Wat zijn de overeenkomsten dan? Het zijn beide a330's ja, maar dat is het tot nu toe.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:02 schreef DeParo het volgende:
Net of jullie allemaal in het hoofd van dat jongetje kunnen kijken.
Ik ben echter meer benieuwd langzamer hand hoe hij het sowieso heeft kunnen overleven.
Misschien met stoel en al gelanceerd en weinig geraakt onderweg.
Ook veel overeenkomsten blijkbaar met de Air France Crash, pf, Airbus gaat het moeilijk krijgen.
Ze vielen op dezelfde manier uit de lucht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat zijn de overeenkomsten dan? Het zijn beide a330's ja, maar dat is het tot nu toe.
Als het iets met de A330 is lijkt het me waarschijnlijker dat het iets met dit probleem te maken heeft:
http://en.wikipedia.org/wiki/Qantas_Flight_72
Als dat vlak voor de landing gebeurt....
Er is helemaal niet bekend hoe de Air France vlucht neerstortte, de kisten liggen nog op de zeebodem. Daarbij was de Air France op kruishoogte toen er iets misging, en deze is vlak voor de landing neergegaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze vielen op dezelfde manier uit de lucht.
Het zijn beide A330's twee splinternieuwe vliegtuigen desalniettemin.
Ze weten niet hoe het komt dat de Air France is neergestort.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Er is helemaal niet bekend hoe de Air France vlucht neerstortte, de kisten liggen nog op de zeebodem. Daarbij was de Air France op kruishoogte toen er iets misging, en deze is vlak voor de landing neergegaan.
Overlevenden zijn vaak mensen die uit het toestel werden geslingerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:02 schreef DeParo het volgende:
Misschien met stoel en al gelanceerd en weinig geraakt onderweg.
Opvallend dat het (bijna) allemaal kinderen zijn! Zegt wel iets, lijkt me..quote:
Yep, die hebben wat minder massa, zijn wat kleiner en hebben wat flexibelere botten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:56 schreef Naamah het volgende:
[..]
Opvallend dat het (bijna) allemaal kinderen zijn! Zegt wel iets, lijkt me..
Bron?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:48 schreef Meaghan het volgende:
http://www.nytimes.com/19(...)heal.html?sec=health
Artikel over de destijds 4-jarige Cecelia Cichan die als enige de vliegtuigcrash van Northwest Airlines Flight 255 overleefde in 1987. Ze is uiteindelijk psychologie gaan studeren, zeer waarschijnlijk ingegeven door haar traumatische ervaringen als kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |