12 vóór.. jeweet!quote:
Nee hoor, 13 voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik moest een beetje lachen. Maar in de wereld van het bankwezen is 'nul' niet perse het einde.. jeweet!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:02 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
schenkstroop voor jou maakt het niks uit want 0 dollar of 0 euro is beiden niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Welnee, de euro is de afgelopen twee jaar gewoon heel erg overgewaardeerd geweest. De laatste dagen is er gewoon een correctie gaande:quote:De Euro zit op een all time low.
Ik zag een aflevering van Pauw en Witteman eergisteren. Wat een ellendige vertegenwoordigers hebben wij. En maar blijven geloven in dit nare systeem. Ik snap wel degelijk, mocht dit system er niet meer zijn, er ontzettende ellende komt. Grote projecten kunnen dan niet meer op de pof. Maar zoals we nu bezig zijn het wordt alleen maar erger. En het ergste is nog wel, denk ik, dat dit allemaal gepland is. Want schulden maakt afhankelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:16 schreef Schaffelaar het volgende:
Ergens verbaasd het me wel dat er geen enkel klein grafland op aarde is dat nog een goudstandaard heeft, terwijl ons systeem van geldcreatie inderdaad achterlijk is als je er over na gaat denken.
T.o.v. die corrupte dollar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:28 schreef Drinky het volgende:
Terechte klacht, erg irritant om de euro op een dag 3 cent te zien dalen in waarde, en de volgende dag weer 2 cent zien stijgen ofzo
Elke dag 1 cent te zien dalen dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:28 schreef Drinky het volgende:
Terechte klacht, erg irritant om de euro op een dag 3 cent te zien dalen in waarde, en de volgende dag weer 2 cent zien stijgen ofzo
Nee de britse pondquote:
Welke site is dat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Welnee, de euro is de afgelopen twee jaar gewoon heel erg overgewaardeerd geweest. De laatste dagen is er gewoon een correctie gaande:
[ afbeelding ]
yahoo lijkt mequote:
Dankje heb ik geërfd van mij moederquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dank.
Wat een pittig kort kapsel op je ava
Hup Portugal!quote:
gele kaart!quote:
Daarom ben je ook communist , gore pauper, omdat je wil dat andere mensen hun geld met je delen. Zodra je dadelijk zelf goed verdient word je ineens liberaal en kapitalistisch.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef HugoChavez het volgende:
Eens met Schenkstroop.![]()
Soberzo is alles wat uit Amerika komt kut.
En de goudstandaard zou inderdaad moeten worden heringevoerd. Nu is de waarde puur speculatief en fictief en louter gebaseerd op 'vertrouwen'. Dat is lucht dus.![]()
Een vriend van me heeft al goudstaven ingekocht, omdat hij voorspelt dat zeer binnenkort noch de euro, noch de dollar enige waarde zal bezitten.![]()
Ik heb geen spaargeld om te investeren helaas, ik ben een echte communist, dus ik ben altijd platzak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |