Juli is niet altijd per 1 juli natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar blijft de iPad release nou, het zou toch vanaf vandaag te koop zijn?
quote:
Reeder for iPad zeker proberen. Nóg beter imo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als je trouwens werkt met Google reader dan is mobileRSS echt super.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reeder for iPad zeker proberen. Nóg beter imo.
Strak en overzichtelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kon je dat niet eerder zeggen. In welk opzicht is die beter?
Ik neig naar deze: http://www.mycom.nl/Produ(...)%20en%20Stand/285069quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef Mordreth het volgende:
Maar eens proberen dan.
Hebben jullie ook een sleeve/case/whatever? Heb beetje zitten speuren, maar om nou te zeggen dat er echt 1 eruit springt...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik neig naar deze: http://www.mycom.nl/Produ(...)%20en%20Stand/285069
Die kun je ook als stand gebruiken.
Ik wil gewoon een lange lijst aan volledig getoonde items waar ik in een keer doorheen kan scrollen zonder verder al te veel opsmuk. Net als Google Reader zelf. En die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reeder for iPad zeker proberen. Nóg beter imo.
Dat kan in Reeder toch? Ga naar je Unread items, klik een van de items aan en swipe naar boven of gebruik de up/down pijltjes aan linkerkant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lange lijst aan volledig getoonde items waar ik in een keer doorheen kan scrollen zonder verder al te veel opsmuk. Net als Google Reader zelf. En die ben ik nog niet tegengekomen..
700 euro, veel meer betalen mensen er niet meer voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:45 schreef KEALOHA het volgende:
Enig idee hoeveel ik voor een 32GB iPad + 3G in Nederland kan krijgen ? - ga met vakantie in September -
Ik wil niet moeilijk een voor een swipen of met knopjes kutten, ik wil gewoon scrollen net als in de browser/reader. Waarom moet het zo moeilijk?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan in Reeder toch? Ga naar je Unread items, klik een van de items aan en swipe naar boven of gebruik de up/down pijltjes aan linkerkant.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk een voor een swipen of met knopjes kutten, ik wil gewoon scrollen net als in de browser/reader. Waarom moet het zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |