Ben je dom ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Klantnummer het volgende:
Sinds een paar weken ken ik een meisje van 14 via internet. We praten af en toe op msn en het is gewoon gezellig. Alleen ik begin haar leuk te vinden, op een manier zoals ik nog nooit een meisje van m'n eigen leeftijd leuk heb gevonden. Ik ben zelf 18. Ze heeft een keer verteld dat haar leeftijdslimiet voor vriendjes 16 is. Toch stuurt ze best vaak lieve berichtjes met '''s '' erin enzo. Maak ik nog enige kans?
Kan makkelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Gasten van 18 met een vriendin van 14 is not done.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, ik dacht dat er Vraag & Antwoord stondquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Nee je maakt geen kans. Maar wat kost dat nou?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat er Vraag & Antwoord stond
Hé, ik ben 18, dat valt onder volwassenquote:
je topic nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
Hé, ik ben 18, dat valt onder volwassen
Ze praat echt als een 17jarige ofzo en zo ziet ze er ook uit, ik geloofde eerst nieteens dat ze 14 was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Vind jij haar niet wat te jong? Ik vind het zoals al eerder gezegd is hier, not done.
Wat wil je nu precies dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
Ze praat echt als een 17jarige ofzo en zo ziet ze er ook uit, ik geloofde eerst nieteens dat ze 14 was.
Hopelijk ziet ze er niet uit als 17 jaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
Ze praat echt als een 17jarige ofzo en zo ziet ze er ook uit, ik geloofde eerst nieteens dat ze 14 was.
Ja tering hee. Jij vraagt of je nog een kans hebt, 99% van Fok! zegt dat je het mooi zo moet laten zoals het is en jij begint maar door te zeuren.quote:
Tsja, een veelvoorkomend probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
en 2 jaartjes wachten is opeens alles perfect, als een moslim van 50 met een meisje van 6 van bil mag gaan, waarom dan geen Nederlander van 18 met een meisje van 14. Laten we een beetje cultuur van de islam overnemen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ehm jawel, ik vind van wel tenminstequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Hopelijk ziet ze er niet uit als 17 jaar
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, nu heb ik een post in PUB.
quote:
TS, ik zeg altijd; fucken wat je fucken kunt, als zij dat graag wil, pak haar dan maar. Je kan eventueel eerst toestemming aan de ouders vragen voor een relatie, als haar ouders instemmen en ze stemt zelf in, gewoon doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Klantnummer het volgende:
Sinds een paar weken ken ik een meisje van 14 via internet. We praten af en toe op msn en het is gewoon gezellig. Alleen ik begin haar leuk te vinden, op een manier zoals ik nog nooit een meisje van m'n eigen leeftijd leuk heb gevonden. Ik ben zelf 18. Ze heeft een keer verteld dat haar leeftijdslimiet voor vriendjes 16 is. Toch stuurt ze best vaak lieve berichtjes met '''s '' erin enzo. Maak ik nog enige kans?
Ah een foto. Daar ging de geloofwaardigheid van dit topic.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
Ehm jawel, ik vind van wel tenminste
Even een foto opzoeken dan:
[ afbeelding ]
Ok, ik geef toe ze ziet er niet echt uit als 14. Maar je ziet gewoon aan haar gezicht dat ze lang geen 17 is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het boeit me vrij weinig wat iemand anders zegt.quote:
Ze ziet er dan wel ouder uit, maar de intelligentie spat er nou niet echt vanaf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Klantnummer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat het ook niet om slimpiequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ze ziet er dan wel ouder uit, maar de intelligentie spat er nou niet echt vanaf.
17 is ook wel een beetje overdreven iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe ze ziet er niet echt uit als 14. Maar je ziet gewoon aan haar gezicht dat ze lang geen 17 is.
Ze doet btw wel heel veel mascara op![]()
Idd het is not done!! dus TS gewoon niet over praten maar gewoon doen!! we hebben allemaal wel eens een jong meisje geneukt wat op het randje zat, TS join the club! zo zijn mannen, houd de traditie in stand. En zonder gewillig neukmateriaal konden wij geen meisjes neuken, dus de meeste meisjes van deze generatie lagen ook al op hun twaalfde in de bosjes te neuken, zo is de jeugd tegenwoordig. Alleen je moet er niet over praten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:02 schreef o.us het volgende:
Zoals iedereen 't hier zegt, is 18 <> 14 gewoon not done.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Cecses het volgende:
Pfft ik dacht eerste te zijn die dat opviel...
Leeftijd/2 +7 = vriendin's leeftijd minimaal.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Cecses het volgende:
Bah, ik mag geen jailbait meerquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Cecses het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |