Leuk als er bij hem ingebroken wordtquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:51 schreef IBAZ het volgende:
Als er iets engs gebeurt ga jij muziek aanzetten?
ooooh wat is kotsen toch eng.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:51 schreef IBAZ het volgende:
Als er iets engs gebeurt ga jij muziek aanzetten?
haar bedoel jequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Leuk als er bij hem ingebroken wordt
Welke muziek zou je aangezet hebben?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:56 schreef Lauwra het volgende:
[..]
ooooh wat is kotsen toch eng.
Nee jij gaat voor je lol naar dat geluid luisteren?
Gefeliciteerd, ik niet.
Lelijke wijven wel. Was het een lekker wijf TS?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:00 schreef dennis912 het volgende:
Tja ze moet kotsen, want meiden poepen niet.
Als je van dikke dijen, kort zwart haar, bleek en rood betraande oogjes houdtquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lelijke wijven wel. Was het een lekker wijf TS?
Ga verderquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:05 schreef Lauwra het volgende:
[..]
Als je van dikke dijen, kort zwart haar, bleek en rood betraande oogjes houdt
minstens 1.80 lang, houdt van kotsen, steekt het niet onder stoelen of banken, en altijd een vaag glimlachje.quote:
Jammer van het zwarte haar. Rood had haar vast beter gestaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:05 schreef Lauwra het volgende:
[..]
Als je van dikke dijen, kort zwart haar, bleek en rood betraande oogjes houdt
Nee,quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef Lauwra het volgende:
[..]
minstens 1.80 lang, houdt van kotsen, steekt het niet onder stoelen of banken, en altijd een vaag glimlachje.
Kom je al?
Nee, ik bedoelde van jou.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Lauwra het volgende:
[..]
die heb k niet sorry...ze rende te snel weer weg. wilde dr handtekening vragen
goh wat een mensenkennisquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:22 schreef Buitendam het volgende:
Ach, de één kotst in de plee d'r voeding weer uit, de ander plempt het op een forum waarbij ze overkomt alsof ze nèt d'r strikdiploma kan halen, maar dat het daarna toch echt wel ophoudt... Lauwra, we hebben allemaal wel wat.
Ja, precies, nog zo één. De één in het bezit van mensenkennis en de ander geen zelfreflectie. Gewoon niet te zwaar aan te tillen. Komt allemaal goed.quote:
met jou mensenkennis zou je ook moeten weten dat als je je mond hield je het gros van de mensen hier gelukkiger zou maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, precies, nog zo één. De één in het bezit van mensenkennis en de ander geen zelfreflectie. Gewoon niet te zwaar aan te tillen. Komt allemaal goed.
Hoofdletters en leestekens. Als je mazzel hebt zal ik het lezen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:28 schreef Lauwra het volgende:
[..]
met jou mensenkennis zou je ook moeten weten dat als je je mond hield je het gros van de mensen hier gelukkiger zou maken.
ahgsoh.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdletters en leestekens. Als je mazzel hebt zal ik het lezen.
Niks lekkerder dan het klotsende geluid van maagsappen en verse voedingsmiddelen die zich met kracht uit een meisjeslichaam persenquote:
Leeftijd?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Lauwra het volgende:
[..]
donkerblond, slank, groene ogen, 1.71. En toen?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Lauwra het volgende:
[..]
donkerblond, slank, groene ogen, 1.71. En toen?
er staat slank...niet volslank. Klaagbaas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:37 schreef klaagbaas het volgende:
[..]140 kilo schoon aan de haak zeker gadverdamme
Oh. Never mind. Ik heb niks gezegd.quote:
als jij denkt dat 140 kilo volslank is dan ben ik bang dat 100 voor jou slank betekent....nog steeds een dikkertje dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef Lauwra het volgende:
[..]
er staat slank...niet volslank. Klaagbaas.
droom lekker verder.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:39 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
als jij denkt dat 140 kilo volslank is dan ben ik bang dat 100 voor jou slank betekent....nog steeds een dikkertje dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |