Die man die als Amerikaan bekend had homo te zijn, heel dapper, aangezien dat in Amerika nogal een isseu isquote:
Wie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die man die als Amerikaan bekend had homo te zijn, heel dapper, aangezien dat in Amerika nogal een isseu is
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Blijven er meer enorm grote tieten voor mij over.
Ja, net zoals Fall uit Boyquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
System Of A Down? Of is dat ook vrouwenmuziek?
De eigenschap die ik waarschijnlijk het meeste haat bij mensenquote:
daaromquote:
Fall out boyquote:
Nee je probeert je eruit te lullenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik zeg niet dat dit per see zo moet zijn heh, je hebt ook mannen die boeken van vrouwen lezen bijvoorbeeld, kijk naar HP, maar dat gaat ook zo, mannen naar mannen, vrouwen naar vrouwen
Terwijl je ;t zelf ook doet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De eigenschap die ik waarschijnlijk het meeste haat bij mensen
Ik las vroeger altijd jongensboeken zoals de kameleon en snelle jellequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik zeg niet dat dit per see zo moet zijn heh, je hebt ook mannen die boeken van vrouwen lezen bijvoorbeeld, kijk naar HP, maar dat gaat ook zo, mannen naar mannen, vrouwen naar vrouwen
Wie?, nee dat is ook wijvenmuziek. Waarom gaan we niet de lijst meteen af en stoppen bij Metallicaquote:
Ik vind niet dat je artiesten kan plaatsen in hokjes zoals 'mannenmuziek' en 'vrouwenmuziek'quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wie?, nee dat is ook wijvenmuziek. Waarom gaan we niet de lijst meteen af en stoppen bij Metallica
En zie, hier uw mannelijke muzieksmaakquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik las vroeger altijd jongensboeken zoals de kameleon en snelle jelle
Maar ik lees en luister van beide kanten......quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En zie, hier uw mannelijke muzieksmaak
Waarom niet, hij maakt muziek die door de meeste wordt bestempeld als homomuziek, en homomuziek is ook vrouwachtige muziekquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je artiesten kan plaatsen in hokjes zoals 'mannenmuziek' en 'vrouwenmuziek'Zo meisjesachtig ben ik helemaal niet, dat zou betekenen dat ik niet eens naar MIKA kan luisteren.
Nirvana is voor mannen. Maar ik weet wat een typische wijvenband is hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nirvana? Da's ook wijvenmuziek zeker?
Iets ertussen inquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
Wat ben je eigenlijk als je Keane tof vindt? Een man of een vrouw?
Maar waarom is het homomuziek dan? Hij is niet eens homoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet, hij maakt muziek die door de meeste wordt bestempeld als homomuziek, en homomuziek is ook vrouwachtige muziek
Vertel maarquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nirvana is voor mannen. Maar ik weet wat een typische wijvenband is hoorwil je hem weten
bi/homo, what's the differencequote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar waarom is het homomuziek dan? Hij is niet eens homo
Dolly Dotsquote:
Bij de een val je op mannen en vrouwen en bij de andere alleen op mannen. Dat is the differencequote:
meestal is bi alleen nog de ontkenningquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de een val je op mannen en vrouwen en bij de andere alleen op mannen. Dat is the difference
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben dus niet 100% wijf merk ik al![]()
Erg goedquote:
Nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal is bi alleen nog de ontkenning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |