super goed! Het is zelfs een relatie nu... C. & monogaam zijn!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Amper. Vriendinnetje komt een weekend langs dus ik moet er weer vandoor, haar ophalen.
Het leven is hard.
![]()
Hoe is het met jou en painterdude?
Is het ook..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl vind het maar n dooie boel hier... en gaat gedesillusioneerd slapen![]()
vertel, wat zijn je wilde plannen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:37 schreef nktc het volgende:
[..]
Is het ook..
Daar moeten we dan maar wat aan gaan doen he
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vertel, wat zijn je wilde plannen?
altijd n goed begin van de dagquote:
truequote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
true![]()
dan maar even in mn hoofd![]()
quote:
quote:
fijn weekendquote:
Jij en 8 josti's?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef littledrummergirl het volgende:
evenvanaf mn werk. Net urenlang met een clubje josti's naar t winkelcentrum geweest, alsof je met 8 kleine kinderen op pad bent, alle kanten op lopen enzo, nu ben ik moe
Ahhh en vanavond weer met 2 josti's... je leven is maar zwaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef littledrummergirl het volgende:
evenvanaf mn werk. Net urenlang met een clubje josti's naar t winkelcentrum geweest, alsof je met 8 kleine kinderen op pad bent, alle kanten op lopen enzo, nu ben ik moe
krijg heel de nacht doorbetaald toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:21 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ahhh en vanavond weer met 2 josti's... je leven is maar zwaar
tis superleuk hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en 8 josti's?Dat lijkt mij zwaar vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |