Vader, Moeder en zusje of broertje van 11quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het eigenlijk net pas en schrok er ook van.
Dat kindje wat het heeft overleefd vind ik bizar en vraag mij gelijk af of zijn familie ook bij hem in het toestel zat.
Kut.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Vader, Moeder en zusje of broertje van 11
Hoiquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
Waarop Pietje met een "verneuk mijn topic niet" post kwam.
Mijn hart gaat prima, ik hou alleen niet van stalkers, en helemaal niet als ze hoogstwaarschijnlijk aangemoedigd zijn door een uitermate onbetrouwbaar persoon.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk aan je hart, Lea.
Ga je nou nog vertellen waar wij dat allemaal kunnen lezen? Ik ben het politiek gezien niet met Amos_ eens maar ken hem niet als iemand die anderen lastigvalt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hart gaat prima, ik hou alleen niet van stalkers, en helemaal niet als ze hoogstwaarschijnlijk aangemoedigd zijn door een uitermate onbetrouwbaar persoon.
Als iemand mij als nieuweling verwijten gaat maken dat ik niet moet gaan "droogmodden" of wat dat ook mag zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nou nog vertellen waar wij dat allemaal kunnen lezen? Ik ben het politiek gezien niet met Amos_ eens maar ken hem niet als iemand die anderen lastigvalt.
Hij liep te droogmodden waar het niet nodig was en het was irritant.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nou nog vertellen waar wij dat allemaal kunnen lezen? Ik ben het politiek gezien niet met Amos_ eens maar ken hem niet als iemand die anderen lastigvalt.
Rutte ziet 't niet zo zitten met de PvdAquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
Wat heb ik je genoemd?? Een Kutnewbie? Welkom op FOK!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als iemand mij als nieuweling verwijten gaat maken dat ik niet moet gaan "droogmodden" of wat dat ook mag zijnen dan vervolgens zie dat ik ook nog eens met wat verwensingen wordt genoemd dan ga ik verhaal halen. Ik ben van de in your face mentaliteit.
Zeg het gewoon in mijn gezicht ipv achter mijn rug om.Zo ben ik namelijk ook
modden in blackquote:
Nee, laat hem eerst maar eens zeggen waarom hij is gaan stalken, dat is niet om "newbie" in dat topic geweest maar om kutnewbie hier, en dan ben ik benieuwd wie hem daar op gewezen heeft....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rutte ziet 't niet zo zitten met de PvdA
Je hart, laat 'm gaan.
Kutnewbie, het is zo geil als je dat zegtquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
Nee, laat hem eerst maar eens zeggen waarom hij is gaan stalken, dat is niet om "newbie" in dat topic geweest maar om kutnewbie hier, en dan ben ik benieuwd wie hem daar op gewezen heeft....
Ja en waarom was dat nodig dan? Niet echt handig om mensen aan een forum te binden door ze zo te "begroeten" als ze denken eens iets goed te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb ik je genoemd?? Een Kutnewbie? Welkom op FOK!
Als je je daar al over gaat lopen opwinden in de trant van "verwensingen" dan moet je nog een hoop leren
Whahahahaha ja.... en zo hoort dat ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kutnewbie, het is zo geil als je dat zegt. Al mijn nostalgische vezels beginnen dan te dansen.
Ik heb gewoon je postgeschiedenis bekeken, dat kan door op je naam te klikken en toen zag ik die post.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, laat hem eerst maar eens zeggen waarom hij is gaan stalken, dat is niet om "newbie" in dat topic geweest maar om kutnewbie hier, en dan ben ik benieuwd wie hem daar op gewezen heeft....
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het over gaat en te lui om op het linkje te klikken, maar dat is wel een beetje des Fok!s he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja en waarom was dat nodig dan? Niet echt handig om mensen aan een forum te binden door ze zo te "begroeten" als ze denken eens iets goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |