Die man die als Amerikaan bekend had homo te zijn, heel dapper, aangezien dat in Amerika nogal een isseu isquote:
Wie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die man die als Amerikaan bekend had homo te zijn, heel dapper, aangezien dat in Amerika nogal een isseu is
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Blijven er meer enorm grote tieten voor mij over.
Ja, net zoals Fall uit Boyquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
System Of A Down? Of is dat ook vrouwenmuziek?
De eigenschap die ik waarschijnlijk het meeste haat bij mensenquote:
daaromquote:
Fall out boyquote:
Nee je probeert je eruit te lullenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik zeg niet dat dit per see zo moet zijn heh, je hebt ook mannen die boeken van vrouwen lezen bijvoorbeeld, kijk naar HP, maar dat gaat ook zo, mannen naar mannen, vrouwen naar vrouwen
Terwijl je ;t zelf ook doet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De eigenschap die ik waarschijnlijk het meeste haat bij mensen
Ik las vroeger altijd jongensboeken zoals de kameleon en snelle jellequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik zeg niet dat dit per see zo moet zijn heh, je hebt ook mannen die boeken van vrouwen lezen bijvoorbeeld, kijk naar HP, maar dat gaat ook zo, mannen naar mannen, vrouwen naar vrouwen
Wie?, nee dat is ook wijvenmuziek. Waarom gaan we niet de lijst meteen af en stoppen bij Metallicaquote:
Ik vind niet dat je artiesten kan plaatsen in hokjes zoals 'mannenmuziek' en 'vrouwenmuziek'quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie?, nee dat is ook wijvenmuziek. Waarom gaan we niet de lijst meteen af en stoppen bij Metallica
En zie, hier uw mannelijke muzieksmaakquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik las vroeger altijd jongensboeken zoals de kameleon en snelle jelle
Maar ik lees en luister van beide kanten......quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En zie, hier uw mannelijke muzieksmaak
Waarom niet, hij maakt muziek die door de meeste wordt bestempeld als homomuziek, en homomuziek is ook vrouwachtige muziekquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je artiesten kan plaatsen in hokjes zoals 'mannenmuziek' en 'vrouwenmuziek'Zo meisjesachtig ben ik helemaal niet, dat zou betekenen dat ik niet eens naar MIKA kan luisteren.
Nirvana is voor mannen. Maar ik weet wat een typische wijvenband is hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nirvana? Da's ook wijvenmuziek zeker?
Iets ertussen inquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Wat ben je eigenlijk als je Keane tof vindt? Een man of een vrouw?
Maar waarom is het homomuziek dan? Hij is niet eens homoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet, hij maakt muziek die door de meeste wordt bestempeld als homomuziek, en homomuziek is ook vrouwachtige muziek
Vertel maarquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nirvana is voor mannen. Maar ik weet wat een typische wijvenband is hoorwil je hem weten
bi/homo, what's the differencequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar waarom is het homomuziek dan? Hij is niet eens homo
Dolly Dotsquote:
Bij de een val je op mannen en vrouwen en bij de andere alleen op mannen. Dat is the differencequote:
meestal is bi alleen nog de ontkenningquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de een val je op mannen en vrouwen en bij de andere alleen op mannen. Dat is the difference
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben dus niet 100% wijf merk ik al![]()
Erg goedquote:
Nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal is bi alleen nog de ontkenning
Oh gaan we die kant opquote:
Nog iets nieuws?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naatje is een beetje gek in zijn hoofd.
Waar zijn we nu, oja, onzin voor je leven, dan mag datquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naatje is een beetje gek in zijn hoofd.
Een beetje serieusheid kan geen kwaad jwz.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar zijn we nu, oja, onzin voor je leven, dan mag dat
Tja, als er allemaal homo's op de wereld zijn kunnen er geen kindjes meer komen, dus dat is niet echt handig, mja, als ze zeker weten dat ze niet aan tieten willen zitten, dan mag het zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een beetje serieusheid kan geen kwaad jwz.
Trouwens, hoe denk jij over homo's etc. als christen? Of heb je daar ook 'geen mening' over, zo als ik iemand ken die dat vindt.
Mij.quote:
Ja maar de hele wereld zit ook niet vol homo'squote:Op woensdag 12 mei 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, als er allemaal homo's op de wereld zijn kunnen er geen kindjes meer komen, dus dat is niet echt handig, mja, als ze zeker weten dat ze niet aan tieten willen zitten, dan mag het zeker
En wat vind je van plasseks dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een beetje serieusheid kan geen kwaad jwz.
Trouwens, hoe denk jij over homo's etc. als christen? Of heb je daar ook 'geen mening' over, zo als ik iemand ken die dat vindt.
Ben ik goed in.quote:
Niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, hoe kan ik jou niet missen
Tja, als het die kant op gaat hehquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar de hele wereld zit ook niet vol homo'sMaar allebei is toch ook goed, een beetje van dit en een beetje van dat?
Das waarquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben ik goed in.
[..]
Niet zo moeilijk.
Laatste jaren? Daarvoor was ;t er niet? Jezus, de oude Grieken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, als het die kant op gaat hehSowieso is het niet echt de bedoeling geweest, homofilie is in de laatste jaren opgekomen en was daarvoor dus gewoon niet, rara hoe kan dat
Wtf man.... wie heeft er onder een steen gelegen? Welk tijdsbestek? 6 jaar? 10 jaar?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, als het die kant op gaat hehSowieso is het niet echt de bedoeling geweest, homofilie is in de laatste jaren opgekomen en was daarvoor dus gewoon niet, rara hoe kan dat
Dat dus. GMTAquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste jaren? Daarvoor was ;t er niet? Jezus, de oude Grieken?
god ja, je hebt gelijk, domme ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste jaren? Daarvoor was ;t er niet? Jezus, de oude Grieken?
Die first postquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://nooitmeerwassen.nl(...)294211f0fa49fe86fe33
Oeh oeh oeh, allemaal hebben, behalve sommige dan
Grieks neuken jeweet.quote:
MEER MEER MEER!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
Lesbos is een stad in Griekenland waar vroeger betrekkelijk veel vrouwen woonden, en waar de mannen veel uitgezonden werden naar 1 of andere oorlog.
De enige vorm van sexueel plezier was vaak dus ook alleen tussen vrouwen.
Hoi Paulquote:
Zoek het lesbische tienertopic, vast beter dan uitgezakte OUDE Griekse mokkels.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
MEER MEER MEER!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er ook plaatjes van?
Volgensmij nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
MEER MEER MEER!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er ook plaatjes van?
Nou zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoek het lesbische tienertopic, vast beter dan uitgezakte OUDE Griekse mokkels.
quote:
Als je ;t aan mij vraagt, komt Sistyria in de buurt. Als ze lang haar had...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou zegDat was vroeger het perfecte beeld van een vrouw
Moet je nu eens zien wat 'perfect' is
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je ;t aan mij vraagt, komt Sistyria in de buurt. Als ze lang haar had...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik google, maar ik krijg geen fatsoenlijke foto.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
![]()
(toevallig dat ik mn haar laat groeien weer)
Zie de lelijke voeten opmerkingquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
![]()
(toevallig dat ik mn haar laat groeien weer)
Als je in KPD kan komen heb ik wel een linkje voor je.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik google, maar ik krijg geen fatsoenlijke foto.
Ze staat ook in mijn foboquote:
mag ik dan dat linkje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie de lelijke voeten opmerking
[..]
Als je in KPD kan komen heb ik wel een linkje voor je.
Nee. Ga maar zoeken.quote:
Niet raar opkijken als je opeens meer ziet dan je wilt zienquote:
Ben je ook lekker op tijd mee, die had ik al gezienquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als je opeens meer ziet dan je wilt zien
Niet de spoilers van SweetMemory openen trouwens.
Sorryquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je ook lekker op tijd mee, die had ik al gezienik blij met mijn sterke maag, maar ze is zeker mooi
Ohja jij bent nog minderjarig.quote:
Alleen haar foto's had ik nog niet gezien de rest al wel, dus niet veel bijzondersquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry
Wat ben je allemaal tegengekomen?
Mooi, houden zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen haar foto's had ik nog niet gezien de rest al wel, dus niet veel bijzonders
Jemig dan voel ik me weer oudquote:
Ben je ook.quote:
Sorry schatjequote:
Waarschijnlijk heb je ;t al gemist.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil niet weer dat het mij overkomt dat ik wat mis
Wat? Ik en mijn lesbische liefdes?quote:
Het is meer dat ik niet in kel hoef te komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry schatje
[..]
Waarschijnlijk heb je ;t al gemist.
jij in zijn algemeenheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat? Ik en mijn lesbische liefdes?
KEL is tof manquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet in kel hoef te komen
Oh crack heb jij die foto in KPD ook gezien?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet in kel hoef te komen
Maar jij hebt mooie tieten.quote:
Meningen verschillen zullen we maar zeggenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh crack heb jij die foto in KPD ook gezien?
Ik heb al feesthoedjes en slingers gehaald hequote:
Hoe kun je dat nu zeggen als je geen diee hebt wat er staat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meningen verschillen zullen we maar zeggen
[..]
dat zei ik toch
whehe, geniaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al feesthoedjes en slingers gehaald heIk heb ook ballonnen.
kloptquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen toegang tot KEL
dan moet je toch fanatiek meeposten enzow?
Gezien het onderwerp heb ik op het internet al iets te veel gezienquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen als je geen diee hebt wat er staat?
rukkertje van mequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gezien het onderwerp heb ik op het internet al iets te veel gezien
Oh. Ik ben meer van het lurkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen toegang tot KEL
dan moet je toch fanatiek meeposten enzow?
Dat is waar. Ik wil er ook in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meningen verschillen zullen we maar zeggen
Niet dat je mij hebt gezien.quote:[..]
dat zei ik toch
Klopt maar die foto staat er nog steedsquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wil er ook in.
[..]
Niet dat je mij hebt gezien.
Ik ook! Over 12 dagenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen als je geen diee hebt wat er staat?
[..]
whehe, geniaalheb er echt heelveel zin in
![]()
Gelukkig verschillen de meningenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja misschien ben ik niet saai
maar wel te saai voor KEL
True. En anders de link nog wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar die foto staat er nog steeds
Wij weten niks van jouw seksleven he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja misschien ben ik niet saai
maar wel te saai voor KEL
Dat kan ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel
ach en misschien hou ik het liever gewoon voor mezelf
Ik deel je probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
mn lichaam wil slapen, mijn geest nog niet.. lastig...
Wtfquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ikje aan mn douchegordijnrail vastbinden?
Nog geen zinquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, jij gaat slapen, ik blijf wakker. deal?
na eentje wil je er meer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ikje aan mn douchegordijnrail vastbinden?
Heb je enig idee hoe gaaf het is om iemand vast te binden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog geen zin![]()
[..]
na eentje wil je er meer?
IK KAN NIET IN KPD KOMENquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je DW haar foto in KPD had geizen hadje m gesnapt
Ligt aan de situatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe gaaf het is om iemand vast te binden?![]()
helaas voor jou laat ik mij dan niet maar zo vast bindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stel, jij en ik zijn in een brandend huis. Dan bind ik je vast. gaaf toch?![]()
helaas voor jou heb ik ook middelen om je vastte maken voor je in de gaten hebt dat ik daar mee bezig benquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
helaas voor jou laat ik mij dan niet maar zo vast bindendus nee
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
helaas voor jou laat ik mij dan niet maar zo vast bindendus nee
Oke dan weet ik gewoon dat jij met je poten van mij af moet blijven, oja ik denk dat een doucherail voor mij niet goed genoeg isquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helaas voor jou heb ik ook middelen om je vastte maken voor je in de gaten hebt dat ik daar mee bezig ben
ik bind je aan jezelf vast, grapjasquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke dan weet ik gewoon dat jij met je poten van mij af moet blijven, oja ik denk dat een doucherail voor mij niet goed genoeg is![]()
Oke...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vrij sadistischemaar vind het wel leuk als ze kunnen tegen stribbelen
dan kom ik meestal nog wel weg, ik zorg gewoon dat ik een arm vrij heb en dan kom je zelf toch niet verquote:
Dan weet je maar dat je beter niet tegen mij kan gaan stoeien of toch welquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke...![]()
Veel mensen hier die dat leuk vinden
jij kent mijn tie wraps nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan kom ik meestal nog wel weg, ik zorg gewoon dat ik een arm vrij heb en dan kom je zelf toch niet ver
Ik stoei ook met mijn vriend terwijl ik kansloos ben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je maar dat je beter niet tegen mij kan gaan stoeien of toch wel
maar jij dacht dat jij nadat je een arm vast had de 2de nog kan krijgen? ik merk onderhand snel genoeg als er iets met mij gebeurt dat ik niet welquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij kent mijn tie wraps niet
industriële![]()
Oh boyquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stoei ook met mijn vriend terwijl ik kansloos ben.Dus ik durf het wel
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh daar ken ik er meer vanwerkt alleen bij mij niet
![]()
Oh, als je ze maar niet aan mijn vriend leert dan want het werkt primaquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ken onderhand hele goed technieken zodat ik niet gebeten wordt
dan weet je wat je te doen staatquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, als je ze maar niet aan mijn vriend leert dan want het werkt prima
En je zit op judo. Volgensmij werkt dat ook wel meequote:
Tuurlijk werk dat mee, maar een aantal trucjes die ik uithaal mag bij judo ook niet dus nee ik heb lang niet alles daar geleerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En je zit op judo. Volgensmij werkt dat ook wel meeMijn vriend kent allerlei grepen uit allerlei zelfverdedigingsfilmpjes, dus ik win het nooit
Nee, maar met mijn zwemmen kom ik er niet hequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk werk dat mee, maar een aantal trucjes die ik uithaal mag bij judo ook niet dus nee ik heb lang niet alles daar geleerd
ik denk het niet neequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar met mijn zwemmen kom ik er niet he
Damnquote:
De winkels zijn dicht geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat het daar wel op neer komt
hoezo is datquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De winkels zijn dicht geloof ik
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel shoppenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De winkels moeten altijd open zijn.
wil zeggen dat ik dat jammer vind
Maar waarom is het dan vervelend dat de winkels dicht zijn?quote:
Ik ga graag rondkijken in de stadquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel shoppen
[..]
Maar waarom is het dan vervelend dat de winkels dicht zijn?
jammer voor je dat het weer minder is anders had je zo een terrasje kunnen pakken, daar hoeven de winkels niet voor open te zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga graag rondkijken in de stad
Ik pak nooit een terrasje overdag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
jammer voor je dat het weer minder is anders had je zo een terrasje kunnen pakken, daar hoeven de winkels niet voor open te zijn
dat is dan jou probleemquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik pak nooit een terrasje overdag.
Nou, da's kut. Heb je een vrije dag, maar heb je er niks aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel shoppen
[..]
Maar waarom is het dan vervelend dat de winkels dicht zijn?
oh jawel hoor, lekker uitslapen en niks doen, kijk als je al hele dagen thuis zit snap ik dat het kut is maar anders is het dus niet zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, da's kut. Heb je een vrije dag, maar heb je er niks aan
Dat jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, da's kut. Heb je een vrije dag, maar heb je er niks aan
Gaan die überhaupt wel een dag dicht?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ja
Hopelijk is de MC wel open
Kerstmisquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaan die überhaupt wel een dag dicht?
Volgens mij zijn ze dan ook open, geen idee weet met Kerst wel iets beters te etenquote:
Voor als het kersteten niet goed smaakt !quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dan ook open, geen idee weet met Kerst wel iets beters te etenik weet wel dat ze op nieuwjaarsdag wel gewoon open zijn
Nou, op een vrije dag kan ik dus echt niet niks doen. Dan heb ik eens de kans om wat te doen. (normaal als ik naar school zou gaan)quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
oh jawel hoor, lekker uitslapen en niks doen, kijk als je al hele dagen thuis zit snap ik dat het kut is maar anders is het dus niet zo![]()
dan ga ik eerder naar een chinees of zo en niet naar de macquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor als het kersteten niet goed smaakt !
En als je naar school zou gaan was je vrijdag ook vrij en dan is alles wel gewoon open dus het slaat nergens op dat je er niks aan hebtquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, op een vrije dag kan ik dus echt niet niks doen. Dan heb ik eens de kans om wat te doen. (normaal als ik naar school zou gaan)
Ik maak dan een pizzaquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan ga ik eerder naar een chinees of zo en niet naar de mac
IK gooi de pizza op de crisp plaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pizza moet uit een over komen, NIET EEN MAGNETRON(tenzij het een combi is
)
maar een pizza uit de magnetron, sorry hoor maar dat kan mij gewoon lekker zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IK gooi de pizza op de crisp plaat
Ik zou nu trouwens niet meer vrijdags vrij hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als je naar school zou gaan was je vrijdag ook vrij en dan is alles wel gewoon open dus het slaat nergens op dat je er niks aan hebt
Op de crips plaat wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar een pizza uit de magnetron, sorry hoor maar dat kan mij gewoon lekker zijn
Niks haalt het voor mij bij een hout oven, dan zijn ze echt lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op de crips plaat wel.
Oven stand gebruik ik niet bij pizza
Klopt en nog beter als ze een hout oven hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Pizza van de pizza bakker is nog het beste
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en nog beter als ze een hout oven hebben
Maar ik ga pitten
Ok.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
psalms is jarig en nu officieel een ouwe lul
En hoe voelt dat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
psalms is jarig en nu officieel een ouwe lul
Raar, mijn partner is bejaardquote:
Wel waar. De Holdert heeft al gebeld dat ze een kamer voor je vrij hebbenquote:
playmobil belde,ze missen een paarse armquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel waar. De Holdert heeft al gebeld dat ze een kamer voor je vrij hebben
Je wil echt geen kadootje voor je nieuwe kamer he?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:27 schreef Psalms het volgende:
[..]
playmobil belde,ze missen een paarse arm
Goed hequote:
liefde liefdequote:
Feliquote:
hey laforest,ik ben nu 37 lentes jongquote:
Ohhquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:03 schreef Psalms het volgende:
[..]
hey laforest,ik ben nu 37 lentes jong![]()
dat is zeker gaaf dat ik vrij ben,en zal ik doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh
Eindelijk kan ik me weer wat jonger voelen.![]()
Nou maak er een fijne dag van!
Wel gaaf dat je altijd vrij bent op je verjaardag.
Dat is toch niet bejaardquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:03 schreef Psalms het volgende:
[..]
hey laforest,ik ben nu 37 lentes jong![]()
Ik vind 30 al oud hoorquote:
dank je,ben ik ook nietquote:
Flikker eens op met andere mensen hun userphotos te posten eikel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:54 schreef Paul het volgende:
Op je 30e begin je pas echt een gekkie te worden kijk maar:
Dude...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:54 schreef Paul het volgende:
Op je 30e begin je pas echt een gekkie te worden kijk maar:
Saxofoon spelen, FC Utrecht kijkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:08 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
En iemand vandaag nog wat op de planning staan?
maybe effe de stad in bandjes kijkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:08 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Thanks Alexxxxxquote:
gefeliciteerd dudequote:
Hihiquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Paul, je loopt zelf ook al aardig richting de 30 hoor.. dacht dat we even oud waren...?
Naar de bouwmarktquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:08 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
quote:
quote:
VERTEL EENS EEN VERHAAL OVER TOEN WANNEER JIJ KHANKAVEEL GEDRONKEN HAD111!?!!1 HAHAHquote:
Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
VERTEL EENS EEN VERHAAL OVER TOEN WANNEER JIJ KHANKAVEEL GEDRONKEN HAD111!?!!1 HAHAH
mja dat heb je soms ik was om half 11 klaar wakker nou ja dan ga je er maar uit hequote:
OH HAHAHA OKÉ DAN DACHT DAT JE WEL EEN STOER VERHAAL HAD AHAHHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |