hooverboard!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Zijn die cheats het zelfde bij de PS3 als bij de Xdoos ?
Die Mcfly cheat lijkt me wel tofLaat maar zitten, ik heb filmpje bekeken of YT en het is niets anders dan een skateboard zonder wieltjes...
![]()
Netjes gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk klopt mn avatar
[ afbeelding ]
Zal straks wel even checken.. nog wat meer mensen en dan kunnen we team battles enzo doen. wel tof bedacht dat systeem zo..quote:
Hehe, daar ga je veel avonden plezier aan beleven!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist Skate 2 gekocht, na half 9 gaat hij er in....en 4 uur later pas naar bed![]()
thats what she said !quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hehe, daar ga je veel avonden plezier aan beleven!
Dat zie je en hoor je toch meteen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij blijft die aanstaan. check anders video settings.
trouwens chick, je had gelijk. de stem van de trainer lijkt niet alleen op Earl van MNIE . maar het IS de acteur die earl speelt
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij blijft die aanstaan. check anders video settings.
trouwens chick, je had gelijk. de stem van de trainer lijkt niet alleen op Earl van MNIE . maar het IS de acteur die earl speelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |