quote:
Golden Power.quote:
En dat voor maar 25 cent, grijp je kans!quote:
Is de lekkerste, ja van de Aldi..quote:Op maandag 17 mei 2010 11:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Golden Power.
Van de ALDI, toch?
Ben je vrij vandaag?
Heb vanaf gistermiddag op bed gelegen tot vanochtend, ben ziek.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef nktc het volgende:
[..]
Is de lekkerste, ja van de Aldi..
Ben niet vrij.. Wel druk.. Maar heb geen zin vandaag..
Jij was vroeg vanmorgen trouwens..
Das niet fijn.. Wat heb je?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb vanaf gistermiddag op bed gelegen tot vanochtend, ben ziek.
quote:
Gewoon grieperig. Vriendinnetje wat er afgelopen weekend was is net anderhalve week ziek geweest dus ik vermoed dat ik een paar dagen de lul ben.quote:
Er is wel goed voor je gezorgd, toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij ook al ziek? Ik knap net weer wat op....
Alles verder goed, darlings?
Komt die ene irritante buurjongen van je met die plant ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
moet vanavond naar n beleefdheidsborrel met mn flatgenoten, maar helemaal geen zin eigk
dan ga je toch nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
moet vanavond naar n beleefdheidsborrel met mn flatgenoten, maar helemaal geen zin eigk
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Komt die ene irritante buurjongen van je met die plant ook?
Burn en Rockstar zijn mijn favoriet. Die andere vind ik niet lekker genoeg en daarom te duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |