Het ligt er aan waar je woont en wat voor opleiding je hebt gehad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon absoluut niet dat er geen baan te vinden is. Naar mijn idee is dat gewoon een gebrek aan verantwoordelijkheid.
Ik zou iedereen aanraden een bepaald carrière doel na te streven. Dan komt dit land nog ergens.
lijkt me beter om met alle subsidies te stoppen en de woningmarkt te hervormen in plaats van mensen te dwingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Niks mis met een deadline. Je krijgt 1 of 2 jaar om een koophuis te zoeken
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens wel een idee. So crazy it just might work.
Wat dachten we van... huizen bouwen..
We kunnen ook gewoon gratis geld uitdelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:12 schreef Peter het volgende:
Verplicht de corporaties gewoon om onder de 638 te blijven met huur... klaar, iedereen goedkoop wonen.
Die regels zijn een aantal jaren geleden afgeschaft, sindsdien zijn er hele mooie huizen gebouwd, vooral in de dure klasse.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:12 schreef Peter het volgende:
Verplicht de corporaties gewoon om onder de 638 te blijven met huur... klaar, iedereen goedkoop wonen.
Er wordt ook nergens zoveel met vage constructies gewerkt als bij die hoge inkomensgroep. Om maar te zwijgen over dat gegraai in de top.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
\o/ is an sich wel een snaartje ja haha
Ik zou willen dat ik tot de grootverdieners zou behoren. Ik gun het ze van harte. Het is niet zomaar gekomen, ze hebben ervoor moeten knokken en nog steeds knokken. Daarom vind ik het krom om ze te straffen wat ze voor ons allen betekenen
Dat is echt onzin.. Als je een maximale hypotheek wilt scoren en of boven je stand wilt wonen wel. Keuzes, keuzes !!!!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 2 keuze's.
1. Geen leuke dingen meer doen voor een lange tijd en in een koophuis wonen.
2. Blijven zitten waar ik zit en leven.
Dat zou ook niet mijn keuze zijn. Maar vergeet niet dat banken momenteel niet heel enthousiast een hypotheek verstrekken. En als je een tijdelijk contract hebt moet je toch ergens wonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef draaijer het volgende:
Ik begrijp per definitie niet dat je gaat huren als je ook kan kopen.. Maar goed, zal ik me wel niet diep genoeg in verdiept hebben
Overigens vind ik het niet erg een molensteen te dragen omdat ik in mezelf geloof (Ringo deze was voor jou) en ga ik ervan uit dat ik meer ga verdienen. Waarom? Ik werk snoeihard aan mijn ontwikkeling en niks staat mij in de weg om mijn doelen te bereiken. Ambitie en drive...quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.. Als je een maximale hypotheek wilt scoren en of boven je stand wilt wonen wel. Keuzes, keuzes !!!!!!!!
Het probleem is dat er mensen zijn die in sociale huurwoningen zitten terwijl ze die sociale steun helemaal niet (meer) nodig hebben. En dat terwijl mensen die die steun wel nodig hebben geen huis kunnen krijgen, en in een te dure woning zitten met een hoop huursubsidie. Die huursubsidie betaal jij weer aan meequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh sorry, nav dit topic dacht ik dat er een probleem was! My bad.
Waarmee op wijze 2 nog veel meer geld in de economie komt en wat toch de geile droom van draaijer is, consumeren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb 2 keuze's.
1. Geen leuke dingen meer doen voor een lange tijd en in een koophuis wonen.
2. Blijven zitten waar ik zit en leven.
Niet iedereen geilt op bezit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef draaijer het volgende:
Ik begrijp per definitie niet dat je gaat huren als je ook kan kopen.. Maar goed, zal ik me wel niet diep genoeg in verdiept hebben
true ben ik met je eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ook niet mijn keuze zijn. Maar vergeet niet dat banken momenteel niet heel enthousiast een hypotheek verstrekken. En als je een tijdelijk contract hebt moet je toch ergens wonen.
Onzin omdat ik er voor kies om te leven ipv te kopen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.. Als je een maximale hypotheek wilt scoren en of boven je stand wilt wonen wel. Keuzes, keuzes !!!!!!!!
Dat is wel waar. Een tijdje terug kregen de mensen die in Groningen in de bijstand zaten een bijdrage van ¤400,- als hun tv kapot was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef draaijer het volgende:
Dit land zit vol met graaiers (in de zin van handjes ophouden) Niet willen werken omdat je gemotiveerd wordt om zo min mogelijk te verdienen zodat je de laagste belasting in mag kopen en de meeste subsidies mag opstrijken. Parttime werken is zooooooooo old skooldat laatste was een grapje , maar ik ben wel van mening dat er wat meer gewerkt mag worden
Wat is er toch knul? Waar komt je frustratie vandaan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Ringo het volgende:
Met dit topic wil TS ons doen geloven dat ie een sociaal wezen is. Dat is de kern van zijn leugenachtigheid. TS is een botte boer die zichzelf in de roes van zijn succes heeft losgezongen van de rest van de wereld. Het liefste zit ie de godganse dag masturberend op zijn apenrots, terwijl hij lacht om al dat kleine mensenvolk onder hem en om hem heen; zonder koophok, zonder auto, zonder bravoure. Dan spuugt hij even naar benee, slaat nog eens met zijn dikke apenlul op het steen alsof het dondert en roept: GODVERDOMME WERK ER DAN OOK VOOR! IEDEREEN WIL TOCH ZIJN ZOALS IK?
Gelul! Net een huis gekocht terwijl ik een tijdelijk contract heb. Sterker nog, ik zat nog in mijn proeftijd op moment van tekenen. Ik kon bij de ABN, ING, AEGON etc. gewoon terecht. Drogreden dus..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ook niet mijn keuze zijn. Maar vergeet niet dat banken momenteel niet heel enthousiast een hypotheek verstrekken. En als je een tijdelijk contract hebt moet je toch ergens wonen.
We hebben een maand geleden 5 ruggen de economie in gepompt voor een vakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarmee op wijze 2 nog veel meer geld in de economie komt en wat toch de geile droom van draaijer is, consumeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |