Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
hoi!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Smeej het volgende:
hai!
ik ben dit topic steeds kwijt!
Rijssen hier
dankjewel !quote:
Niet nadenken, gewoon lachenquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Omdat het aan de andere kant van wereld ligt en dus op de kop ofzo?
Zit er al de hele tijd over na te denken
was je thuis vannacht?quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef haakon het volgende:
Gister naar huis gelopen vanaf Almelo Centraal
hoe veel km?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef haakon het volgende:
Gister naar huis gelopen vanaf Almelo Centraal
Ik niet, terwijl ik kenkerveel heb zitten zuipnquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef haakon het volgende:
aids !
net Laura meer als een kwartier aan de telefoon gehad !![]()
nu lekker dromen
viel spassquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ontbijten, en dan naar San en Krea![]()
Vergeet vooral niet de hoeken en andere 'onopvallende' plekken te poetsen. Vrouwen hebben oog voor zulke details.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga mn kamer vandaag maar eens ernstig schoonmaken, krijg morgen een meisje op bezoek
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
I'm only gonna break break your break break your heart.![]()
niet liefquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
I'm only gonna break break your break break your heart.![]()
moet je eerst A halenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
awh sorry![]()
![]()
Gaan we keertje op de motor?
heb geen klokken gehoord, die zouden toch luiden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:33 schreef Assiej het volgende:
Herdenking is nu he, 10 jr geleden de vuurwerk ramp
Ja gingen net heletijd ..quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:36 schreef omearos het volgende:
[..]
heb geen klokken gehoord, die zouden toch luiden?
Ga je naar Bruins ja?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:16 schreef Oldenzaal het volgende:
BRUINS BRUINS BRUISN JAAJAJAHAHAHAHAHAHAHHAHAJAJAHAJAHAHHAHA
jajajajajajajajjaa hahahahahahahahahahahaha. Heeeeeuuujj'nnn !!!quote:
Zal al wel langer lopen die reeksquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toch best knap dat Nijmegen al 529 topics heeft voor 1 stad
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben net door een of andere dronken idioot aangereden op de fiets
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben net door een of andere dronken idioot aangereden op de fiets
Fietste met Hen naar de bowlingbaan, kwam er een of andere mafklapper aanfietsen vanaf de andere kant, met een telefoon in zijn hand. Hij zette ineens een bocht in naar ons toe, raakte mij op m'n scheen, ik knalde net m'n borst op m'n stuur, heb nu dus een gevoelige rib en scheenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:09 schreef Assiej het volgende:
Het is hier stil, en David vertel what happend
Je hebt hem toch wel danig getuchtigd he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fietste met Hen naar de bowlingbaan, kwam er een of andere mafklapper aanfietsen vanaf de andere kant, met een telefoon in zijn hand. Hij zette ineens een bocht in naar ons toe, raakte mij op m'n scheen, ik knalde net m'n borst op m'n stuur, heb nu dus een gevoelige rib en scheen
Het eerste wat ik deed was hem vragenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel danig getuchtigd he?
Jij bent zo lieeeeeeeeeffffffffff! KAWAIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! ^________________^quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed was hem vragen
hoe het ging
Ja, net weer terug... WAT een drukte man!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
Volgens mij he, is Daniel naar bruins....................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ajuu!quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geet sloapn na veel bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Tsja, waar niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Er wordt wel veel gezopen hier...
Nu in Deventer, straks in holtenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Moar woar hang ie momenteel uut, Guitaorist?
Ie bint toch niet bie de hoer'n?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu in Deventer, straks in holten
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, volgens mij word ik zo weer geband. Dus. Tot ooit!
Nou, mooi. Enzo. Moet jij niet aan het werk?quote:
Nee, er is hier geen reet te doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, mooi. Enzo. Moet jij niet aan het werk?
Ja... ik, ZanderT und Willy aan deze kant. Aan de overkant 10 man of zo. Dus. Dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[Krea] Yoooooooo, homo..
Is het rustig ja?. dan duurt de dag lang hè..
Kusjes...
[/krea]
Goed plan. Ik ben vóór een 2-semafoons systeem...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:17 schreef Samzz het volgende:
Gisteren nog wel gepiept trouwens. Fucking Winlims.. Wordt hoog tijd dat wij alleen nog maar achterwacht doen...
Dank jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is je gegund!
Ohw.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, net weer terug... WAT een drukte man!
Robin de hooligan nog tegengekomen!
Ik: ben je sjikker?
Hij: ik ben kankerdik!
Selmaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma
Goede Hemelvaartsdag gehad?
Hey, Sander
Sanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma
Goede Hemelvaartsdag gehad?
Hey, Sander
Daywalk3rquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:02 schreef Daywalk3r het volgende:
GoeiemiddAg.![]()
![]()
Lompe schietpartij in Enschede zeg.
Hopen dat het geen bekenden van iemand hier zijn, hoewel het dan alsnog even erg is.
Ik zit niet meer zo in die scene...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank je![]()
Wat is er met je afgebrande flitspaal avatar gebeurd eigenlijk?
quote:
Ik snap het nog niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"De biermachine starten"
"Een reparatie-biertje drinken"
"Kei-hard powerpilsen"
nicole!quote:
Dat was het zeker. TTC!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 't was een mooie tied![]()
Ik ga weer pleite. Tot na het weekend allemaal![]()
Ja goeie zaak inderdaad, het was lekker rustig bij de Burger King, kreeg snel mijn eten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Dos37 het volgende:
Die Doner zaak op Enschede centraal is een schot in de roos
helaas. Mss pinksterweekendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nicole!, ik kan vandaag niet rijden, zo klaarmaken en naar arnhem!
Die beat moet je niet horen, die moet je VOELEN!!!quote:
Die is lekker hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Dos37 het volgende:
Die Doner zaak op Enschede centraal is een schot in de roos
Assie!quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Assie!
Weet je wat pas lekker (whehehe) is...
...die dönert-toko aan de Enschedestraat in Gronau. In dat keetje. Mmmmm...
Als jij graag Döner zaken eet.... Ik zie dat zelf niet zo zitten.quote:
Meer de inhoud ervan. met saus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij graag Döner zaken eet.... Ik zie dat zelf niet zo zitten.
Wat is dit nu weer voor slechte grapquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij graag Döner zaken eet.... Ik zie dat zelf niet zo zitten.
Weer bier drinken heeuuujquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef Robinhoo het volgende:
Maja vanavond voetballen en daarna KAMPIOENSFEEST vieren, kroezeboomfeesten in Fleringen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Straks lasagne met blauwe kaas en bechamelsausDaarna Cookie Dough van Ben en Jerry
Oeh, cookie dough!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Straks lasagne met blauwe kaas en bechamelsausDaarna Cookie Dough van Ben en Jerry
Amen !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Pizza salami blijft toch wel de heerscher der pizza's!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Pizza salami blijft toch wel de heerscher der pizza's!
Daar moet ik van bouten en ik heb vanmiddag ook al uiensoep gegeten. Dus dat is een dodelijke combo voor mijn rectum.quote:
Uien ben ik allergisch voor, en die zitten er ook niet op (volgens mij). Champignonsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar moet ik van bouten en ik heb vanmiddag ook al uiensoep gegeten. Dus dat is een dodelijke combo voor mijn rectum.
True.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uien ben ik allergisch voor, en die zitten er ook niet op (volgens mij). Champignons
Op funghi zit idd geen uiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uien ben ik allergisch voor, en die zitten er ook niet op (volgens mij). Champignons
Volgens Krea moet dat F2 zijn. Of F10 of del.quote:
Dr was helemaal in het begin echt 1,5 seconden een schermpje in beeld, daar moest ik drukk'nquote:
Zolang je nog kan typen, ga ik er vanuit dat je niet dood bent. Brak dusquote:
Had het al bewerktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang je nog kan typen, ga ik er vanuit dat je niet dood bent. Brak dus
What did you do? De hoeve?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef Oldenzaal het volgende:
(Ik ben de middelste voor degenen die het niet weten)
Ik wou dat mijn pa een keer zo'n verbinding haaldequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop wordt ziek van de @home download server, 1200 KB/S dan duurt 1.2GB echt te lang
.
Samen doen met de burenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn pa een keer zo'n verbinding haalde
1.2MB / sec?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop wordt ziek van de @home download server, 1200 KB/S dan duurt 1.2GB echt te lang
.
[..]
Hoi.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb m'n rib gekneusd en mag morgen niet werken
Kusje op je gekneusde ribquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
beterschapquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, dat is lang. En wat doe je daar precies?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ik weer![]()
10 uur gewerkt bij het UWV in Hengelo
Ik ben ook wel kapotquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo, dat is lang. En wat doe je daar precies?
Beetje zout en peper erop, klaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, terug van toneelles
Zometeen personeelsfeest. Of eigenlijk is dat al aan de gang, maar moet me eerst nog klaarmaken enzo
Is ie er uitgezet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Mdrop het volgende:
Slapen, Morgen Kroezeboomfeesten Fleringen
.
PS: Robin waarom moest jij er nou weer uit gister?, iets te maken met die ruzie in de Tavernee?
Fjiet Fjieuwwwquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van afgelopen maandag!
Had een bruiloft!
awwquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu ik ben er ook weer. Ford Mondeo's zijn geen superfijne auto's
nicolequote:
Jij ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef Assiej het volgende:
Slapen!
Kwart over 5 eruit ivm NK Dansen
Slaap lekker allemaal
Nee joh, overdag wel de hele tijd, maar toen het feest begon, ben ik ook gewoon gaan feesten!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Fjiet Fjieuwww
Ik dacht dat jij alleen maar de camera in de handen had![]()
Gaafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NathHoe was het personeelsfeestje?
Wat hoorde ik joh, de wagen stuk?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:30 schreef Redbaron het volgende:
ook weer wakker maar de slaap nog niet uit
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat hoorde ik joh, de wagen stuk?
Vlak voor tolpoort Vipiteno,hoe snap ik nog steeds niet. Reed niet te hard, remde niet te veel, stuurde nauwelijks, verhoudingsgewijs genoeg asdruk...quote:
Joah beetje spierpijn her en der voel ik al wel, maar niets bijzondersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet zo mooi manzelf wel in orde?
het komt allemaal door jouquote:
Geschaard? lading die je opzij drukte?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vlak voor tolpoort Vipiteno,hoe snap ik nog steeds niet. Reed niet te hard, remde niet te veel, stuurde nauwelijks, verhoudingsgewijs genoeg asdruk...
[..]
Joah beetje spierpijn her en der voel ik al wel, maar niets bijzonders
Vaag en al terug in NL dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:41 schreef Redbaron het volgende:
Vlak voor tolpoort Vipiteno,hoe snap ik nog steeds niet. Reed niet te hard, remde niet te veel, stuurde
geschaard wel, lading was maar 6.5 ton dus niets....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geschaard? lading die je opzij drukte?
Joah ben gister gehaald door collega en dubbelbemand terug naar oldenzaal.quote:
Zeker weten, ergste kwam pas toen ik veilig en wel bij de garage stond, dan heb je iets meer rust en kan je het realistischer bekijken. Op de snelweg zelf had ik alleen baat bij het snel veilig staanquote:
goede reflexen iig, maar kan me voorstellen dat de schrik komt zodra je er bij stil staat wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeker weten, ergste kwam pas toen ik veilig en wel bij de garage stond, dan heb je iets meer rust en kan je het realistischer bekijken. Op de snelweg zelf had ik alleen baat bij het snel veilig staan
Roaar!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Fems het volgende:
Brr.. Gelukkig leef je nog!
Het is jurkjesdag vandaag hier!Zal ik mijn haar ook nog los doen straks?:D
6,5 is niets nee, hehe doe je goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
geschaard wel, lading was maar 6.5 ton dus niets....
[..]
Joah ben gister gehaald door collega en dubbelbemand terug naar oldenzaal.
Mag iig komende week niet naar italie
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Fems het volgende:
Brr.. Gelukkig leef je nog!
Het is jurkjesdag vandaag hier!Zal ik mijn haar ook nog los doen straks?:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |