abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:22:08 #26
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_81383791
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Regal het volgende:

[..]

Het verschil is dat je tot het Christendom en Islam kan bekeren. Dat is bij het Jodendom niet zo. Althans, zeker voor de invloedrijke Joden is dit uit den boze.
Het is dus wel mogelijk?
quote:
Nee, Joden behoren tot een ander ras.
Welk ras?
quote:
In allerlei rassen komen ze welliswaar voor, maar dat heeft een reden. Joden willen graag een aparte groep zijn die verspreid over verschillende soorten rassen zijn en dus op die manier op de achtergrond blijven.
Waarom willen ze dat zo graag? En waarom zijn er dan allemaal herkenbare Joodse instituten, is er een orthodox-Joodse klederdracht, enz. ?
quote:
Men denkt dat ze het over blanken, zwarten etc. hebben, maar hebben het helemaal fout.
Deze zin klopt grammaticaal niet eens.
quote:
Ze willen overal de touwtjes in handen hebben, ze willen overal repect verdienen, en ondertussen verspreiden ze hun multikul en maken ze mensen zoals jij en ik armer.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_81413392
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is dus wel mogelijk?
[..]
Nou, niet volledig zoals bij Islam of Christendom. Het staat ook ergens in het heilige boek van ze; als de gojim wist wat we ze allemaal aan hebben gedaan, dan zullen ze ons vermoorden. Oftewel, niet-Joden zullen nooit volledig geaccepteerd worden als (nieuwe) Joden en zal altijd onthouden worden van belangrijke informatie.
quote:
Welk ras?
[..]
Zoals ik al vaker in dit topic zei heb ik het over een ras/groep. Dus je kunt het niet helemaal een ras noemen. Je kunt ze niet identificeren zoals je dat bij een Europeaan, Afrikaan, Chinees etc. wel kan. Een jood die blank is, zal zich eerst een jood vinden, en daarna een blanke man. Dit kun je ook toepassen op zwarte joden, arabische joden enzovoorts.
quote:
Waarom willen ze dat zo graag? En waarom zijn er dan allemaal herkenbare Joodse instituten, is er een orthodox-Joodse klederdracht, enz. ?
[..]
Tuurlijk zijn er veel Joden herkenbaar, maar er zijn een hoop ook niet herkenbaar.
quote:
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik ben echt geen nazi-figuur hoor als je dat denkt.
Dit bedoel ik dus maar weer.. men is te snel op hun pik getrapt.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:48:24 #28
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81416158
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:37 schreef Regal het volgende:
Zoals ik al vaker in dit topic zei heb ik het over een ras/groep. Dus je kunt het niet helemaal een ras noemen. Je kunt ze niet identificeren zoals je dat bij een Europeaan, Afrikaan, Chinees etc. wel kan. Een jood die blank is, zal zich eerst een jood vinden, en daarna een blanke man. Dit kun je ook toepassen op zwarte joden, arabische joden enzovoorts.
WTF
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:37 schreef Regal het volgende:
Tuurlijk zijn er veel Joden herkenbaar, maar er zijn een hoop ook niet herkenbaar.
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Regal het volgende:
Het verschil is dat je tot het Christendom en Islam kan bekeren. Dat is bij het Jodendom niet zo. Althans, zeker voor de invloedrijke Joden is dit uit den boze. Nee, Joden behoren tot een ander ras. In allerlei rassen komen ze welliswaar voor, maar dat heeft een reden. Joden willen graag een aparte groep zijn die verspreid over verschillende soorten rassen zijn en dus op die manier op de achtergrond blijven. Men denkt dat ze het over blanken, zwarten etc. hebben, maar hebben het helemaal fout. Ze willen overal de touwtjes in handen hebben, ze willen overal repect verdienen, en ondertussen verspreiden ze hun multikul en maken ze mensen zoals jij en ik armer.

Hopelijk is dit weer niet te extreem...
Inderdaad, laten we iets gaan verzinnen om ze herkenbaar te maken. Het is natuurlijk erg belangrijk dat je meteen ziet wie een Jood is !

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81416289
Ah kijk, de desinformatieagenten Amos Joepie en Titus hebben zich in 1 topic verzameld. Dan moet het wel waar zijn.
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 13:59:59 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_81416629
Even op slot tot na overleg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')