abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81381263
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, dat denk ik ook wel, al weet ik niet of de rest van de familie Herfkens in dat vliegtuig zat. Het is wat anders denk ik of je als loner als enige de ramp hebt overleefd of dat je reizende met je familie als enige de ramp hebt overleefd.
In een stukje op de radio hoorde ik dat haar vriend omkwam bij die crash. Het is niet helemaal dezelfde ervaring, maar ik denk wel dat ze genoeg delen om elkaar te kunnen helpen.
pi_81381272
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:54 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nou ja.. dat is inderdaad blijkbaar gezegd door iemand in Lybie.
Maar zoiets wordt dan overal weer in de media overgenomen omdat er verder niets feitelijks te melden is.
Iedereen die logisch redeneert weet dat een aanslag via een bom of raket niet uit te sluiten is zolang je niet weet wat het wél is.
Ik heb de TV maar afgezet toen ze voor de zoveelste keer begonnen over de spullen die daar lagen e.d. Kranten melden veel interessantere dingen.
pi_81381282
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:00 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

In een stukje op de radio hoorde ik dat haar vriend omkwam bij die crash.
Was dat gisteren toevallig op BNR?
pi_81381330
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Was dat gisteren toevallig op BNR?
http://nos.nl/audio/15703(...)rash-in-vietnam.html
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 mei 2010 @ 15:03:18 #280
862 Arcee
Look closer
pi_81381344
quote:
Zo ben je een anoniem jongetje van 9 jaar en zo ben je wereldwijd voorpaginanieuws. Bizar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81381367
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor nut? 100 doden. Genoeg aanslagen die minder doden opleveren.
Ja, maar die worden dan vaak met een bewuste reden op een bepaalde plek gedaan. Wat heeft Libië dan voor vijanden?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2010 @ 15:04:07 #282
135305 beequeen
Lost.
pi_81381377
Volgens verslaggever Jaap van Deurzen nu bij RTL 7 ( doet verslag ter plaatse in Tripoli), mag iedereen zomaar de crashsite betreden.
Hij is stomverbaasd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_81381393
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zo ben je een anoniem jongetje van 9 jaar en zo ben je wereldwijd voorpaginanieuws. Bizar.
Nu is het jongetje negen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81381394
quote:

[..]

Toch verbaast het me dat er al vaker sole survivors zijn geweest. Dat van dat Franse meisje herinnerde ik me nog, maar ik dacht echt dat zij de enige was.
pi_81381395
quote:
Haar ouders zijn gisteren naar Ho Chi Minh-stad afgereisd om hun dood gewaande dochter op te zoeken. Zij kregen zondagmiddag te horen dat zij toch nog leefde en gevonden was. De familie had vorige week al een rouwadvertentie geplaatst, nadat uit Vietnam het bericht was gekomen dat geen van de 30 inzittenden van het vliegtuig de ramp had overleefd. Onder de slachtoffers is ook de vriend van Herfkens, Willem van der Pas (36). Zijn lichaam is nog niet gevonden. Van der Pas werkte in Vietnam voor een Nederlandse bank.

De ANWB Alarmcentrale wist gisteren alleen dat Annette Herfkens in het Ghoray-ziekenhuis in Ho Chi Minh-stad is opgenomen. Ze zou gevonden zijn in het plaatsje Khaonson, vlakbij de kustplaats Na Thrang. "Maar we weten niet hoe ze daar uiteindelijk terecht is gekomen. Misschien is ze bij het wrak gevonden, misschien heeft ze op eigen kracht de bewoonde wereld bereikt" , aldus een woordvoerder van de ANWB. Annette zou een gebroken bekken hebben, verwondingen aan haar longen en te kampen hebben met uitdrogingsverschijnselen. De ANWB probeert om haar met een ambulancevliegtuig over te brengen naar Singapore. "Daar kan ze betere medische verzorging krijgen. Ze is er nog te slecht aan toe om de reis naar Nederland te maken" , aldus de ANWB.

Het Nederlandse stel zou een vakantie in het zuiden van Vietnam doorbrengen en vloog twee weken geleden van Ho Chi Minh-stad naar de iets noordelijker gelegen kustplaats Na Thrang, een vlucht van nog geen uur. Vlak voor de landing verdween het toestel van de radar, in een wervelstorm. Volgens het persbureau Reuter zouden reddingwerkers de plek van de ramp inmiddels hebben bereikt. Zij bevestigden dat alle andere inzittenden dood zijn. Er zijn nog geen slachtoffers gedentificeerd. Familie en vrienden van Annette Herfkens waren gisteren opgetogen over het wonder dat zij de ramp heeft overleefd. "Maar naast dit geweldige nieuws blijft de pijn van de dood van haar vriend, met wie ze al twaalf jaar samen was" , aldus een betrokkene.
Bron: Trouw (1992)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 mei 2010 @ 15:05:01 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81381406
quote:

[..]

en wees....
pi_81381429
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, maar die worden dan vaak met een bewuste reden op een bepaalde plek gedaan. Wat heeft Libië dan voor vijanden?
Vaak, maar niet altijd. Uiteindelijk gaat het vaak om zoveel mogelijk mensen dood te krijgen.
pi_81381497
Ohjah een besloten bijeenkomst ergens in het land. Zou op een geheime locatie moeten zijn, maar camera ploegen zijn daar gewoon ter plaatse. Locatie Claus Event Center in hoofddorp.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:09:13 #289
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81381514
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:08 schreef StephanL het volgende:
Ohjah een besloten bijeenkomst ergens in het land. Zou op een geheime locatie moeten zijn, maar camera ploegen zijn daar gewoon ter plaatse. Locatie Claus Event Center in hoofddorp.
Uiteraard hebben die onbeschofte eikels niet het fatsoen om daar weg te blijven .
pi_81381526
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:00 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

In een stukje op de radio hoorde ik dat haar vriend omkwam bij die crash. Het is niet helemaal dezelfde ervaring, maar ik denk wel dat ze genoeg delen om elkaar te kunnen helpen.
Yep. Het jongetje ligt nu ook in het ziekenhuis, Herfkens heeft het eerst nog 'n week zonder hulp uit moeten houden. Waarschijnlijk waren er ook nog wel meer mensen toen die na de klap niet meteen dood waren.
pi_81381652
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Uiteraard hebben die onbeschofte eikels niet het fatsoen om daar weg te blijven .
Is niet erg netjes nee.
pi_81381671
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het is nieuws en deze gasten worden betaald om nieuws te verslaan.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:17:50 #293
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81381701
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is nieuws en deze gasten worden betaald om nieuws te verslaan.
Moet dat ten koste van ALLES? Die nabestaanden kiezen er niet voor om daar te zijn, laat staan ongetwijfeld groot met hun hoofd in het journaal en/of de krant terecht te komen.
pi_81381703
De NOS over het uitzenden van de beelden van Ruben:

http://weblogs.nos.nl/hoofdredactie/2010/05/13/ruben-in-beeld/
pi_81381739
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Moet dat ten koste van ALLES? Die nabestaanden kiezen er niet voor om daar te zijn, laat staan ongetwijfeld groot met hun hoofd in het journaal en/of de krant terecht te komen.
Er zijn altijd wel mensen bereid tot een praatje voor de camera hoor.
pi_81381757
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:17 schreef ReWinD het volgende:
De NOS over het uitzenden van de beelden van Ruben:

http://weblogs.nos.nl/hoofdredactie/2010/05/13/ruben-in-beeld/
Sterke beargumentatie van de NOS. Vind ik serieus.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:22:30 #297
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_81381824
quote:
Opvallend vaak zijn het dus kinderen die het overleven. Aangezien ze kleiner zijn, zullen ze waarschijnlijk meer hebben bescherming van hun stoel.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:22:54 #298
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81381836
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sterke beargumentatie van de NOS. Vind ik serieus.
Ik vind van niet. Het kind heeft recht op privacy en dat verliest ie niet 'omdat het nieuws is'.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:24:53 #299
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_81381904
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel mensen bereid tot een praatje voor de camera hoor.
Inderdaad, het is wachten op een moeder/vader van een klasgenootje dat een interview met de Telegraaf of SBS6 gaat geven, inclusief dingen als: Ik moet er niet aan denken dat zoiets mijn kind overkomt, mijn kind is er helemaal stuk van, wij zijn geschokt en verdrietig etc. etc. etc.
be nice or go away
pi_81381913
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Het kind heeft recht op privacy en dat verliest ie niet 'omdat het nieuws is'.
DIe privacy verliest het kind niet doordat het in het ziekenhuis wordt gefilmd... Ook al filmt de NOS het kind niet, dan nog gaan mensen op zoek naar wie de enige overlevende is. Mensen willen dat gewoon weten en overlevenden hebben vaak later zelf geen enkele moeite er mee om er in de media wat over te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')