Is dat nederlands? Dan misschienquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Frankii het volgende:
Krijg ik een game morgen binnen als ik voor 19:00 bestel op bij game-offer?Denk t niet he
Tis morgen hemelvaartsdag, geen TNT bezorgingen dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Frankii het volgende:
Krijg ik een game morgen binnen als ik voor 19:00 bestel op bij game-offer?Denk t niet he
heb je em geinstalleerd op HDD? dat wil wel eens helpen. (werkte bij Skate 2 in ieder geval wel)quote:
Nee nog niet maar zal ik wel eens doen danquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb je em geinstalleerd op HDD? dat wil wel eens helpen. (werkte bij Skate 2 in ieder geval wel)
het probleem is dat een manual na een trick alleen lukt als je die trick goed land, als ie een beetje sketchy is raak je uit balans, en dan kan je geen manual doen. wat dat betreft is skate echt een toppertjequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan in Skate 2 mijzelf nog steeds niet goed die manuals na verschillende tricks laten doen
Terwijl dat er voor zorgt dat je gewoon +10k punten voor 1 trick combo krijgt
lulligquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme. Kom ik 17:01 bij de FRS aan, sluit die kut zo whop voor mn neus de deur... ja sorry meneer, we zijn vanaf 17:00 gesloten. Enige reden dat ik em daar halen wil is omdat ik dr korting krijg en 30euro aan freebees heb
FFS morgen maar weer opnieuw proberen.
ach hoevaak ik wel niet tot 6uur op kantoor zitquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:50 schreef Frankii het volgende:
Achja ik snap het wel. Toen ik vroeger nog in een multimediawinkel werkte gooide ik ook altijd precies om 17:00 de deuren dicht. Na 8 uur staan en vervelende klanten helpen wil je zo snel mogelijk naar huis.Te laat is te laat.
Maar ik ben dan ook een luie student, en dat was mijn bijbaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach hoevaak ik wel niet tot 6uur op kantoor zitsluit normaal ook om 17:00 , beetje klanten service is dat hoor.
moet zeggen dat als ik 6eur per uur kreeg ik denk ik oo kwel vroeg afslootquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een luie student, en dat was mijn bijbaan.![]()
En ik kreeg voor de tijd na 17:00 niks betaald.
Ik kreeg 4.80 p/uquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet zeggen dat als ik 6eur per uur kreeg ik denk ik oo kwel vroeg afsloot
idd 20 min opnieuw en idd t nieuwe gebied., net t filmpje bekeken maar op de ps3 kan dat ook wel zn beetje toch :S gewoon pauseren met t ps3 menu ipv xbox menu aan tot ie verloopt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Een paar minuten is wat anders dan 20 minuten... Want zoals ik het moet geloven van de filmpjes kan je in de retry gaan en opnieuw 20 minuten aanklooien, maar dan inclusief het hele gebied ?
Is mij gewoon gelukt hoor in de demo op PS3. Maar dat buiten de area rondrijden heeft niet heel veel zin, veel shit waar je zomaar in het niets valt, en dan spawn je weer in de demo area.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat heb ik dus gedaan, maar ik kan niet uit het demo gebied.
Alleen met online modus ofzo kom ik net wat verder bij het stadium, maar meer ook niet.
ooit gebeurt t welquote:
Dat eindequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
*kuch* http://skate.ea.com/user/gallery?personaId=174975597&platform=xbox#itemId=142554 *kuch*
Zelfde als Skate2.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:06 schreef Jimbo het volgende:
Oef, zo maar eens halen denk ik.
Mensen die t gespeeld hebben; is het wat of faalt ie eigenlijk heul hard ?
volgens mij is skate 3 zo veel beter dan skate 2...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelfde als Skate2.
Skate1 maar dan zoveel beter.![]()
Owja. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij is skate 3 zo veel beter dan skate 2...
Meh ik ben ook reteslecht, maar ik heb er toch wel meer fun in dan ik dacht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef internal het volgende:
Ik ga deze denk ik niet kopen, ik faalde zo hard in dat flick gedoe
Ik heb hem op PS3 !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb S1 S2 en dalijk S3. Maar dan moet ik voor die laatste van console switchen
Hier zit iedereen op XBOX right?
Is dat nou een groep dansende mensen op de achtergrond?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
http://skate.ea.com/user/gallery?personaId=171343795&platform=xbox#itemId=161445
ja daar had ik in de demo ook moeite mee. en af en toe val je gewoon om tijdens een fliptrick... Maar het is zeker relaxed, hardcorequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef Jimbo het volgende:
vond de laatste 3 skate 2 dingen echt te moeilijk maar de rest niet zo. Die hardcore mode is vrij bizar qua grinds . je moet echt precies op die rail landen ect
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
http://skate.ea.com/user/gallery?personaId=171343795&platform=xbox#itemId=161445
gaat snel hequote:
Wow. Die is inderdaad wel ziek. Toffe shit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:32 schreef Jimbo het volgende:
Alsof ik door DC Gesponsort word (Ja irl zie ik dr vrijwel net zo uit als mn skater, zelfs t shirt en de schoenen heb ik irl![]()
) maar wel een vette ' trick'
Start bij 1quote:Op zondag 16 mei 2010 10:38 schreef Meike26 het volgende:
Vanochtend een beetje bezig geweest met verschillende grinds & slides in Skate 3 Demo, maar die darkslides zijn best wel lastigAan de andere kant, als je het kan, is het wel vet
Heb net bij die lange trap bij het stadion best een goede combo gemaakt
![]()
Denk dat ik eerst maar eens Skate 2 ga kopen. Skate 3 is mij mu nog te duur en Skate 2 heeft ook al aardig wat moois om vast in het skateboarden te komen![]()
Hall of Meat is echt![]()
levert punten / board sales op. de tranny contest en de lot ownage leveren meer op tho. je heb like 70% van de challenges nodig voor 1.000.000 board sales.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ga geen enkele hall of meat challenge doen, fuck dat, of is het nodig om verder te komen in de career?
Heb ik mij ook helemaal in grote mongolische gehaltes aan geërgerd met Skate 2.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Edwinuss het volgende:
http://skate.ea.com/user/gallery?personaId=171343795&platform=xbox
Dit moeten ze echt fixen.
Teeering idd, die bug zit in Skate 1 t/m 3 gewoon. Zal wel iets met physics te maken hebben ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Edwinuss het volgende:
http://skate.ea.com/user/gallery?personaId=171343795&platform=xbox
Dit moeten ze echt fixen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is het probleem Ed?
Dat je op die ped. vliegt?
Dat is al wat meer dan je had.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Ed, m'n prachtige 'nieuwe' bak
Naja, bug is het toch niet? Is meer een vervelendheid dat die kut ventjes gewoon in de weg gaan lopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Teeering idd, die bug zit in Skate 1 t/m 3 gewoon. Zal wel iets met physics te maken hebben ofzo.
In skate2 zat een bug bij 1 bepaald character als je een 360-flip deed dan stond ie in de lucht ineens stil
Ja. Kut ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naja, bug is het toch niet? Is meer een vervelendheid dat die kut ventjes gewoon in de weg gaan lopen.
Ohw, ik dacht dat dit weer dat filmpje was waarbij je spontaan de lucht in vliegt o.i.d. dat komt namelijk ookl weer voor in skate3 !quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naja, bug is het toch niet? Is meer een vervelendheid dat die kut ventjes gewoon in de weg gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Dat is je straf vanwege het spelen op easay !quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
http://skate.ea.com/user/gallery?contentType=SKATE_REEL&personaId=171343795&platform=xbox
En weer.
Eeuhm. Nee.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is je straf vanwege het spelen op easay !
hooverboard!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Zijn die cheats het zelfde bij de PS3 als bij de Xdoos ?
Die Mcfly cheat lijkt me wel tofLaat maar zitten, ik heb filmpje bekeken of YT en het is niets anders dan een skateboard zonder wieltjes...
![]()
Netjes gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk klopt mn avatar
[ afbeelding ]
Zal straks wel even checken.. nog wat meer mensen en dan kunnen we team battles enzo doen. wel tof bedacht dat systeem zo..quote:
Hehe, daar ga je veel avonden plezier aan beleven!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist Skate 2 gekocht, na half 9 gaat hij er in....en 4 uur later pas naar bed![]()
thats what she said !quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hehe, daar ga je veel avonden plezier aan beleven!
Dat zie je en hoor je toch meteen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij blijft die aanstaan. check anders video settings.
trouwens chick, je had gelijk. de stem van de trainer lijkt niet alleen op Earl van MNIE . maar het IS de acteur die earl speelt
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij blijft die aanstaan. check anders video settings.
trouwens chick, je had gelijk. de stem van de trainer lijkt niet alleen op Earl van MNIE . maar het IS de acteur die earl speelt
Wat doen de rest van de codes dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:04 schreef lkb9000 het volgende:
# hippyjump
A few more cheat codes for the Extras section: mcfly, deadspacetoo
# hippyjump
cheat codes alert: go to Extras and type in miniskaters or zombie for a sweet surprise!
Als je al zijn trainingen hebt gedaan, unlock je hem om mee te spelen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Muchachooo het volgende:
nu nog een code waarbij je eruit ziet als Coach Frank
Nee. Waarom vraag je dit? Wat lukt er niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 04:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Moet je die DLC van 8,99 kopen wil je skate.reel en skate.park upload gebruiken?
ja oke, maar ik was juist zo blij dat de camera's uit filmerpack van Skate 2 standaard in deel 3 zaten, hebben ze nóg een manier gevonden om je te laten betalen voor je footage.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef MPC60 het volgende:
Enige reden dat ik dat filmpack wil is om de meer serverruimte die je krijgt, verder vindt ik het niet zo raar om het opnieuw te kopen aangezien het ook een nieuw spel is.
Voor HD kwaliteit is het nog wel waard om te betalen, bijnaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Belachelijk slechte kwaliteit die filmpjes op de Reel. Beetje jammer.
Ik koop eind deze maand een apparaat waar ik mee kan capturen in HD, Dus dan wacht ik daar lekker op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voor HD kwaliteit is het nog wel waard om te betalen, bijna
Doen wequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik koop eind deze maand een apparaat waar ik mee kan capturen in HD, Dus dan wacht ik daar lekker op.
Ik heb een team aangemaakt .. Team Holland. als iedereen op fok die wil joinen kan joinen. stuur maar een request. hij heet trouwens zo omdat je geen fok kon gebruiken en vond dit wel een leuke naam.quote:
Ik heb 'm nog niet gekocht, 60 euro is me iets te veel. En ik lees veel negatieve verhalen op 't officieele skate forum, daarnaast zag ik gister die filmerpack in de PSstore dus was even benieuwd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee. Waarom vraag je dit? Wat lukt er niet?
Klinkt koel, ik heb samen met een maat een team gemaakt maar wie weet, mischien kan ik em wel overhalen naar een team met wat meer mensen te gaan. Ik ben helemaal verslaafd aan de park editor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik heb een team aangemaakt .. Team Holland. als iedereen op fok die wil joinen kan joinen. stuur maar een request. hij heet trouwens zo omdat je geen fok kon gebruiken en vond dit wel een leuke naam.
Klopt. Vanmiddag best lachen sessie gehad met Nicklas.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef Xblister het volgende:
Stuur jullie wel ff een invite.. volgensmij heb je er trouwens al 1 edwinuss..
Vanavond tijd om wat te skaten? even wat team battles of zoiets..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag best lachen sessie gehad met Nicklas.
zelfs na 10x lezen weet ik echt niet wat je bedoeltquote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Jimbo het volgende:
1 lot is t enige dat ik mis tot 100% complete verschrikkelijk ding met dat dak
ja dat was tof idd !quote:Op maandag 24 mei 2010 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag best lachen sessie gehad met Nicklas.
Wtf! Hoe lang ben je gemiddeld bezig daarmee?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:00 schreef SnakeEyesFriex het volgende:
hmmm... had toch wel wat meer activiteit verwacht
heerlijke game dit!!
en weer een leuke graphic editor (voor de mensen die mij van Forza kennenhier heb ik mij de laatste tijd in verdiept
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
COOL!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)n-vette-prijzen-5157daar sta je tussen jaaaa
(daar is toch een achievemnet voor???? (met 6 teamleden een freeskate sessie doen....)quote:Had ook verwacht dat online iets groter zou zijn, vrij rondskaten met 6 man zou tof zijn
dat hij 1 'own the lot' nog niet heeft kunnen ownen...quote:Op maandag 31 mei 2010 09:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zelfs na 10x lezen weet ik echt niet wat je bedoelt
wat lukt je niet??? op het dak komen of de handplant?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Jimbo het volgende:
1 lot is t enige dat ik mis tot 100% complete verschrikkelijk ding met dat dak
Die was echt 2nd try ofzo, je moet terwijl je nog op in de pool zit al op R1 drukken en ingedrukt houden, dan pakt ie niet de coping van de pool maar van het dakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:25 schreef SnakeEyesFriex het volgende:
[..]
wat lukt je niet??? op het dak komen of de handplant?
Je kan hem ook online doen als je hem dan haal heb je hem ook in je singleplayer....
Ik speel het allang niet meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef Muchachooo het volgende:
wie speelt er allemaal nog? ik ben vandaag begonnen, is er toevallig al een fok! team dat ik kan joinen?
add me: muchachooo (360)
quote:
22incluis dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou vind het niet zo bijzondere game,
Heb ook nog steeds niet helemaal uitgespeeld.
Hij moet wel bestaan, maar niemand is ooit online dus..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:03 schreef Document1 het volgende:
Is er een FOK of NL team dat ene beetje groot is en wat members erbij wil? Speel het samen met een maat maar wat meer man zou wel leuk zijn.
Edit: ik heb gezocht op Team Holland op skate.com maar dat leverde niks op.
De skatepark editor moet ik inderdaad nog even mee aan de slag, ik denk dat dat de lol er weer terug in gaat brengenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:55 schreef Document1 het volgende:
De skatepark editor gaat er bij mij voor zorgen dat ik hier teveel tijd in ga stoppen tot de volgende skate. Ik snap je opmerking wel, ik vind het allemaal ook iets vertonyhawked. (wat een woord LOL )
Ik ga eerst even singeplayer spelen. Even alles onder de knie krijgen. Geef me een week en ik ben ook online te vinden. Dan voeg ik je wel toe XML: Sateckquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben ook bezig de laatste tijd! XBL: SuperFruitig
wickedquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ga eerst even singeplayer spelen. Even alles onder de knie krijgen. Geef me een week en ik ben ook online te vinden. Dan voeg ik je wel toe XML: Sateck
blijft altijd leuk om door de stad te rijden en even wat ledges mee te pakken..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lang geleden dat ik het heb gespeeld, zal nog wel ff duren voordat ik deze game weer speel, maar DAT ik hem nog eens ga spelen is zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |