Ik wilde eerst een echt knutsel doen, maar dan werd het wel heel duidelijk dat het van mij kwamquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier ja... in DLD niet.
Leuk Linda!
Ik ben nog aan het broeden op een knutsel
natuurlijk, het heet: "Hoe eet ik een pen op terwijl mama 'm uit mn mond probeert te houden en 'm op een blaadje drukt"quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:29 schreef mikoxx het volgende:
Leuk Linda, heeft Lotte er ook bij verteld wat ze heeft getekend? Haha! Leuk idee zo hoor! Ik ben hier ook nog aan t broeden op een knutsel..... zo leuk!
quote:
Ow wat leuk, die heeft Senna voor mij ook gemaaktquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
natuurlijk, het heet: "Hoe eet ik een pen op terwijl mama papa 'm uit mn mond probeert te houden en 'm op een blaadje drukt"
Zo, dat zijn wel enorme kado's inderdaad!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij doen dit jaar aan wat grotere cadeau's want ik had een moederfiets, draagdoek & knutsels gekregen.
Dus de man krijgt hier knutsels & een playstation.
Zullen we ruilen? Jij Ronny en ik schaap? Of kijkt schaap het ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow wat leuk, die heeft Senna voor mij ook gemaakt
leuk LindaEn Stargate is tof
Mja, sorry, we kijken het samenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Jij Ronny en ik schaap? Of kijkt schaap het ook
Poppejans, wat een leuke! Die ga ik onthouden!
gaaf kado!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:33 schreef beefcake het volgende:
Mijn man is 23 juni jarig en wordt dan 30 dus een groot kado voor Vader- en verjaardag mag wel vonden wij. Hij is gek op vliegtuigen dus we geven hem o.a. dit. Verder natuurlijk ook nog de zelfgemaakte dingen van de jongens want dat hoort gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |