Bij zulke grote bedrijven vergeef ik 'n smoesje van een P&O kutje, 1 van de 1029318209 P&O kutjes die er werken, wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb er ooit gesolliciteerd en werd toen met een BS smoesje afgewezen, dus ik hoef niet meer.
Deze smoes kwam niet van een P&O kutje, maar van de directeur van de afdeling waar ik zou gaan werken. En dat vergeef ik ze niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij zulke grote bedrijven vergeef ik 'n smoesje van een P&O kutje, 1 van de 1029318209 P&O kutjes die er werken, wel.
Wat was het smoesje dan? Nu ben ik ook nieuwschierigquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Deze smoes kwam niet van een P&O kutje, maar van de directeur van de afdeling waar ik zou gaan werken. En dat vergeef ik ze niet.
Het P&O kutje had al ja gezegd, ik moest nog een laatste gesprek hebben met de directeur in kwestie. Op de dag van de afspraak kwam de man in kwestie een half uur te laat aanzetten en nog voor het gesprek begon kwam hij met het verhaal dat "de kleur van je stropdas me niet aanstaat, dus ik denk niet dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen."quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat was het smoesje dan? Nu ben ik ook nieuwschierig.
WTFquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het P&O kutje had al ja gezegd, ik moest nog een laatste gesprek hebben met de directeur in kwestie. Op de dag van de afspraak kwam de man in kwestie een half uur te laat aanzetten en nog voor het gesprek begon kwam hij met het verhaal dat "de kleur van je stropdas me niet aanstaat, dus ik denk niet dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen."
En ik zweer dat het de waarheid is.
Er zijn wel meer CAO's waarin 5 mei niet expliciet genoemd is als feestdag. NIet verwonderlijk dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:57 schreef Joran-Joran het volgende:
Bij Philips moesten ze op 5 mei werken
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het P&O kutje had al ja gezegd, ik moest nog een laatste gesprek hebben met de directeur in kwestie. Op de dag van de afspraak kwam de man in kwestie een half uur te laat aanzetten en nog voor het gesprek begon kwam hij met het verhaal dat "de kleur van je stropdas me niet aanstaat, dus ik denk niet dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen."
Nooit een felroze stropdas aan doen bij een nieuwe werkgever.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je was blijkbaar niet wat ze zochten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Roze natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dan wel benieuwd wat de kleur van je stropdas was!
die 2 kunnen best met elkaar door 1 deur!!quote:
Was het deze?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Ik niet andersquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:57 schreef Joran-Joran het volgende:
Dat geldt wel voor meer bedrijven. Ondergetekende had ook moeten werken als ze geen vrije dag had opgenomen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:57 schreef Joran-Joran het volgende:
Alicey, dit intrigeert me : Ondergetekendequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer bedrijven. Ondergetekende had ook moeten werken als ze geen vrije dag had opgenomen..
Vind ik eigenlijk ook niet zo gek. Want als je net zo praat als hetgeen je hier zo regelmatig ventileert (vele nietszeggende commentaren en een hele starre houding), zou ik je ook niet in mijn team willen hebben. En dat het dan afgedaan wordt met de kleur van je stropdas, is gewoon de meest eenvoudige manier om een sollicitant (met een roze stropdas?) de mond te snoeren en af te serveren. En zo werkt het heus niet alleen bij Philips.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Deze smoes kwam niet van een P&O kutje, maar van de directeur van de afdeling waar ik zou gaan werken. En dat vergeef ik ze niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |