nee, dat weten de artsen inderdaad nog niet neequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoi kind, ze willen in Nederland weten van welk geslacht je bent, doe je broek is omlaag.
Ok bedankt, doei!
Uiteraard. Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen in elk topic met een Telegraaf-artikel de standaardreactie
"Telegraaf" neerzetten of deze actie veroordelen voor sensatieverkoop.
Maar aan de andere kant neem ik aan dat ze maar met 1 van die 3 vliegen tussen JHB en TIP?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad airbus had al medegedeeld dat ze 3 nieuwe vliegtuigen hebben geleverd aan de maatschapij
Het draagt een roze hesje dus ik ga voor een meisjequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoi kind, ze willen in Nederland weten van welk geslacht je bent, doe je broek is omlaag.
Ok bedankt, doei!
Kind: "Huh, Nederland....ken ik niet, ik kom uit Libië"quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef EchoAlpha het volgende:
Ok bedankt, doei!
Stel je voor dat er nog een Airbus uit de lucht lazert. Dan ben je iig de eerste ter plekke.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Waarom staat er een RTL verslaggever op Schiphol ?
Daar zijn ook vliegtuigen. CNN staat bij Aviodrome, SBS bij een safaripark, want afrika.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Waarom staat er een RTL verslaggever op Schiphol ?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar zijn ook vliegtuigen. CNN staat bij Aviodrome, SBS bij een safaripark, want afrika.
[..]
Daar zijn ook vliegtuigen. CNN staat bij Aviodrome, SBS bij een safaripark, want afrika.
Helaas niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:39 schreef Jojoke het volgende:
Moet Astrid niet eten, drinken of naar de wc?
Inderdaad, zo is het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die BN'ers kunnen er ook niets aan doen dat de Telegraaf zo'n bericht over ze schrijft. En Twitteren, tja, als je het toch doet kan zo'n bericht ook wel.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Stel je voor dat er nog een Airbus uit de lucht lazert. Dan ben je iig de eerste ter plekke.
De arts heeft hoogstwaarschijnlijk die kleren niet zelf verwisseld en aangezien lange haren niet gebruikelijk is in Libië (neem ik aan), spreekt de arts daarom over zij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Als de arts daar duidelijk over 'zij' en 'haar' spreekt denk ik dat het echt wel een meisje is, aangezien het kind inmiddels ziekenhuiskleren aanheeft hebben ze dat daar inmiddels vast met zekerheid kunnen concluderen.
Ik stel voor dat we permanent een verslaggever op het Panoramadek stationerenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Stel je voor dat er nog een Airbus uit de lucht lazert. Dan ben je iig de eerste ter plekke.
[..]
maar mijn reacties komen ook niet direct in de telegraaf terechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, zo is het.
En we schrijven hier ook het e.e.a. dus ik vind het niet raar. Als ze niet zouden reageren zou men daar ook iets over te zeiken hebben.
Moet je het paspoort natuurlijk wel al gevonden hebben tussen de puinzooi hequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef dieselnoi het volgende:
Mijn god is het nou zo moeilijk om in zijn/haar paspoort te kijken hoe oud hij is, welke nationaliteit hij heeft en welk geslacht het is.
Is dan nou zo moeilijk?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |