aaaaa..iksnap hem.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
digitale spiegelreflex
bij mij erg van toepassing.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:31 schreef Satsuma het volgende:
.....
Is dat eigenlijk iets wat vaker voorkomt hier, stemmingswisselingen? Ik ben tegenwoordig best wel redelijk stabiel, maar het kon vroeger nogal eens van vrolijk naar suicidaal naar hysterische lachbuien gaan. Soms kon ik in vijf minuten heen en terug zeg maar. Nu kan ik wel overdreven vrolijk en druk zijn en een paar uur later nogal down en teruggetrokken, maar dat valt dan dus wel mee. Meestal merken mensen er ook niet zo heel veel van.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef francis998 het volgende:
zowieos hebben overal de middenklasse en de lage klassen er meestal het meeste last van.
Ze zijn de omgekeerde Robin Hood. Onbegrijpelijk hoe zo'n partij ineens de meeste symphatisanten heeft. Je vraagt je dan toch af in wat voor samenleving we inmiddels beland zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk de VVD is van de rijker, rijker te laten worden te kostten van de armen.
Het sociale is zowieso lastig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef robuust89 het volgende:
gatver!
Ik kan het sociale probleem distilleren tot 2 belangrijke punten:
1: Ik trek me het veel te veel aan wat andere mensen zeggen of doen, dat heeft ook te maken met verwachtingen die ik heb, en die hun hebben, maar wat dat zijn, geen idee![]()
2: ik doe nogal mijn best in sociale situaties, dit valt nog enigszins op te lossen, zo van "niet meer doen", is tricky.
dus, hoe leer ik schijt hebben?wel frappant is dat ik dit niet altijd heb, dus.
oeh, vanavond pannenkoeken! wat een mens al niet blij kan maken![]()
Idd ja, alleen ben ik het niet eens met de omschrijving "wat voor uitzonderlijke dingen autisten kunnen". Net alsof elke autist dat kan wat die knakker doet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)tsen__.html?sn=video mooi
Ik heb er helaas ook last van, ben er niet altijd even blij mee maar ik probeer het voor mezelf te houden en er anderen niet mee tot last te zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:31 schreef Satsuma het volgende:
Is dat eigenlijk iets wat vaker voorkomt hier, stemmingswisselingen? Ik ben tegenwoordig best wel redelijk stabiel, maar het kon vroeger nogal eens van vrolijk naar suicidaal naar hysterische lachbuien gaan. Soms kon ik in vijf minuten heen en terug zeg maar. Nu kan ik wel overdreven vrolijk en druk zijn en een paar uur later nogal down en teruggetrokken, maar dat valt dan dus wel mee. Meestal merken mensen er ook niet zo heel veel van.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:26 schreef robuust89 het volgende:
oeh, vanavond pannenkoeken! wat een mens al niet blij kan maken![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:43 schreef Autidude het volgende:
Ik kan ff niet reagereren want er is fucking al een internet en tv stoornis sinds dinsdagavond laat, en ik probeer alles in de buurt qua wifi te hacken maar dat heeft geen succes want die zitten ook op Ziggo..
Zeer zeer lastig, al weet ik mij wel te vermaken.
Meer kan ik nu niet posten en ik weet niet wanneer alles weer online komt..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Over de meet.. Weet niet 100% zeker of ik er bij kan zijn.. Nog een financiele tegenslag gehad vandaag, plus ik zou zaterdag naar een optreden gaan en ik hoor maar niets over de guestlist dus die zullen ook wel uit eigen zak komen..
Zo heb ik het dus ook. Alhoewel ik een aantal jaren geleden echt wel depressief was tot zelfmoordplannen aan toe. Gelukkig gaat het nu beter en ben bijna nooit echt depri meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
Zoals je gemerkt heb, ben ik iemand die last van stemmingswisselingen, hoewel niet zo giga erg zodat ik suicidaal wordt, maar wel momenten waar ik echt zou willen niet te bestaan, of gewoon alles zou willen laten verdwijenen.
Maar het gaat vanzelf wel weer over...
Zoiets heb ik dus ook gedaan alleen toen was ik iets ouder 25 ongeveer. En zoiets kan ook alleen maar uit jezelf komen. Je moet willen veranderen anders werkt het niet. Als ik er op terug kijk die periode vraag ik mij af waarmee ik bezig was aan de ene kant aan de andere kant begrijp ik mijn gedachten gaan toen heel goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn tijn dat je daar geen last meer van hebt.
Ik heb rond mijn 16e een dieptepunt bereikt en op t randje gestaan, en besloten om t in eigen handen te nemen (geluk creeer je grotendeels zelf..)
Ik ga t nog ff overleggen met Detroit, Blijdorp ligt ook niet naast de deur en ik ben van plan om zo min mogelijk uit te geven t komende half jaar (ik vind t zo knap, mensen met kinderen die rondkomen van een uitkering van 1300,-!)
Maar ook arm jochie Ruben van 9, die als enige overlevende wel wees en zo broer verloor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Alle kranten staan nog steeds bol van de vliegtuigramp. Ik vind t zo erg, bizar ook, zeker nu meer mensen een naam krijgen. Bijv. http://funkygirl27.hyves.nl/
Dat arme dochtertje..
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Autidude het volgende:
En toch vermaak ik mij wel en gaat het ook weer goed met mij.
Auti leuk he als digitaalquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Autidude het volgende:
Vanmiddag zat ik heel ff in een internetcafe, dat werkt ook niet.
En gister moest ik bankzaken doen, was ik in de bibliotheek.. komen dus gewoon mensen en/of kinderen bij je meekijken heh.. dat werkt niet.
Het is best wel een soort van ramp qua dingen die je wilt regelen of doen als je internet is weggevallen.
De TV doet het nu weer wel, maar kan ook zo weer wegvallen.. en dat al best lang dus. En toch vermaak ik mij wel en gaat het ook weer goed met mij.
Ik zit nu bij mijn broertje en ga straks offline en dan met hem spelen op de playstation.
En thuis kan ik ook op de playstation spelletjes doen die ik al lang niet heb gedaan en heb ik de formule 1 auto gehaald met gt5p.. en dat heeft de buurt geweten![]()
En gister moest ik zo hard lachen op straat, het was briljant. Ik liep langs een winkel en daar hing een papiertje op het raam dat ze een ASS filliaalmanager zochten.. 3 keer raden wat er toen allemaal door mijn kop ging![]()
Ik hoop dat ik snel weer internet thuis heb,
wat, raar! In zo'n periode zit ik nu eigenlijk ook, ik wil die gevoelens niet, want rationeel gezien is het vaag en raar, en heb ik er geen reet aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook gedaan alleen toen was ik iets ouder 25 ongeveer. En zoiets kan ook alleen maar uit jezelf komen. Je moet willen veranderen anders werkt het niet. Als ik er op terug kijk die periode vraag ik mij af waarmee ik bezig was aan de ene kant aan de andere kant begrijp ik mijn gedachten gaan toen heel goed.
Het relativeren van die gevoelens is best raar. Je weet dat het onzin is dat je niks kan enzo maar toch heb je die gevoelens.![]()
Het hoeft niet hoorEr komt vast nog wel een meet in de zomer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |