En dit is een retorische vraag... dus laat je rode knopje circus maar zitten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef Parleur het volgende:
En Ang3l... HOE in hemelsnaam is het je gelukt nu al FFXIII uit te spelen? Zijn daar cheats voor dan?
halloquote:
Rennen! heb je het gered?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Vijf minuten voor tijd erachter komen dat je vandaag naar de shrink moet in plaats van morgen. FAIL
* you just bought yourself another 2 hour session*quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Vijf minuten voor tijd erachter komen dat je vandaag naar de shrink moet in plaats van morgen. FAIL
Tien minuten te laat. Stond vast in het verkeerquote:
Doe je dan toch snel als je ook nog vaststond in het verkeerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien minuten te laat. Stond vast in het verkeerMaar goed, ik ben eigenlijk wel uitgetherapied dus het was niet zo dat ik nu bepaalde dingen niet heb besproken of zo.
quote:
Het is normaal vijf minuten rijden, maar er staan zeven stoplichten op +/- 300 meter. Allemaal op rood natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe je dan toch snel als je ook nog vaststond in het verkeer
Jaaaa, de roffelquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Daar zit wel power in he, en dat geluid...
![]()
Ik heb je een mailtje gestuurd naar je MSN-adres, maar ik weet niet of je dat ook als mail gebruikt. Dat je het even weet.quote:
* wonderer kussentje onder Xiance legquote:
Ik wilde net zeggen: gewoon een keer de prairie op als je je verveelt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaaaa, de roffelHeb nog niet echt kunnen door-trekken, allemaal van 30 mph zones hier
Hopelijk binnenkort een keer naar zijn ouders, kan ik op de snelweg.
doen ze bij jullie niet aan de groene golf, of reed je daar te snel voor ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is normaal vijf minuten rijden, maar er staan zeven stoplichten op +/- 300 meter. Allemaal op rood natuurlijk.
Morgen tillen, vrijdag tanken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi oinaru_isan!![]()
Cryptisch: vrijdagochtend pompen.Dus: vrijdagochtend pompen.
Eh, dit is New Hampshire maar, hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen ze bij jullie niet aan de groene golf, of reed je daar te snel voor ?
Ik mag niet komen tillen omdat ik dan heen en weer moet op één dag en dan moet werken vrijdag en dan meteen weer terugkom. Dus ze redden het tillen wel en help ik weer met de dingen die er nog te doen zijn dit weekend!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik had weer een boete voor te hard rijden.
Maar ik heb nu een navigatiedinges op mijn HTC Desireen die doet heel hard pwieiewpwieeieiew als ik te hard rij. Dus misschien helpt dat.
geeft je G_L je dan ook nog op je donder als er weer zo'n brief uit Leeuwarden bij de post zit?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar ik heb nu een navigatiedinges op mijn HTC Desireen die doet heel hard pwieiewpwieeieiew als ik te hard rij. Dus misschien helpt dat.
Nah, mijn G_L en ik tillen wel mede namens jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik mag niet komen tillen omdat ik dan heen en weer moet op één dag en dan moet werken vrijdag en dan meteen weer terugkom. Dus ze redden het tillen wel en help ik weer met de dingen die er nog te doen zijn dit weekend!![]()
Maar ik wil wel heel graag tillen. Maar ja....Dan zou ik ook vijf uur reizen en alles. Maar ik baal er wel van, eigenlijk.
Laatst was mijn vader aan het mekkeren over bekeuringen, zat hij ze van mijn moeder op te sommen toen hij aan het boekhouden was. "Kijk, hier weer een, en vlak daarvoor ook al, en zie hier en... wat is dit nou weer??!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, ooh vreselijk als er dan zo'n koekblikje met twee kwebbelende grijze hoofden met 90 km/uur een vrachtwagen aan het inhalen is, waar je 130 mag. En dan vergeet om terug te gaan naar de rechterbaan, want Truus & Thea zijn te druk met het bespreken van de kleinkinderen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]oinaru_isan! Ik vind dat helemaal niks voor jou..! Aan de andere kant....
Ja, je bent wel iemand die even hop-hop wil opschieten.
Snoepjes eten in de file, jeweetz....
Gelukkig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nah, mijn G_L en ik tillen wel mede namens jou.
Oh, dat had ik laatst precies zo!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ooh vreselijk als er dan zo'n koekblikje met twee kwebbelende grijze hoofden met 90 km/uur een vrachtwagen aan het inhalen is, waar je 130 mag. En dan vergeet om terug te gaan naar de rechterbaan, want Truus & Thea zijn te druk met het bespreken van de kleinkinderen.
En dan rijd ik daarna soms iets te hard.
Ik wilde nu iets cryptisch schrijven, zoiets als dat alles over twee weken achter de rug is, en je fijn gekonfijte eendepoot kunt eten met jequote:
Ik heb daar echt ontzettend veel zin in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets cryptisch schrijven, zoiets als dat alles over twee weken achter de rug is, en je fijn gekonfijte eendepoot kunt eten met je. Maar ik zeg maar niets
Nee, dan komt het gewoon toevallig zo uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou ja. Rechts inhalen. Als de rechterstrook helemaal leeg is, en er links auto's (veel) langzamer rijden dan de maximum snelheid, dan wil het gebeuren dat ik rechts blijf rijden en mij wel netjes aan de maximum snelheid hou. Is dat dan rechts inhalen?
Ja, of je denkt, hè, zijn we in Engeland? En dan haal je gewoon lekker rechts in en doe je alsof dat zo hoort.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dan komt het gewoon toevallig zo uit.Rechts inhalen is dat er inderdaad iemand significant langzamer rijdt op de totaal verkeerde weghelft. Dan houd je je adem in, ga je helemaal naar beneden met je rechtervoet en knal je er langs, om vervolgens nog even wat afstand te creeeren omdat je je natuurlijk wel doodschaamt voor die asociale actie die je zojuist hebt uitgehaald. Gedaan. Nou ja, dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |