quote:
Golden Power.quote:
En dat voor maar 25 cent, grijp je kans!quote:
Is de lekkerste, ja van de Aldi..quote:Op maandag 17 mei 2010 11:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Golden Power.
Van de ALDI, toch?
Ben je vrij vandaag?
Heb vanaf gistermiddag op bed gelegen tot vanochtend, ben ziek.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef nktc het volgende:
[..]
Is de lekkerste, ja van de Aldi..
Ben niet vrij.. Wel druk.. Maar heb geen zin vandaag..
Jij was vroeg vanmorgen trouwens..
Das niet fijn.. Wat heb je?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb vanaf gistermiddag op bed gelegen tot vanochtend, ben ziek.
quote:
Gewoon grieperig. Vriendinnetje wat er afgelopen weekend was is net anderhalve week ziek geweest dus ik vermoed dat ik een paar dagen de lul ben.quote:
Er is wel goed voor je gezorgd, toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij ook al ziek? Ik knap net weer wat op....
Alles verder goed, darlings?
Komt die ene irritante buurjongen van je met die plant ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
moet vanavond naar n beleefdheidsborrel met mn flatgenoten, maar helemaal geen zin eigk
dan ga je toch nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef littledrummergirl het volgende:
moet vanavond naar n beleefdheidsborrel met mn flatgenoten, maar helemaal geen zin eigk
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Komt die ene irritante buurjongen van je met die plant ook?
Burn en Rockstar zijn mijn favoriet. Die andere vind ik niet lekker genoeg en daarom te duurquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]geen idee, we moeten eigk allemaal, is met een samenwerkingspartner en aangezien wij de onwijs ambitieuze paradepaardjes van de deelgemeente zijn moeten we opdraven om te netwerken
helaas moet ik werken... anders was ik heen gegaan...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef Beach het volgende:
Zaterdag, gaat er dan nog iemand van hier?
quote:
sprekendquote:
quote:
quote:
Als je zo oud bent als jij zijn verjaardagen toch niet meer belangrijk?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er zaterdag? (naast de belangrijkste dag van het jaar natuurlijk)
een pann feest ergens waar wat mensen van hier heen gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er zaterdag? (naast de belangrijkste dag van het jaar natuurlijk)
Ik vier het dan ook niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als jij zijn verjaardagen toch niet meer belangrijk?
Je moest wel vantevoren kaartjes bestellenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien ik wel, is toch in de buurt
Da's wel jammer eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moest wel vantevoren kaartjes bestellenaan de deur kan niet.
dus als het niet uitverkocht is dan wel dusquote:De kaartverkoop gaat meestal erg snel, waardoor er vaak nog maar een beperkt aantal kaarten aan de deur verkrijgbaar zijn. Zorg er dus voor dat je er snel bij bent.
maar pann is pas s avonds en binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:20 schreef capricia het volgende:
Wie gaan er allemaal?
Het wordt zaterdag wel heel lekker weer!
Geen mensen die ook een hapje in de stad willen eten en een terrasje willen pakken?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar pann is pas s avonds en binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |