Ja ik heb het gelezen. De indruk bestaat dat je over Wilders minder mag zeggen dan over willekeurig welke andere politicus, en die indruk deel ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, in VKZ FB had was het vanmorgen ook al besproken, en ik vond het een beetje overbodig om dan in het topic nog naar de FB te gaan verwijzen.
Al afgezien van het feit dat ik het in de FB al niet met hem eens was
Nou, ik hou wel van politiek en ik reageer op topics die me wat kunnen schelen, maar tegenwoordig dus bijna niet meer omdat je regelmatig in VKZ terecht blijkt te komen....
Da's slechts een schuilnaam, onder die alias gebeuren hier de meest vreselijke dingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans, ik heb niet veel op met soaps![]()
LOLquote:
Ja, eigenlijk bestaat dit subforum alleen maar bij de gratie van Kutnewbies die elders op het forum irritaties opwekkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's slechts een schuilnaam, onder die alias gebeuren hier de meest vreselijke dingen
Ja maar deze is 't bijlezen waardquote:
Nou... het is tijdens DGK wel erger geworden hoor, en eigenlijk is het nooit meer helemaal goedgekomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat moesten we toch zonder dgk / cbl / tbo / rls sc, 10 gedaantes 1 omgangsvorm.
LOL....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar deze is 't bijlezen waard.
Ja toeval! Ik zit op m'n werk en had geen tijd om te SC'en.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Amos_ is net weg en Gert komt net binnen. Toeval?
Gewoon verdrietigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |