altijd n goed begin van de dagquote:
truequote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
true![]()
dan maar even in mn hoofd![]()
quote:
quote:
fijn weekendquote:
Jij en 8 josti's?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef littledrummergirl het volgende:
evenvanaf mn werk. Net urenlang met een clubje josti's naar t winkelcentrum geweest, alsof je met 8 kleine kinderen op pad bent, alle kanten op lopen enzo, nu ben ik moe
Ahhh en vanavond weer met 2 josti's... je leven is maar zwaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:40 schreef littledrummergirl het volgende:
evenvanaf mn werk. Net urenlang met een clubje josti's naar t winkelcentrum geweest, alsof je met 8 kleine kinderen op pad bent, alle kanten op lopen enzo, nu ben ik moe
krijg heel de nacht doorbetaald toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:21 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ahhh en vanavond weer met 2 josti's... je leven is maar zwaar
tis superleuk hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en 8 josti's?Dat lijkt mij zwaar vermoeiend
in naturaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg heel de nacht doorbetaald toch?
waar kan ik dat declareren danquote:
Weet ik anders zou jij dat werk toch ook niet doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis superleuk hoornet prachtig elfstemmig "mien waar is mn feestneus" gezongen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
super goed! Het is zelfs een relatie nu... C. & monogaam zijn!
Is pannenkoeken bakken een term voor neuken ofzo? Of ga je echt pannenkoek eten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ja, als het jullie ding is, goedzo!![]()
![]()
![]()
Groetjes van mij en Merel. Ik dacht, ik ga even gedag zeggen hier terwijl er pannenkoeken worden gebakken.![]()
We gaan echt pannenkoeken eten. Neuken noem ik meestal gewoon neuken. Ook erg lekker. Maar pannenkoeken eet ik bijna nooit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is pannenkoeken bakken een term voor neuken ofzo? Of ga je echt pannenkoek eten?
Lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We gaan echt pannenkoeken eten. Neuken noem ik meestal gewoon neuken. Ook erg lekker. Maar pannenkoeken eet ik bijna nooit.
Mijn vriend en ik noemen het tegenwoordig taart bakken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is pannenkoeken bakken een term voor neuken ofzo? Of ga je echt pannenkoek eten?
Bij deze aangenomen als term voor neuken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik noemen het tegenwoordig taart bakken.
Geen idee, voor die laatste twee hebben we nog geen woorden, misschien dat andere die wel hebben?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij deze aangenomen als term voor neuken.
Vanaf nu is taart bakken neuken.
Misschieen een idee om een woordenlijst hier te gaan maken in dit topic![]()
Taart bakken past wel beter bij thee- en koffiedrinken dan pannenkoeken bakken.
Wat is anaal dan? En zoenen?
Binnenkort in dit topic voor iedere seksuele handeling een andere termquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, voor die laatste twee hebben we nog geen woorden, misschien dat andere die wel hebben?
Ik stem er mee inquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort in dit topic voor iedere seksuele handeling een andere term![]()
De termen moeten wel in verhouding staan en bij de andere termen passen.
Goed planquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stem er mee inZodra we iets nieuws hebben zal ik het melden
Geen vriend(in)?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed planIk ook
Oh wacht dat wordt moeilijk
Jaquote:
Haha, inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan verzin ik de term voor soloseks wel
Oh jee het wordt nog ingewikkeld ookquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha, inderdaadEn dan een mannelijke en vrouwelijke versie
Succes!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jee het wordt nog ingewikkeld ookIk ga eens nadenken.
Dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |