Hij is 1 van de weinige mensen op de Nederlandse Televisie, die z'n mening niet van een ander leent. Goed dat er ook eens een tegengeluid gehoord wordt en we niet alleen maar moeten horen hoe verschrikkelijk het is, en dat we ons met z'n allen massaal kut moeten gaan voelen voor een 60tal mensen die bijna niemand kent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:13 schreef Xebrozius het volgende:
Stel je voor dat je eens je echte mening geeft op televisie. Bekrompen Nederlanders zijn de zieligste Nederlanders.
Werkelijk...? Jij bent niet gerelateerd aan een van deze slachtoffers en jij voelt je verdrietig?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
Maar Borst is juist hier diegene die vindt dat je je mening niet mag uiten. Je mag je blijkbaar niet verdrietiger voelen over dode Nederlanders dan over dode Engelsen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinige mensen op de Nederlandse Televisie, die z'n mening niet van een ander leent. Goed dat er ook eens een tegengeluid gehoord wordt en we niet alleen maar moeten horen hoe verschrikkelijk het is, en dat we ons met z'n allen massaal kut moeten gaan voelen voor een 60tal mensen die bijna niemand kent.
Respect? Misschien, maar ik had het over aandacht. Hij geeft Nederlanders in de media meer aandacht dan buitenlanders. Niet alleen met voetbal, maar dat is met alles zo. Want dat doet iedere Nederlandse tv-persoonlijkheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft gewoon veel met voetbal. Borst heeft net zoveel respect voor andere topvoetballers.
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Werkelijk...? Jij bent niet gerelateerd aan een van deze slachtoffers en jij voelt je verdrietig?
Dat kun je van de leider van de pedopartij net zo goed zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:17 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinige mensen op de Nederlandse Televisie, die z'n mening niet van een ander leent. Goed dat er ook eens een tegengeluid gehoord wordt
Dat klopt. Als iemand een steekhoudend verhaal heeft dat afwijkt van de standaard lijkt het me wenselijk om daar aandacht aan te besteden. Hoe verwerpelijk het verhaal ook lijkt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat kun je van de leider van de pedopartij net zo goed zeggen.
Ok, 1 punt voor jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dat klopt. Als iemand een steekhoudend verhaal heeft dat afwijkt van de standaard lijkt het me wenselijk om daar aandacht aan te besteden. Hoe verwerpelijk het verhaal ook lijkt.
Vind het meer getuigen van een waardering voor mensen als mens ipv geselecteerd op nationaliteit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ok, 1 punt voor jou.
Toch vind ik het hypocriet wat Borst zegt. Dat het hem niets uitmaakt of er een Engelsman sterft of een Nederlander.
Ik snap hem wel; beide personen ken je niet, en een engelsman is net zoveel waard als een nederlander. Als m'n moeder overlijd interesseert het niemand, als patrica paay overlijd is het groot nieuws. Niemand kent mijn moeder, maar patrica paay kennen heel veel mensen, en veel mensen zullen haar zelfs missen, ondanks dat ze natuurlijk een domme hoer is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ok, 1 punt voor jou.
Toch vind ik het hypocriet wat Borst zegt. Dat het hem niets uitmaakt of er een Engelsman sterft of een Nederlander.
Sommige mensen zijn heel erg emotioneel en sommige niet. Of dit een zwakte, slecht,goed of wat dan ook is kan je over twisten, maar je moet beide standpunten kunnen accepteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ok, 1 punt voor jou.
In welk universum leef jij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef Geretardeerd het volgende:
Rot toch op, man. Hij had gewoon gelijk. Zodra het 62 Duitsers waren; hadden de Nederlanders staan juichen.
Wat klets jij uit je nek ..Hugo zijn vader is paar jaar geleden overleden. Over zijn moeder weet ik niet of ze nog leeft..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Totdat blijkt dat de ouders van Hugo Borst in het geheim op reis gingen naar Zuid-Afrika om hun gouden bruiloft te vieren. Dan zal meneer zich niet rot lachen. Eikel
Ja, maar laat hem dan zich altijd zo gedragen in de media.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Vind het meer getuigen van een waardering voor mensen als mens ipv geselecteerd op nationaliteit.
Waarom dan anders in de media wel altijd heel veel interesse tonen in Nederlanders? Waarom moet Borst nu opeens een scene maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik snap hem wel; beide personen ken je niet, en een engelsman is net zoveel waard als een nederlander.
Dat heeft niets met hypocrisie te maken. Zoiets kun je gewoon oprecht voelen. Dat kun je aanstellerij vinden, dat vind ik ook wel eigenlijk, desalniettemin kan dat gevoel wel bestaan.quote:Oftewel; compassie en medeleven tonen met mensen die je niet kent over internet is gewoon hypocriet.
Dat is aan hem de keus. Daarbij lijkt me dat lastig als je vaak in de media zit met hun sensatiezucht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar laat hem dan zich altijd zo gedragen in de media.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat klets jij uit je nek ..Hugo zijn vader is paar jaar geleden overleden. Over zijn moeder weet ik niet of ze nog leeft..
Waar begint die rampsensatie ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ok, 1 punt voor jou.
Hij doet het toch echt zelf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dat is aan hem de keus. Daarbij lijkt me dat lastig als je vaak in de media zit met hun sensatiezucht.
Respectloos om zo'n discussie op de dag van de ramp aan te zwengelen. Er zijn 100000000 nieuwtjes bij DWDD geweest waar hij tafelheer was en waarbij je kon denken "Is dit nou alleen maar bijzonder omdat het Nederlanders zijn?" en toen hield hij z'n mond.quote:En toch, of ie zich alleen nu zo gedraagt of altijd, t geeft mensen in ieder geval stof tot nadenken. Een kritische blik op onze leefwijze is nooit verkeerd.
Hoe is dat respectloos? Als een nabestaande of bekende van een overledene in de media duikt en zich gekwetst of weet ik veel wat voelt door wat iemand erover zegt, wat dan ook, is dat een tekortkoming van de persoon zelf. Je kunt niet van mensen die er niets mee te maken hebben verwachten dat ze hun mening maar stil houden. Even de werkelijkheid ontvluchten bij een tragedie is prima maar je hebt geen recht om te verwachten dat anderen daar aan meewerken door zich aan je aan te passen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hij doet het toch echt zelf.
[..]
Respectloos om zo'n discussie op de dag van de ramp aan te zwengelen. Er zijn 100000000 nieuwtjes bij DWDD geweest waar hij tafelheer was en waarbij je kon denken "Is dit nou alleen maar bijzonder omdat het Nederlanders zijn?" en toen hield hij z'n mond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |