Iedereen behalve mij zegt niks sturen. Ik denk dat zij meer wijsheid hebben dan mij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef -jennifer- het volgende:
nouja 2 keer in de week ofso.. 1 keer door de weeks 1 keer int weekend..
maar zelfs zn vrije dagen kan hij niet even tijd maken ofzo..
maar ik denk dat ik het ook gewoon moet leren accepteren dat hij een druk leven heeft, en ik te veel vrije tijd.. maar ben bang dat het al te laat is..
maar wat moet ik dan doen? afwacthten: en verder niks:O dat is zoooo moeilijk
En daarom ben je single.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef genakt het volgende:
Is niet erg. Genakt staat voor je klaar!
Ik zal je nooit zo behandelen en alle aandacht geven die je nodig hebt
ook pas sinds 2 dagen na een aantal jaarquote:
Ja vind ik eigenlijk ook, ik zou het juist waarderen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom zou je je vriend geen welterusten-sms kunnen sturen, ookal wil hij tijd voor zichzelf?
Gewoon doen.
Ja en? Daar is een reden voor... En als je die nu kan verklaren... Dan zeg je tenminste iets nuttigs!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:02 schreef Blobje het volgende:
Als je je af moet vragen of je bij hem wel of niet een smsje kan sturen is het bij voorbaat al een kansloos verhaal.
Kleng QTF... of hij houdt er zn andere vriendinnetjes op na in het weekend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:23 schreef eigendeegcookie het volgende:
zal ik dat es effe verklaren?
Hij weet dat hij zich alles kan permiteren , ze houdt toch wel van m.
Zij loopt op eieren , durft niks meer te zeggen , heeft dr nog spijt van ook , ze denkt dat ze niet zonder m kan.
Dat zij niet gelukkig is in deze relatie is voor iedereen duidelijk [behalve misschien voor haar] ,
ze heeft niet echt een partner , ze heeft alleen ons : FOK! , wij geven nog wel antwoord.
en voor hem is t ook niet goed : zij werkt er aan mee dat hij een dominant monster wordt , die niet echt een partner heeft waar hij mee kan praten ,
want zij probeert te raden wat hij wil horen.
Te weinig info + geen pics = geen mening.. tvpquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef -jennifer- het volgende:
mijn vriend vind dat ik te veel zeur over dingen..
ik zeur bijvoorbeeld dat ik hem te weinig zie enzo terwijl dit in zijn ogen wel meevalt..
ik wil m echt niet kwijt en heb hier ook spijt van
maaar hij wil nu even tijd vor zichzelf om na te denken, en vind dit echt heel erg eng..
moet ik hem nu helemaal negeren.. of kan ik hem bijvoorbeeld even een smsje sturen van weltrusten ofso
ik heb zo de neiging hem even een lief smsje te sturen, of is dit juist niet slim?
en zo wel, wat moet ik er in zetten
wil hem echt niet kwijt:O
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:23 schreef 11_Dreams het volgende:
En inderdaad, geen berichten sturen. Laat het maar lekker van zijn kant komen en probeer zelf wat leuks te doen. Ga met vriendinnen de stad in oid om je gedachten wat af te leiden.
Kan ik mij wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef -jennifer- het volgende:
mijn vriend vind dat ik te veel zeur over dingen..
Mits hij een baan heeft (of eigen bedrijf) als chauffeur waardoorquote:ik zeur bijvoorbeeld dat ik hem te weinig zie enzo terwijl dit in
zijn ogen wel meevalt..
Als de relatie al een tijdje onder spanning staat en dit eigenlijk de druppelquote:ik wil m echt niet kwijt en heb hier ook spijt van maaar hij wil nu even tijd
vor zichzelf om na te denken, en vind dit echt heel erg eng..
Elke relatie is vanuit het eigen perspectief uniek maar in feite niet.quote:moet ik hem nu helemaal negeren.. of kan ik hem bijvoorbeeld even een smsje sturen
van weltrusten ofso ik heb zo de neiging hem even een lief smsje te sturen, of is dit juist
niet slim?en zo wel, wat moet ik er in zetten
wil hem echt niet kwijt:O
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |