.
AC/Dixiequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ga me ook zo klaar maken voor de stad
bij ons voor de kroeg aperock hele dag ook boerenbandjes
iedereen komt dus dat word wel gezellig
Night at the opera is the best. Losers die dat niet vindenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, http://www.stubru.be/media/dealbum100van2010
klopt maar wel grappig opzichquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
AC/DixieVorig jaar volgens mij op de Zwarte Cross gezien. Dat is inderdaad wel boeren muziek
ken het nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Night at the opera is the best. Losers die dat niet vinden
Veel plezier gewenstquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt maar wel grappig opzich
afijn ik ben er vandoor
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zie ik een zooi stampende op klompen staande boeren voor me
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken het nietnummers die erop staan?
Waar moet je voor leren ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef Stoeprand het volgende:
Vandaag toch maar leren.
succesquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag lekker fokken, want veel is er niet te doen
Nu heb ik ook zin in Mc.quote:
ga voor de big macquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zat er net ook al aan te denken om vanmiddag een pauze te nemen van het leren, om dan naar de Mac te gaan.
Nu heb je me lekker gemaakt DeLuna. Nu moet en zal ik gaan.
Heeft hij je een aanzoek gedaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
Ik vind dat FokR wel in de volgende topictitel mag
waar is het filmpje wat klasgenootjes maaktenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Leerlingen hebben seks in klas, docent doet niks
Wie is FokR ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
Ik vind dat FokR wel in de volgende topictitel mag
Een notoire vrouwenspammer met een piemol als een kleuter.quote:
Neuh, hij is wat te klein voor mijn smaak.quote:
okequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Een notoire vrouwenspammer met een piemol als een kleuter.
goed albumquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Broekie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/A_Night_at_the_Opera_%28album%29
hehehequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
Ow ja er zijn veel van die popfestivalsquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen is naar dauwpop en dat soort dingen denk
Damnquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:28 schreef laforest het volgende:
Gisteren postte ik nog een video van Wow! Nu lees ik net dat mijn favo WoW! zangeres is overleden tijdens de Tripoli vliegramp.
Meestal als een man zegt dat ie is geschapen als een baby bedoelt ie rond de 50 cm. FokR bedoeld iets anders danquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
50cm en 6 pondquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal als een man zegt dat ie is geschapen als een baby bedoelt ie rond de 50 cm. FokR bedoeld iets anders dan
Afgekneld kinderarmpjequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal als een man zegt dat ie is geschapen als een baby bedoelt ie rond de 50 cm. FokR bedoeld iets anders dan
Zo groot was huppelkindquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
[..]
50cm en 6 pond
Nee bij hem is het letterlijk geloof ik.
Geen uitgelubberde kut dusquote:
I guess a fuck is out of the question.quote:
necrofiliequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:57 schreef laforest het volgende:
[..]
I guess a fuck is out of the question.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd net gedisst door een vriendje van mn zoon
"wow voor het eerst dat ik een goed idee hoor van een dom blondje"
Met wat voor tuig gaat jouw zoon om dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd net gedisst door een vriendje van mn zoon
"wow voor het eerst dat ik een goed idee hoor van een dom blondje"
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Met wat voor tuig gaat jouw zoon om dan?
Ja ik denk dat er gewoon weinig valt te neuken, die zal wel in stukken liggen.quote:
Gelukkig zijn er nog genoeg dames die niet in stukken liggenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er gewoon weinig valt te neuken, die zal wel in stukken liggen.
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg dames die niet in stukken liggen
Die postte je laatst ook al.quote:
Hij blijft goedquote:
Hoi!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:27 schreef Elmostyle het volgende:
Dood aan mensen die in 't vliegtuig hun stoel naar achteren doen -_- Ik heb maar even lief mijn knie in de rugleuning gezet van d'r stoel
HOI MENSJES
Dus je wenst mij dood?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:27 schreef Elmostyle het volgende:
Dood aan mensen die in 't vliegtuig hun stoel naar achteren doen -_- Ik heb maar even lief mijn knie in de rugleuning gezet van d'r stoel
HOI MENSJES
Ik wens niet per definitie jou doodquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus je wenst mij dood?
Die stoel kan naar achteren, daar is die functie voor. Als je nou met een fatsoenlijke airline vliegt maakt die stoel naar achter helemaal niets uit. Vlieg je met een paupermaatschappij, ja dan wel.
Oehh vetquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb mijn keukenblad afgekit
stoer he
Mja ik had hem ook niet naar voren gezet, ik betaal toch voor die plek? Met stoel die naar achter kan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik wens niet per definitie jou dood![]()
Ik vloog vandaag gewoon met Air Malta(Malta->schiphol), geen goedkope pauper airline iig. Alleen zoals in ieder vliegtuig is de beenruimte redelijk beperkt en ik zat bijna tegen de stoel van mijn voorganger aan. Deze ging even lekker d'r stoel naar achteren zetten, ik heb eerst 3 keer netjes gevraagd of ze die naar voren terug wilden doen omdat ik last van m'n knieen kreeg door de weinige ruimte die d'r was, dat deed ze niet, dus dan m'n knieen maar ff in de rugleuning gezet. Bij een maatschappij waar niet al te veel ruimte is kan je nog wel een beetje rekening houden met je mede passagiers.
Jah je betaald idd voor die plek, daar geef ik je 100% gelijk inquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja ik had hem ook niet naar voren gezet, ik betaal toch voor die plek? Met stoel die naar achter kan.
Als ik naar Amerika vlieg wil ik lekker liggen en film kijken.
Excusesquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:58 schreef timmmmm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een smiley aids was
Je zou hem zo een tyfusmep voor zijn blije bakkes geven.
Fuck.
Goed zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Excusesik heb m'n post al gewijzigd
ben aangeschoten maar et was gezelligquote:
mooizoquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben aangeschoten maar et was gezellig
wat ga je eten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooizo
* LovelyLady ondertussen eten maken gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |