Yupquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:59 schreef chufi het volgende:
Balkons komen me bekend voor ... Ergens in West?
kloptquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:21 schreef Manono het volgende:
het ligt er soms net iets TE dik op in dit topic
Vraag me nog steeds af wat je hier mee bedoeltquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:21 schreef Manono het volgende:
het ligt er soms net iets TE dik op in dit topic
Geef nou gewoon het antwoordquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef Melochan het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat je hier mee bedoelt
Kan het ook MSNen maar nee sorry zo makkelijk krijg je het niet kadoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef Melochan het volgende:
[..]
PM me dan de straatnaam maarAbsoluut geen zin om te zoeken.
Hoef 'em ook niet, want ik heb geen zin om een nieuwe straat te zoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan het ook MSNen maar nee sorry zo makkelijk krijg je het niet kado
Dan raad ik hem zelf wel ...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:52 schreef Melochan het volgende:
[..]
Hoef 'em ook niet, want ik heb geen zin om een nieuwe straat te zoeken
Gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef Miss-X het volgende:
Sorry vooor de ontzettend late reactie, lag onverwacht in het ziekenhuis. Spaarndammerbuurt is het niet, verkeerde kant van de Haarlemmerweg....
Gelukkig welquote:
Pff, pijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Gelukkig welacute blindedarmontsteking, niet heel erg gezellig, maar mag nu lekker thuis verder bijkomen, vier dagen ziekenhuis was wel genoeg.
Beterschap Miss-Xquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Gelukkig welacute blindedarmontsteking, niet heel erg gezellig, maar mag nu lekker thuis verder bijkomen, vier dagen ziekenhuis was wel genoeg.
Vertel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pff, pijnlijkNou beterschap!
![]()
Nu weer verder met de straat, volgens mij weet ik 'm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |