Leuke ervaring!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef apij4125 het volgende:
Scooter+Paraplu=droog scooter+paraplu+je gaat crashen je slipt je flikkert van scooter af je vliegt 2 meter verderop dan komt er een landrover en die overrijdt jou
Niet al mijn plannen in mijn planning zijn leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Jij denkt dat jij het zwaar hebt. Ik moet nog steeds opstaan en verzinnen wat ik met mijn dag ga doen. Jij hebt tenminste al plannen.
overrijdt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef apij4125 het volgende:
Scooter+Paraplu=droog scooter+paraplu+je gaat crashen je slipt je flikkert van scooter af je vliegt 2 meter verderop dan komt er een landrover en die overrijdt jou
Maar je hebt ze wel. Zeurquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Niet al mijn plannen in mijn planning zijn leuk
No Shit!quote:
Bedankt voor de informatie. Nu is mijn leven compleet.quote:moet nog tot 5 uur achter de pc zitten op school alles te regelen.
Vanavond naar vriendin van me toemoet met scooter er naar toe
Dus kom je hier maar saaie lulverhaaltjes vertellen?quote:naja we moeten wat
Weinig te doen nu
Verzin jij maar wat betersquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
No Shit!
[..]
Bedankt voor de informatie. Nu is mijn leven compleet.![]()
[..]
Dus kom je hier maar saaie lulverhaaltjes vertellen?
Sorry mijn spelling is slecht, ik probeer het ovenieuw met mijn nieuwere versie Scooter+Paraplu in je hand droog maar wegdek nat EN JE SLIPT JE REMT KEIHARD EN DAN VLIEG JE WEG 2 METER VERDER KOMT ER EEN AUTO (LANDROVER EN DIE RIJDT JE OVER. EN DAN KOMT ER IN HET NIEUWS SPOOKRIJDER IS DOODGEREDEN Veel beter nu ?quote:
Waarom? Maak gewoon geen topic als je niets zinnigs te melden hebt. Is het nou echt zo moeilijk om die hersens eens een keer te gebruiken?quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Sorry mijn spelling is slecht, ik probeer het ovenieuw met mijn nieuwere versie Scooter+Paraplu in je hand droog maar wegdek nat EN JE SLIPT JE REMT KEIHARD EN DAN VLIEG JE WEG 2 METER VERDER KOMT ER EEN AUTO (LANDROVER EN DIE RIJDT JE OVER. EN DAN KOMT ER IN HET NIEUWS SPOOKRIJDER IS DOODGEREDEN Veel beter nu ?
quote:Sorry, mijn spelling is slecht. Ik probeer het nogmaals met mijn verbeterde versie.
Ik liep met mijn scooter, ik had mijn paraplu in de hand. Het was droog weer, maar het wegdek was nat. Op een gegeven moment slipte de banden van de scooter, ik wilde gaan remmen maar het lukte niet. Ik vloog twee meter verder en toen kwam er opeens een Landrover en die reed me over.
VERTEL HET ZE!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom? Maak gewoon geen topic als je niets zinnigs te melden hebt. Is het nou echt zo moeilijk om die hersens eens een keer te gebruiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |