Mwoch. Sommige mensen zijn wel een beetje verslaafd aan andermans ellende.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Maar het zijn Nederlanders en ook dat schept een band die groter is dan de band met mensen uit andere landen. De kleine groep mensen voor wie dat niet zo is mag dat zelf weten, maar hypocriet of huilies zijn we geen van allen.
Als moeder is de afweging voor mij een beetje een vreemde....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk ik wel, niet dat ik mijn familie dood wil ofzo maar blijf toch liever leven dan dat ik dood ga.
Ik denk het niet hoor, die aswolk zit op flink wat kilometers hoogte en hier is iets fout gegaan tijdens de landing.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Marokko en Turkije lag ook alles plat . Ik durf te wedden dat het er mee te maken heeft
[ afbeelding ]
Misschien opwaaiend saharazand?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Geen as boven Libie in elk geval
Hopladi Hoplada... Life goes oooo-onquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
Dat er nog gewoon mensen aan het werk zijn, terwijl er zo'n ramp is gebeurd
Ik heb net een colaatje gekocht en die meneer wenste mij gewoon een goedemiddag!! Nou vraag ik je!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef Carmw het volgende:
Wat verschrikkelijk zegSterkte aan de nabestaanden en dat jongetje
Nou zeg, je kan moeilijk met belangrijk werk stoppen hierom hequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
Is een mooie voor "I shouldn't be alive" voor over een paar jaartjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is erg hoor voor het kind als enige overleefd..
Gaan die mensen weer tot leven komen als ik nu stop met werken? Want dat heb ik er wel voor over hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb net een colaatje gekocht en die meneer wenste mij gewoon een goedemiddag!! Nou vraag ik je!!
Dat kaartje is van gisteren . Zoals je misschien al opgevallen was de as in staat zich redelijk globaal te verplaatsen .quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Kan wel wat geld gebruiken.... Ik denk namelijk van niet, gezien het toestel bijna geland was op plek van bestemming. Het is tientallen meters voor de landingsbaan gecrasht. Vulkaanas lijkt mij dus sterk. Maar goed, je weet nooit. Ze zullen dit wel snel kunnen mededelen overigens, gezien het dan gemakkelijk is om as aan te treffen op het toestel.
Hier trouwens wel een kaartje van die aswolk.
[ afbeelding ]
"Hoi krantenjongen, weet je nog, die vrije ochtend je morgen dacht te hebben? Nou, er is een vliegtuig neergestort, dus hup, gewoon het fietsje op morgen!"quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Libereco het volgende:
Telegraaf komt morgen met een extra gratis editie (ondanks Hemelvaart).
Wordt vast ook weer een mooie Aircrash Investigationquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is een mooie voor "I shouldn't be alive" voor over een paar jaartjes.
Anyway... triest weer dit. Veel mensen krijgen vandaag een ellendig bericht.
Ik heb net een tosti gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb net een colaatje gekocht en die meneer wenste mij gewoon een goedemiddag!! Nou vraag ik je!!
Nee, want de krant wordt via tankstations verspreid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"Hoi krantenjongen, weet je nog, die vrije ochtend je morgen dacht te hebben? Nou, er is een vliegtuig neergestort, dus hup, gewoon het fietsje op morgen!"
neehoor, hij wordt niet huis aan huis bezorgd en is enkel bij benzinestations etc op te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"Hoi krantenjongen, weet je nog, die vrije ochtend je morgen dacht te hebben? Nou, er is een vliegtuig neergestort, dus hup, gewoon het fietsje op morgen!"
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor ¤350 wil ik best wel een paar keer overstappen als een directe vlucht 2x zo duur is met bijv. KLM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |