Iemand meer info?quote:4 Doden bij schietpartij in wijk Boswinke Enschede.
quote:Vier doden bij familie- drama in Enschede
vrijdag 14 mei 2010 | 00:32 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 14 mei 2010 | 00:33
Tekstgrootte
ENSCHEDE - In een woning aan de Utrechtlaan in de Enschedese wijk Boswinkel zijn tegen middernacht vier mensen door waarschijnlijk een misdrijf om het leven gekomen. De politie spreekt van een familiedrama.
Volgens buurtbewoners zou het gaan om twee kinderen en hun vader en moeder.
Bij het ter perse gaan van deze krant kon de politie nog geen mededelingen doen over de toedracht van het drama. Ook niet over de manier waarop de slachtoffers om het leven zijn gekomen.
Tegen half een was de politie met vier auto's ter plaatse en was een onderzoeksteam van de technische recherche bezig de omgeving af te zetten.
Zou nu wel genoeg politie moeten staan, lijkt me.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:01 schreef Light het volgende:
Gezellig, da's ongeveer bij mij om de hoek. En ik heb niets gehoord of gezien.
Ga eens pics maken voor ons.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:01 schreef Light het volgende:
Gezellig, da's ongeveer bij mij om de hoek. En ik heb niets gehoord of gezien.
Het lijkt wel of mensen op het idee komen door krantenberichtenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:00 schreef DeParo het volgende:
Het wordt tegenwoordig een hype om je gezin uit te moorden.
R.I.P. in ieder geval.
quote:
Dat zijn we allemaal. Niets mis mee.quote:
ik vind het woord gezinsmoord er beter bij passenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen op het idee komen door krantenberichten
Ik zie het allemaal niet meer zitten in het leven, wat zal ik vanavond eens doen?
*leest in krant over het inmiddels welbekende fenomeen 'familiedrama'
Hey, dat kan ik ook! Die arme kinderen van mij zonder papa is ook niks, dus die neem ik maar mee in het graf en m'n vrouw overleeft het niet zonder kids, dus hoppa! Haal ik toch nog eens de krant.
(ik vind familiedrama echt een vreselijk jeukwoord, ben ik daar de enige in? Moordenaar, wat was daar mis mee? )
Nee, dat ben je niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:04 schreef Isabeau het volgende:
(ik vind familiedrama echt een vreselijk jeukwoord, ben ik daar de enige in? Moordenaar, wat was daar mis mee? )
Daar denkt algemeen NL anders over als je ziet hoe men denkt over de privacy van Rubenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Niets mis mee.
Al die steekgevallen op scholen in China komt door de media die deze mensen zo op een idee brengt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen op het idee komen door krantenberichten
Ik zie het allemaal niet meer zitten in het leven, wat zal ik vanavond eens doen?
*leest in krant over het inmiddels welbekende fenomeen 'familiedrama'
Hey, dat kan ik ook! Die arme kinderen van mij zonder papa is ook niks, dus die neem ik maar mee in het graf en m'n vrouw overleeft het niet zonder kids, dus hoppa! Haal ik toch nog eens de krant.
Privacy van wie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar denkt algemeen NL anders over als je ziet hoe men denkt over de privacy van Ruben
woon je er ook in de buurt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:10 schreef Under_Score het volgende:
niks van meegekregen, ook geen politie gehoord ofzo. niet leuk en ook veel te dichtbij. gaat niet goed hier in de buurteerst de bovenbuurman die van 11 hoog naar beneden springt, nu dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |