Nee, maar de NOS geeft meteen aan dat 2 kilometer zicht ontzettend slecht is. Jammer dat men dit meteen uitspreekt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want alleen zichtomstandigheden spelen een rol bij het weer?
Ja, is het ook. Maar als je mijn zoon zou kennen dan zou je het niet vreemd vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok ken genoeg 'volwassenen' die nooit van iets weten.
maar toch wel een 'grote' vraag voor een kind
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom maken die reddingswerkers trouwens die zwarte doos op de rampplek open?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Marokko en Turkije lag ook alles plat . Ik durf te wedden dat het er mee te maken heeft
[ afbeelding ]
Was net ze te zien op RTL7quote:
Of je gaat even zelf kijken waar die aswolk hangtquote:
Ah, maar zou jij het als enige willen overleven als je met je hele gezin in dat vliegtuig zat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef lily het volgende:
ja, absoluut
Dit is wel een vliegtuig dat al regelmatig in Europa (op Londen en Brussel) gevlogen moet hebben de afgelopen tijd. Eindbestemming was nu ook weer Europa ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er hangt geen vulkaan as tussen de route Zuid-Afrika en Libie
een pienter jongetje dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar als je mijn zoon zou kennen dan zou je het niet vreemd vinden.
Hij leest alles wat los en vast zit en begint zelf over een heleboel zaken. Het feit dat er hier een jongen van zijn leeftijd bij betrokken is, is voor hem al genoeg materiaal om zich dingen voor te stellen en erover te praten.
Dat is anders. Ouders moeten hun kinderen niet begraven. Daar kan ik me eerder bij voorstellen dat je het niet meer ziet zitten daarna.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah, maar zou jij het als enige willen overleven als je met je hele gezin in dat vliegtuig zat?
Voor hoeveel? Kan wel wat geld gebruiken...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Marokko en Turkije lag ook alles plat . Ik durf te wedden dat het er mee te maken heeft
Je zag zo reddingswerker net met de zwartedoos in zijn hand terwijl het onhulsel achter hem lag.quote:
Die mensen in dat vliegtuig zijn geen naaste. Mijn vader wel. Slimmie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Pinterman het volgende:
Meestal genezen ze wel van hun gedrag als er een naaste in hun omgeving overlijdt. Ik zal dan echter de eerste zijn die tegen je zegt dat je normaal moet doen want je vader of een willekeurige neger in Afrika - dat is toch geen verschil?
Jep plaatje iets hier boven. Niks aan de hand volgens het kaartje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of je gaat even zelf kijken waar die aswolk hangt
nee, dat denk ik niet, neequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah, maar zou jij het als enige willen overleven als je met je hele gezin in dat vliegtuig zat?
Dat moet je ook niet vergeten, juist bij pientere kinderen, daar heb je absoluut gelijk in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
vooral omdat een boel ouders en ik dus misschien onbewust nog ook iets hebben van het is nog maar een kind
op zo'n redelijk lage hoogte(luchtdichtheid) en afstand van de vulkaan zou as niet zo heel gevaarlijk moeten zijn. maarja ben geen expertquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is wel een vliegtuig dat al regelmatig in Europa (op Londen en Brussel) gevlogen moet hebben de afgelopen tijd. Eindbestemming was nu ook weer Europa ...
Je weet natuurlijk nooit voor men het onderzocht heeft , maar uitsluiten kun je toch ook sowieso niet
Maar het zijn Nederlanders en ook dat schept een band die groter is dan de band met mensen uit andere landen. De kleine groep mensen voor wie dat niet zo is mag dat zelf weten, maar hypocriet of huilies zijn we geen van allen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die mensen in dat vliegtuig zijn geen naaste. Mijn vader wel. Slimmie.
ik denk ik wel, niet dat ik mijn familie dood wil ofzo maar blijf toch liever leven dan dat ik dood ga.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk ik wel, niet dat ik mijn familie dood wil ofzo maar blijf toch liever leven dan dat ik dood ga.
Geen as boven Libie in elk gevalquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep plaatje iets hier boven. Niks aan de hand volgens het kaartje?
Mwoch. Sommige mensen zijn wel een beetje verslaafd aan andermans ellende.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Maar het zijn Nederlanders en ook dat schept een band die groter is dan de band met mensen uit andere landen. De kleine groep mensen voor wie dat niet zo is mag dat zelf weten, maar hypocriet of huilies zijn we geen van allen.
Als moeder is de afweging voor mij een beetje een vreemde....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk ik wel, niet dat ik mijn familie dood wil ofzo maar blijf toch liever leven dan dat ik dood ga.
Ik denk het niet hoor, die aswolk zit op flink wat kilometers hoogte en hier is iets fout gegaan tijdens de landing.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien opwaaiend saharazand?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Geen as boven Libie in elk geval
Hopladi Hoplada... Life goes oooo-onquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
Dat er nog gewoon mensen aan het werk zijn, terwijl er zo'n ramp is gebeurd
Ik heb net een colaatje gekocht en die meneer wenste mij gewoon een goedemiddag!! Nou vraag ik je!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef Carmw het volgende:
Wat verschrikkelijk zegSterkte aan de nabestaanden en dat jongetje
Nou zeg, je kan moeilijk met belangrijk werk stoppen hierom hequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
Is een mooie voor "I shouldn't be alive" voor over een paar jaartjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is erg hoor voor het kind als enige overleefd..
Gaan die mensen weer tot leven komen als ik nu stop met werken? Want dat heb ik er wel voor over hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb net een colaatje gekocht en die meneer wenste mij gewoon een goedemiddag!! Nou vraag ik je!!
Dat kaartje is van gisteren . Zoals je misschien al opgevallen was de as in staat zich redelijk globaal te verplaatsen .quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Kan wel wat geld gebruiken.... Ik denk namelijk van niet, gezien het toestel bijna geland was op plek van bestemming. Het is tientallen meters voor de landingsbaan gecrasht. Vulkaanas lijkt mij dus sterk. Maar goed, je weet nooit. Ze zullen dit wel snel kunnen mededelen overigens, gezien het dan gemakkelijk is om as aan te treffen op het toestel.
Hier trouwens wel een kaartje van die aswolk.
[ afbeelding ]
"Hoi krantenjongen, weet je nog, die vrije ochtend je morgen dacht te hebben? Nou, er is een vliegtuig neergestort, dus hup, gewoon het fietsje op morgen!"quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Libereco het volgende:
Telegraaf komt morgen met een extra gratis editie (ondanks Hemelvaart).
Wordt vast ook weer een mooie Aircrash Investigationquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is een mooie voor "I shouldn't be alive" voor over een paar jaartjes.
Anyway... triest weer dit. Veel mensen krijgen vandaag een ellendig bericht.
Ik heb net een tosti gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb net een colaatje gekocht en die meneer wenste mij gewoon een goedemiddag!! Nou vraag ik je!!
Nee, want de krant wordt via tankstations verspreid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"Hoi krantenjongen, weet je nog, die vrije ochtend je morgen dacht te hebben? Nou, er is een vliegtuig neergestort, dus hup, gewoon het fietsje op morgen!"
neehoor, hij wordt niet huis aan huis bezorgd en is enkel bij benzinestations etc op te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"Hoi krantenjongen, weet je nog, die vrije ochtend je morgen dacht te hebben? Nou, er is een vliegtuig neergestort, dus hup, gewoon het fietsje op morgen!"
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor ¤350 wil ik best wel een paar keer overstappen als een directe vlucht 2x zo duur is met bijv. KLM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |