Wij hebben vrijdag de rij voor het Rijksmuseum gezien.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:33 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zojuist naar deze tentoonstelling in het Rembrandthuis geweest. Was mooi.
[ afbeelding ].
Dan hadden jullie even naar Nemo moeten gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Lienekien het volgende:
En die voor het Van Gogh. En toen toch maar rechtsomkeert gemaakt. Naar een cappuccino met appeltaart en een krantje.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Nee, hebben we niet. Wel online gekochte kaartjes*. Vraag me nu af of we daarmee die rij hadden kunnen vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was een inside joke omdat Seborik daar 2 weken onderzoek gedaan heeft, en in bij mij overnachtte, en met d. en l. had willen afspreken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Hè jasses, NEMO.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze online kaartjes verkopen?En al die mensen in de rij, die hadden geen internet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Zo ging het niet helemaal, maar enfin.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat was een inside joke omdat Seborik daar 2 weken onderzoek gedaan heeft, en in bij mij overnachtte, en met d. en l. had willen afspreken.
Fraai,quote:Op zondag 16 mei 2010 15:40 schreef Ringo het volgende:
Gisteren naar de tentoonstelling van Marco van Duyvendijk geweest in het Haags Fotomuseum en vandaag ga ik weer want wat daar hangt maakt me erg blij.
http://www.marcovanduyvendijk.nl
Nou, het was geen chronologisch compleet verhaal, maar hij had wel met jullie willen afspreken, dus dan klopt het toch wel ongeveer?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo ging het niet helemaal, maar enfin.
Dat komt me bekend voor. Wij hebben toen maar besloten om naar New York te gaan om wat schilderijen van Van Gogh te bekijken. Dat bleek een uitstekend idee.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Lienekien het volgende:
En die voor het Van Gogh. En toen toch maar rechtsomkeert gemaakt. Naar een cappuccino met appeltaart en een krantje.
Oude zaal of de Max? Ik vind de oude zaal een erg prettige locatie.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef Lienekien het volgende:
Het was trouwens niet de hoofdreden van ons bezoek. Ik vind de Melkweg trouwens een kutlocatie. Doe mij Paradiso maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |