quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef MissKriel het volgende:
Ga naar de smartshop daar heb je vaak meer keus en goede uitleg etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
Dan heb je een onbruikbaar toeristenprulletje, leuk voor op de schoorsteenmantel maar niet om te gebruiken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zou geen waterpijp bij de Primera kopen, daar kosten ze zo'n 70/80 euro. Heb je geen goede vriend of kennis die binnenkort naar een land zoals Turkije of Egypte gaat? Gewoon vragen of ze er eentje willen meenemen. Heb je precies dezelfde als bij Primera, maar dan voor een tientje.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan heb je een onbruikbaar toeristenprulletje, leuk voor op de schoorsteenmantel maar niet om te gebruiken.
Voor een echte goede sheesha betaal je wel wat meer dan een tientje. Maar die kun je inderdaad niet bij de primera kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiet kan ook wel in een waterpijp, maar bong > waterpijp met wiet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:06 schreef hc-sjonny het volgende:
als je een waterpijp voor alleen wiet wil moet je gewoon een bong nemen, als je een waterpijp voor alleen tabak wilt, moet je gewoon sisha (correct me if i'm wrong) nemen..
Dit wordt een suffe definitie-discussie, maar een bong en een sheesha zijn allebei gewoon een waterpijp, net zoals een gitaar en een banjo allebei een snaarinstrument is: het principe is 100% exact hetzelfde, ze zien er alleen wat anders uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:04 schreef Qaox het volgende:
[..]
Bong:
[ afbeelding ]
Waterpijp:
[ afbeelding ]
klopt. maar moet Je wél oppassen etc. etc. en een bong is officieel bedoelt voor wiet, een waterpijp niet. dus zodoende dat ik het zo zeiquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:18 schreef Qaox het volgende:
[..]
Wiet kan ook wel in een waterpijp, maar bong > waterpijp met wiet.
Daarbij, ik zou wiet alleen in een joint roken, bong is niks
Zie mijn ninja-edit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:24 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
klopt. maar moet Je wél oppassen etc. etc. en een bong is officieel bedoelt voor wiet, een waterpijp niet. dus zodoende dat ik het zo zei
Een banjo en een gitaar hetzelfde,?quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit wordt een suffe definitie-discussie, maar een bong en een sheesha zijn allebei gewoon een waterpijp, net zoals een gitaar en een banjo allebei een snaarinstrument is: het principe is 100% exact hetzelfde, ze zien er alleen wat anders uit.
Het PRINCIPE is hetzelfde. En het PRINCIPE van een waterpijp, bong, sheesha, hookah, of hoe je het ook noemt is dat de rook door water wordt gefilterd voordat je het inhaleert. Hence, de *overkoepelende* naam waterpijp. Einde discussie. Godsklote zeg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:05 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Een banjo en een gitaar hetzelfde,?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:05 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Een banjo en een gitaar hetzelfde,?
Rij naar duitsland. Ga naar het eerste het beste plaatsje over de grens. Zoek daar een turkse groenteboer. Daar verkopen ze waterpijnen en sisha en alles wat erbij hoort.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Supperboeren het volgende:
Weet iemand wat deze pijpen kosten, en of ze wel of niet goed zijn?
Met toelichting graag, ik wil binnenkort me eigen waterpijp kopen, maar persoonlijke eerst![]()
Greetzz....
ik heb een revolutionair idee: ga eens langs!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:42 schreef Supperboeren het volgende:
Kan je ook kooltjes en smaak tabak bij de Primera kopen?
Anders heb ik nog niks aan een pijp...
Tjah, als je het bij de eerste beste toeristenshop eentje koopt wel ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan heb je een onbruikbaar toeristenprulletje, leuk voor op de schoorsteenmantel maar niet om te gebruiken.
Voor een echte goede sheesha betaal je wel wat meer dan een tientje. Maar die kun je inderdaad niet bij de primera kopen.
Aap, de winkels zijn vandaag dichtquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
ik heb een revolutionair idee: ga eens langs!
Kleine waterpijpenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Tjah, als je het bij de eerste beste toeristenshop eentje koopt wel ja.
Ik heb toen ik in Iran was 5 gekocht, 4 kleintjes en 1 grote. De kleintjes voor 3 euro en de grote voor 10 euro. Ze doen het na 5 jaar nog steeds perfect.
Een kennis van mij had trouwens in z'n restaurant een vette waterpijp staan. Gekocht in Iran voor 1500 euro, ding was 2 meter hoog.
Boeiend, als die groter is komt er meer rook uit, maar dat maakt geen fuck uit of je een kleine of een grote hebt. Want in een ademteug maak je de kleine toch niet op. De grootte van een waterpijp is alleen maar voor de sier.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kleine waterpijpen.
Ze horen groot te zijn, zo groot mogelijk.
Ik zeg toch ook "eens" en niet "nu". Mijn god wat een kneuzenkermis hier zeg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef Supperboeren het volgende:
[..]
Aap, de winkels zijn vandaag dicht
zeg je nu dat een bong ook een "snaarinstrument" isquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'snaarinstrument' het verzamelwoord is.
Zelfde geldt voor 'waterpijp' daaronder valt dus oa de bong.
Ga weg van Fok! dan als je niet tegen je verlies kanquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "eens" en niet "nu". Mijn god wat een kneuzenkermis hier zeg.
Ach ja, sommige mensen snappen het ook niet helemaal he?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef ManInBurka het volgende:
[..]
zeg je nu dat een bong ook een "snaarinstrument" is![]()
![]()
De kooltjes zou ik niet doen. Die zijn met een of andere rotzooi geïmpregneerd waardoor ze snel branden maar die rotzooi krijg je uiteindelijk ook binnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:42 schreef Supperboeren het volgende:
Kan je ook kooltjes en smaak tabak bij de Primera kopen?
Als je ze goed aansteekt kunnen barbecuekooltjes ook wel, ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Lod het volgende:
[..]
De kooltjes zou ik niet doen. Die zijn met een of andere rotzooi geïmpregneerd waardoor ze snel branden maar die rotzooi krijg je uiteindelijk ook binnen.
Zou gewone houtskool van de Barbecue ook werken?
Ik heb zo'n mandje daarvoor. Doe je ff een brikket op het gasfornuis, brikket in het mandje en dan zit er zo'n stuk draad aan vast zodat je dat mandje kan slingeren. Binnen no time is het kooltje gloeiend heet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Lod het volgende:
[..]
De kooltjes zou ik niet doen. Die zijn met een of andere rotzooi geïmpregneerd waardoor ze snel branden maar die rotzooi krijg je uiteindelijk ook binnen.
Zou gewone houtskool van de Barbecue ook werken?
doe niet zo fucking domquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef ManInBurka het volgende:
[..]
zeg je nu dat een bong ook een "snaarinstrument" is![]()
![]()
Jamaar gitaar is heul geen snaarinstrument.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'snaarinstrument' het verzamelwoord is.
Zelfde geldt voor 'waterpijp' daaronder valt dus oa de bong.
Onzin, des te groter hoe koeler de rook misschien, maar kleine geven juist meer rook omdat die de tabak sneller verbranden dus sneller verneuqen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Boeiend, als die groter is komt er meer rook uit, maar dat maakt geen fuck uit of je een kleine of een grote hebt. Want in een ademteug maak je de kleine toch niet op. De grootte van een waterpijp is alleen maar voor de sier.
Waarom naar duitslandquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef annavankleef het volgende:
[..]
Rij naar duitsland. Ga naar het eerste het beste plaatsje over de grens. Zoek daar een turkse groenteboer. Daar verkopen ze waterpijnen en sisha en alles wat erbij hoort.
De pijp kost rond 40 euro en de tabak is ook veel goedkoper.
Je kan ze zelfs bij de efteling kopen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef internal het volgende:
[..]
Waarom naar duitslandDat doen ze ook gewoon hier hoor.
Boft TS even dat de Primera ook in die markt zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor ¤40 stond er hier ook een bij de boekhandel/sigarenwinkel
En een stoomtrein en vachtwagen zijn ook motoren, want het werkt hetzelfde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit wordt een suffe definitie-discussie, maar een bong en een sheesha zijn allebei gewoon een waterpijp, net zoals een gitaar en een banjo allebei een snaarinstrument is: het principe is 100% exact hetzelfde, ze zien er alleen wat anders uit.
Dat heeft elke fatsoenlijke bongquote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef eQuaL het volgende:
Koop dan tenminste een ijspijp
http://www.jaghead.com/nl(...)jpen/11095-ijs-pijp/
Nope, ik woon@Bible of the Belt....quote:Op maandag 17 mei 2010 17:56 schreef pallmallroker het volgende:
toevallig een turkse winkel op de hoek zitten ?
daar verkopen ze ook wel waterpijpen.
waterpijnen? nee, dat is iets typisch duits.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:12 schreef internal het volgende:
[..]
Waarom naar duitslandDat doen ze ook gewoon hier hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |