Wil je er nog een paar extra? Zo word ik al de hele middag aangestaardquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:10 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik dan nu die zeikerds eens eten gaan geven ja?
#zeurendekattenoptoetsenbord
Ik ben na mijn zwangerschap slanker dan ik in jaren geweest ben, ging er opeens als een tierelier vanaf!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
En heb net besloten dat ik na de zwangerschap 20 kg (ofzo) ga afvallen. Zit foto's te kijken van toen ik 16/17/18 was, en men wat was ik slank toen(en dat was ik al niet echt toen vond ik toen iig)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef trui het volgende:
[..]
hihi zelfs 't standbeeld is de wanhoop nabij!
ik vermoed dat dat ook niet gaat lukken hier iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:44 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik ben na mijn zwangerschap slanker dan ik in jaren geweest ben, ging er opeens als een tierelier vanaf!
Maar zoals ik toen ik 17 was, worden, dat gaat 'em niet meer lukken denk ik....
Succes alvast!
ik vind het alleen maar zielig zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Orea het volgende:
Maar toch hebben ze ook hele leuke kanten![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dekken_glijbaan.html
ja sorryquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef Orea het volgende:
Son![]()
Kaasfondue zelf maken is helemaal de bombmaar de meneer was laat, dus we hebben even kant en klare gehaald... En dan tomaatjes, worteltjes, radijsjes, komkommer, stokbrood en nog wat dingetjes erbij YUM!
lekker man, kaas, vooral omdat er maagsappen van kalveren in zitquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja sorry
(hoewel mijn "ik drink geen bier"- principes ook nog wel s overboord gegooid wordenmaar kaas
)
Hoe oud is Bepje? Mijn Eef is laatst ook voor het eerst naar de tandarts geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh! We zijn naar de tandarts geweest en Bep wilde per sé ook in de stoel
Wij aten piepers, wortelen en een visjeNothing fancy
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Avond!
Had Bep gaatjes TF?wat stoer van dr.
Wij aten Thais van de afhaal. Lief is jarig, en als je jarig bent dan mag je kiezen
aardappel anders, maar ik weet niet of ze dat bij jou ook verkopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef Basboussa het volgende:
Ik ben totaal inspiratieloos voor het avondeten.... Iets met broccoli? Of toch maar gewoon soep? Alweer.....
Ze is net 2quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe oud is Bepje? Mijn Eef is laatst ook voor het eerst naar de tandarts geweest.
Ze vertrok al slecht gehumeurd van huis (lees wakker gemaakt) dus ze zat al bij voorbaat te janken.
Nu lijkt het op de foto's alsof ze bang is voor die knakker, maar dat is niet zo.
Want toen ze een tandenborstel cadeau kreeg was ze weer zonneschijntje.
Ze heeft 1 groot gat waar heel veel eten in verdwijntquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Avond!
Had Bep gaatjes TF?wat stoer van dr.
Wij aten Thais van de afhaal. Lief is jarig, en als je jarig bent dan mag je kiezen
Ja in W.; t'is relatief nieuw, Thai Orchid heet ie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ze heeft 1 groot gat waar heel veel eten in verdwijnt
Thais ahaal? Waaro?
ohhh daar ga ik ook een keer afhalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja in W.; t'is relatief nieuw, Thai Orchid heet ie.
Hij is echt enorm goed! Maar jammer genoeg voor hun is het er ontzettend rustig altijd.
euh, de gebakken rundvlees met gedroogde pepers en uienquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
ohhh daar ga ik ook een keer afhalenwat is lekkerst? tips?
nee.quote:
Daar heb je speciale soort van koeltafels voor! Die kan je op je schoot zetten en inpluggen in je usbpoort, met een ventilatortje erin. Lekker in de zomerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n man zit een of andere documentaire over de oorlog te kijken, dus ik zit lekker aan de eettafel te laptoppen. Anders gloeit die laptop zo op m'n bovenbenen.
hier een film. Met Denzel Washington. Maar dus ook aan de laptopquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n man zit een of andere documentaire over de oorlog te kijken, dus ik zit lekker aan de eettafel te laptoppen. Anders gloeit die laptop zo op m'n bovenbenen.
Oh. Boeiendquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
oh ja, er is er een zwanger hoera hoera dat kun je wel zien tis een kloon.Dus. Nee. niks gemist.
Nou dat lijkt me dus ideaal!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Daar heb je speciale soort van koeltafels voor! Die kan je op je schoot zetten en inpluggen in je usbpoort, met een ventilatortje erin. Lekker in de zomer. Zijn er ook gewoon als steuntafeldinges, bedenk ik me net. Boh
Pcies. Jij nog wat beleefd in het echte leven?quote:
Ik heb van de week nog een film met Denzel Washington op dvd gezien. American Gangster. Goeie film!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier een film. Met Denzel Washington. Maar dus ook aan de laptop
Deze staat op de dvd speler. Deja Vu. Was vrijdag op tv denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog een film met Denzel Washington op dvd gezien. American Gangster. Goeie film!
Nee. Ik heb gewerkt, en mijn kind wil nog steeds niet slapen 's avonds. En vrijdag is het hele bedrijf weer vrij, behalve ik en nog 3 collega's, dus het is weer feest. Net zoals 5 mei vorige week, toen ik ook als een van de 4 mensen moest werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pcies. Jij nog wat beleefd in het echte leven?
Kleintje Rodermarkt zag ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga me er pas druk om maken als die kloon zich bekend heeft gemaakt.
Zijn er morgen nog leuke dingen te doen?
Ohja, Nagellak is goed. Maar waarom ben jij iedere keer de pisang?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewerkt, en mijn kind wil nog steeds niet slapen 's avonds. En vrijdag is het hele bedrijf weer vrij, behalve ik en nog 3 collega's, dus het is weer feest. Net zoals 5 mei vorige week, toen ik ook als een van de 4 mensen moest werken.
Verder zit ik nagellak uit te zoeken voor "als ik ooit weer geld heb en mezelf mag belonen voor alle ellende". Dat is wel okee.
Mooie kassies trouwens, ik zag de foto's net.
De Rodermarkt. Dat waren nog eens tijden vroegahquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kleintje Rodermarkt zag ik.
Iemand een prettige hemelvaart wensen. Is dat een verkapte doodsverwensing?
Dat moet ik dus hebben! Bedankt voor die link. Ik heb volgens mij ook nog bonnen liggen voor Bol.com, dan kost het haast helemaal geen drol meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Is het ook! Ze zijn niet eens zo duur!
En je vindt ze hierrr.
Ik ben echt nog nooit naar Rodermarkt geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De Rodermarkt. Dat waren nog eens tijden vroegahTot 7 uur 's morgens jezelf voortslepen met een stel vriendinnen. Idioot.
Nah stom! Maar idd beter zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik mocht wel thuisblijven, maar dan had het me een vrije dag gekost. En daar trap ik niet in, dan blijf ik gewoon zitten. Liever straks een keer een weekje weg, dan een willekeurige vrijdag for no reason een vrije dag opmaken.
Ik heb 'm ook eens gezien in Pruim! Maar in mijn herinnering speelde ie langer, dus dan was het vast een andere keer. Of het was wél dezelfde keer (iets meer dan 20 jaar geleden schat ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit naar Rodermarkt geweest.Wel naar de feestweek van Pruim.
Herman Brood zien optreden. Of beter, hij ging staan, speelde wat, zei dit is niks, liep van het podium af en is niet meer teruggekomen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook eens gezien in Pruim! Maar in mijn herinnering speelde ie langer, dus dan was het vast een andere keer. Of het was wél dezelfde keer (iets meer dan 20 jaar geleden schat ik) en stonden wij dus toen vlak bij elkaar!
Golden Earring heb ik daar ook gezien! Buiten. Evenals Cuby & the Blizzards. En nog wat artiesten. Hahahaha ik vind dat leuk zeg!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tijdsspanne klopt!
In onze beleving was ie na een half nummer al weg
Maar wellicht was het een jaar ervoor ofzo. Golden Earing was ook standaard elk jaar.
![]()
Nou, dat zou wat zijn zeg!
Hoe wens je geentertained te worden?quote:
Liedje, dansje, meeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr kadootjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe wens je geentertained te worden?
Heb je al je kaartjes en fanmail nu al gelezen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Liedje, dansje, meeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr kadootjes
Jij bent liefquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je al je kaartjes en fanmail nu al gelezen?
nah!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Golden Earring heb ik daar ook gezien! Buiten. Evenals Cuby & the Blizzards. En nog wat artiesten. Hahahaha ik vind dat leuk zeg!![]()
Hadden we elkaar al veel langer kunnen kennen!
Dat liedje zal ik je niet aandoen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Liedje, dansje, meeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr kadootjes
wat heb je gegeten/wat kan je ons aanraden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Avond!
Het was een beetje een kinderpartijtje. Vanmiddag naar de film (Hoe tem ik een draakquote:
oh, dat klinkt echt als een geweldige dagquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Het was een beetje een kinderpartijtje. Vanmiddag naar de film (Hoe tem ik een draak), shoppen en cola drinken bij een hippe tent in de stad en vanavond uit eten bij het piratenrestaurant. Wilde er niet zoveel aan doen maar Kai en ik vonden dat we er uiteindelijk een verwendag van moesten maken. Weinig kadootjes verder. Kai had het zijne zondag al gegeven omdat hij het tijdens het verstoppen had laten vallen. Heel de vloer in zijn kamer onder de aarde
Was het ook. Gewoon een dagje 'wij'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dat klinkt echt als een geweldige dag
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat lag niet aan de geiten buuf maar aan het gaas
Thnx!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meubelboulevards zijn wel open, en ook sommige supermarkten
Ik moet er ook ieder jaar weer aan denken, en gister hadden ze het op tv over een zwarte dag voor NL, omdat dat vliegtuig naar beneden is gekomen.. ik vind/vond dat en bijv. de bijlmerramp een échte zwarte dag voor NL.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag is het trouwens alweer 10 jaar geleden.... de vuurwerkramp in Enschede. Moest er toch nog wel even aan denken, toen behoorlijk heftig en van dichtbij meegemaakt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:12 schreef moussy het volgende:
Eerst werd er gezegd dat de grolschfabriek ontploft was, mn hele huis zat vol visite (eerste verjaardag van René) en mn broer en nog 2 vlogen de deur uit om bier in te slaan
Nou, toevallig doet het internet van de vorige bewoner het, kwamen we net achter dus vanavond zullen er iig wel wat fotootjes online komen (vooral van zooiquote:
Ik hoorde dat het heel lang geleden is dat er zoveel Nederlanders (70) tegelijkertijd zijn omgekomen. Bij de Bijlmerramp waren het er bijvoorbeeld 43, vliegtuigcrash Faro 56. Natuurlijk zijn de Bijlmerramp en de Vuurwerkramp ingrijpender geweest voor veel mensen vanwege verwoeste huizen, maar qua doden is deze vliegtuigramp voor Nederland wel een zwarte dag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond de reacties gisteren ook allemaal een beetje overtrokken eigenlijk. Misschien komt het ook omdat het vliegtuig niet in Nederland maar in Libië is gecrashd. En "toevallig" zaten daar Nederlanders in. Als het vliegtuig in Nederland gecrashd was, was het denk ik een ander verhaal.
Ja, alweer 10 jaar geleden.... vanmiddag is er een speciale herdenkingsdienst.
is dat de nieuwste methode? ben benieuwd naar 't resultaat!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga straks haar kleuren bij mijn beste vriendin. Met wijn.
Voor je huidige haarkleur of het flauwe grapje :p?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef trui het volgende:
vd, ik heb zelf ook al wat rosé op, is dat een goed excuus?
ziet mijn haar er al zo rosé uit?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Voor je huidige haarkleur of het flauwe grapje :p?
Dat wist ik helemaal niet... het is natuurlijk niet zo dat ik het niet verschrikkelijk vind, maar bij de andere "rampen" had ik veel meer het gevoel dat ik alles wilde zien en horen. Nu heb ik het veel minder en ben ik er wel een keer klaar mee eigenljik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het heel lang geleden is dat er zoveel Nederlanders (70) tegelijkertijd zijn omgekomen. Bij de Bijlmerramp waren het er bijvoorbeeld 43, vliegtuigcrash Faro 56. Natuurlijk zijn de Bijlmerramp en de Vuurwerkramp ingrijpender geweest voor veel mensen vanwege verwoeste huizen, maar qua doden is deze vliegtuigramp voor Nederland wel een zwarte dag.
Doe ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Verhuisdooske het volgende:
ehm? misschien moet je wat beter lezen Linda
Vruchtig is in ieder geval niet VD.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:15 schreef Fannie het volgende:
Ja zeg, is Vruchtig nou vruchtig of is VD niet zwangert???
Ik snap het nie meer
nja, zie het babietjestopic voor kiro. ravi doet het like, helemaal goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Verhuisdooske het volgende:
Ho Simmu, hoest met je jonks? en Selene?
Ik zou soms wel willen dat ik zo simpel was, en dat ik kon stuccen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geniaal... stucadoors zijn hier bezig. Echt van die simpele zielen haha. Die gesprekken![]()
Ze waren wel lief, ze lieten de trapleuningen van 1 van de trappen erop zitten tot ze er bezig waren, zodat ik er niet vanaf zou vallen... nou ben ik niet heel handig, maar ook niet totaal motorisch gestoord haha
Leuke tekeningen VD
Wat let je? Laat je omscholenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou soms wel willen dat ik zo simpel was, en dat ik kon stuccen.
Sta ik daar met mijn hbo opleiding.
Veel van deze mannen, die geen opleiding hebben genoten, verdienen way meer dan ik doe.
Idd. hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Veel van deze mannen, die geen opleiding hebben genoten, verdienen way meer dan ik doe.
dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:28 schreef Estrys het volgende:
Ik zit hier al de hele week op mijn werk naar metselaars te kijken. Wat heerlijk moet dat zijn! Gewoon een kwak cement, steen en hoppaMaar het is vast niet zo eenvoudig als het lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is en mijn roepnaam ooit Tina was (pleeggezin) sommige mensen noemen me dus tjim en sommige Tina, sommige mensen noemen me Trut.. als t maar met een T begint.
en euh in dat verhaaltje vraag ik wel heel doorzichtig om hogere cijfers heen HET biologie HET taal
maar come on ik was 6
![]()
Een vriend van mij was stuccer maar is er mee gestopt omdat het zijn lichaam sloopte. Nu maakt hij documentaires.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:21 schreef amaranta het volgende:
Dat is nog eens een carriere switchquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Een vriend van mij was stuccer maar is er mee gestopt omdat het zijn lichaam sloopte. Nu maakt hij documentaires.![]()
Tina, wat lief! Wat kun je toch leuke dingen tegenkomen tijdens een verhuizing.
en dat heb ik 10 jaar lang aan moeten horenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef Estrys het volgende:
Bij de naam Tina moet ik steeds aan die reclame denken: 'Tinaaaaa was kosten die Kondome'
ochermequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
en dat heb ik 10 jaar lang aan moeten horen
3,99 neiiiiin 2,99.....
enne t is een hele toffe benedenverdieping
Ja he? Gelukkig heeft zijn vrouw een zeer goed lopende act waarmee ze het geld op dit moment verdient.quote:
WTF Oeke, wat is dat nou voor een assistente dan? Weet je zou ik zeggen dan schrijf me meteen uit als patient. Who needs a doctor anyway. we hebben googlequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja he? Gelukkig heeft zijn vrouw een zeer goed lopende act waarmee ze het geld op dit moment verdient.![]()
Nondeju, ik bel net de dokter over die brief en dat uitstrijkje en baarmoederhalskanker enzo.
Zegt de assistente, als je je zorgen maakt kun je ook even googlen, dan voel je je misschien wat geruster. Pardon?![]()
Ko zijn kies komt door, maar er zit een grote blaar/bult op zijn kaak, dus ik vraag meteen even of dat normaal is, zegt ze weer, heb je het al gegoogled?
Doe normaal zeg, als ik die dingen ga googlen dan kom ik de meest nare scenario's tegen. Dat weet ik nu al.
dat is wel t meest vreemde advies dat je van een doktersassistente kan krijgenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Nondeju, ik bel net de dokter over die brief en dat uitstrijkje en baarmoederhalskanker enzo.
Zegt de assistente, als je je zorgen maakt kun je ook even googlen, dan voel je je misschien wat geruster. Pardon?![]()
juh, denk dat het wel goed gaat komen. Maar het is tot eind van dit jaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat is wel t meest vreemde advies dat je van een doktersassistente kan krijgen
zij zijn toch voor de informatie...![]()
Estrys, je ouders hadden toch wel een redelijk groot huis toch? Mijn zus heeft ook een keer 2maanden bij ons (toen ik nog thuis woonde) gewoond met dr man toen ze tussen twee huizen zaten.. waren de langste 2 maanden van ons leven(mijn zus kan een beetje gecompliceerd zijn), maar zaten iets teveel op elkaar lip
Zo, da's nogal een eh... moderne visie op geneeskunde van die assistentequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja he? Gelukkig heeft zijn vrouw een zeer goed lopende act waarmee ze het geld op dit moment verdient.![]()
Ko zijn kies komt door, maar er zit een grote blaar/bult op zijn kaak, dus ik vraag meteen even of dat normaal is, zegt ze weer, heb je het al gegoogled?
Doe normaal zeg, als ik die dingen ga googlen dan kom ik de meest nare scenario's tegen. Dat weet ik nu al.
Die staan bij klompenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef Groofsken het volgende:
Oh ja, leuk! Ik vind die schoenen zo leuk op de startpagina, maar die kan ik in de onineshop niet vinden helaas.
Oh hihi, nooit gedacht dat ik op klompen zou vallenquote:
Ik heb doorgegevn dat ze om 1500uur klaar moet staan, dus ben rond 15.15 denk ik weer thuis. 15.30 uur is perfect!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
Groofje, ik ben er denk ik rond 15.30 of ben jij dan nog niet terug van het kdv?
Mijn wederhelft is namelijk thuis, en Fabian blijft dan bij hem, vindtie leuk, mannendingen doen. Dus ik geef rond 3 uur even de borst en dan kom ik met 'de draak' die kant op.
Ik vind ze een beetje oubollig ogen. Wel iets voor een stoffige wiskundeleraresquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef livelink het volgende:
Op die foto op de startpagina hebben ze het klompenbruggetje aardig verdoezeld in die schoenen. Als ik ze bij de klompen zie staan vind ik ze meteen een stuk minder leuk.
That's me, eindelijk iemand die me correct typeertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje oubollig ogen. Wel iets voor een stoffige wiskundelerares![]()
grapje Groof
Ik zag op die site ook een soort crocs-klompen, hoe erg moet je die dan wel niet vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb klompen altijd verschrikkelijk gevonden. Ook toen ze verschrikkelijk in de mode waren en echt iedereen ze droeg vond ik ze wanstaltig. Net als Crocs overigens, die doen me er veel te veel aan denken. Echt alleen maar negatieve associaties heb ik met die klompen.
Dat hebbenwij dus ook. Fbian moet er ook nog op kunnen fietsen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef Groofsken het volgende:
En ik zoek een echte fiets voor S, maar ale het spul is rose met prinsessen en daar ik niet van.
Ik wil dat R er straks ook op kan fietsen en ik hou er soiweso niet van.
Ik heb toch aardig wat sites gehad net. En de jongensfietsen hebben draken en vlammen enzo. Vind ik ook niet echt geweldigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef livelink het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg groene/rode/blauwe fietsen waar allebei de kinderen makkelijk op kunnen fietsen. Je kunt dan beter bij de jongensfietsen kijken trouwens, want als je specifiek op meisjesfiets zoekt is het wel roze allemaal.
Als mijn zoon wil balletdansen dan mag hij datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:38 schreef Estrys het volgende:
En dan wil je zoon straks perse een roze fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |