quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
leuk mokkel, ze houdt van anaal trouwens
Ze is lesbisch, want ze staat op het punt om een grot in te duiken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
Anti-klacht: Eigenlijk is de cassiere best leuk (pic)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze is lesbisch, want ze staat op het punt om een grot in te duiken.
omfgquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze is lesbisch, want ze staat op het punt om een grot in te duiken.
Almerequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Woon jij toevallig in Hoorn TS?!
Hij zoekt nog iemand om mee samen te reizen in de trein, laat je niet zomaar strikken TSquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Woon jij toevallig in Hoorn TS?!
Damn, een goed uitziend meisje met humorquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zoekt nog iemand om mee samen te reizen in de trein, laat je niet zomaar strikken TS
O jammer, ik wilde je net vragen om met me te trouwenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Damn, een goed uitziend meisje met humor![]()
Jammer dat me vriendin het niet leuk zou vinden als ik er daar nog 1 van neem
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah ok, ze leek heel erg op een meisje wat ik ken.
Heet ze toevallig Lotte ?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:03 schreef Penisbaard het volgende:Over 5 jaar heeft ze een pittig kapsel en zit jij met twee huilende baggerkinderen, TS
Ja mazzel, dan mag ik elke keer als je onze station wagen met golden retriever hebt gebruikt gaan tanken omdat jij het niet kanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jammer, ik wilde je net vragen om met me te trouwenHad de snoepring al klaarliggen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja mazzel, dan mag ik elke keer als je onze station wagen met golden retriever hebt gebruikt gaan tanken omdat jij het niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |