http://www.brabantsdagbla(...)ilburgs-jongetje.ecequote:TILBURG - De enige overlevende van de vliegramp in Libië is naar alle waarschijnlijkheid de 9-jarige Ruben van Assouw uit Tilburg. Dat heeft zijn oma An van de Sande tegenover het Brabants Dagblad bevestigd.
Ruben is samen met zijn broer Enzo (11), moeder Trudy (41) en vader Patrick op safari in Zuid-Afrika geweest om de koperen bruiloft van het echtpaar Van Assouw-Van de Sande te vieren.
"We snappen er helemaal niets van", aldus mevrouw Van de Sande. "Het is alsof we in een film zitten."
Een oom en tante van Ruben worden zo snel mogelijk met een regeringsvliegtuig naar Libië overgebracht.
Ja vreselijk lijkt mij dat dat je als kind iets heel ergs overleeft en gewoon in 1 klap je ouders en broertjes en zusjes kwijt bent. Ook nog wakker worden in het buitenland en geen flauw idee hebben wat er met je gaat gebeuren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Maar zijn leven is toch wel echt 100% anders hierna... En dan ook echt 100%...
als de identificatie nu verkeerd is, zitten die oom en tante daar: ja, waar is ons neefje nu?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)ilburgs-jongetje.ece
Wat zijn die Tilburgers toch altijd weer sterk
Onkruid is 't, dat vergaat niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
Wat zijn die Tilburgers toch altijd weer sterk
Nog niet, maar als ze het goed aanpakken en er duikt een producer boven op, dan zou het nog wel eens een enkeltje Cannes kunnen worden..quote:"We snappen er helemaal niets van", aldus mevrouw Van de Sande. "Het is alsof we in een film zitten."
Zijn oma is er nog.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef nattermann het volgende:
OT reactie: wat triest voor dat menneke. Die komt straks uit het ziekenhuis, en is ineens alles kwijt.
![]()
![]()
Nog wel. Blijft een treurig verhaal hoe dan ook. Hij zal altijd dat gevoel houden van: "Zij wel, maar waarom ik dan niet?"quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nog wel. Blijft een treurig verhaal hoe dan ook. Hij zal altijd dat gevoel houden van: "Zij wel, maar waarom ik dan niet?"
Alsof hij nog niet genoeg heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat dat jochie een held gaat worden en bij Paul de Leeuw in z'n show mag komme
Hoe kun jij dat weten zonder zoiets meegemaakt te hebben?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Hij zal altijd dat gevoel houden van: "Zij wel, maar waarom ik dan niet?"
Dat is toch logisch, je denkt dan toch niet als klein jochie, zo, ik zat precies goed op rij 4 nummer 30 en tussen mijn ouders in. Mijn ouders hadden gewoon simpelweg wat meer pech.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten zonder zoiets meegemaakt te hebben?
Het is toch een logische vraag? Die jongen staat morgen echt niet op om rondjes te gaan lopen en te denken: "Hmmm, wat vervelend dat ik er nog wel ben, maar mijn broertje, mijn vader, moeder en zus zijn wel dood. Ach, dat is vervelend zeg!" Het is al erg genoeg voor dat joch.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat weten zonder zoiets meegemaakt te hebben?
Dat is helemaal niet zo logisch, hij zal zijn ouders ontzettend missen en verder gaan met zijn leven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:37 schreef Idiota het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, je denkt dan toch niet als klein jochie, zo, ik zat precies goed op rij 4 nummer 30 en tussen mijn ouders in. Mijn ouders hadden gewoon simpelweg wat meer pech.
De jongen is van staal en zonder enige emoties?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo logisch, hij zal zijn ouders ontzettend missen en verder gaan met zijn leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |