Dit is wel een beetje erg vaak overstappen voor zo´n vlucht uit Johannesburg. Maarja, blijkbaar vinden mensen al dat gehannes het waard.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan?
Vaak overstappen is niet comfortabel, maar scheelt vaak wel in prijs. En Dusseldorf is ook goedkoper.
Heb begrepen dat een groot deel van de slachtoffers de reis bij een reisbureau in Zaltbommel heeft geboekt?
Waarom zou hij dan liegen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plus, ook als een piloot roept 'dit is geen terroristische aanslag' is de kans nog steeds aanwezig dat hij een mes op z'n keel heeft of iets dergelijks.
Dit is alweer verbeterd, het jongetje is 8.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef paddy het volgende:
Het jongetje was tien jaar hoor ik net. dan maak je alles wel heel erg bewust mee
Sterkte voor de familie en bekenden.
Oud genoeg om het heel bewust mee te maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef Knallert het volgende:
[..]
Dit is alweer verbeterd, het jongetje is 8.
Klopt, hoorde ik ook net.quote:
Ik ben eerder blij voor hem dat hij het overleefd heeft dan dat ik het zielig vindt dan dat hij het bewust meemaakt. Natuurlijk, het is nogal een traumatische ervaring, maar toch mooi dat uitgerekend een kind het overleefd?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef paddy het volgende:
Het jongetje was tien jaar hoor ik net. dan maak je alles wel heel erg bewust mee(en nu hoor ik weer 8 jaar)
Sterkte voor de familie en bekenden.
volgens mij was tripoli maar een tussenstop dus alleen over stappen in londenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje erg vaak overstappen voor zo´n vlucht uit Johannesburg. Maarja, blijkbaar vinden mensen al dat gehannes het waard.
Hoezo mes op de keel? Met een bom die afgaat heb je dat niet 1,2,3, door bijvoorbeeld, dan kan je ook denken dat het een defect is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan liegen?
Als hij met een mes op zijn keel de opdracht krijgt het toestel te laten crashen gaat hij dood op de 1e of de 2e manier.
Hij heeft dan geen belang om dit niet te melden.
Mwah. Weet niet of ze daar nu zomaar 'intrappen'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plus, ook als een piloot roept 'dit is geen terroristische aanslag' is de kans nog steeds aanwezig dat hij een mes op z'n keel heeft of iets dergelijks.
Altijd? Hoe vaak is een vliegtuig al opgeblazen door terroristen? Op 11 september duurde het ook even voor alles duidelijk was. Langer dan nu, in ieder geval. Ook bij Lockerbie duurde het even voor stellige beweringen gedaan worden. Geef eens een bron dan?quote:
Nouja, aan de andere kant zoals iemand al zei, misschien was het beter geweest als hij ook de dood had gevonden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben eerder blij voor hem dat hij het overleefd heeft dan dat ik het zielig vindt dan dat hij het bewust meemaakt. Natuurlijk, het is nogal een traumatische ervaring, maar toch mooi dat uitgerekend een kind het overleefd?
Nee precies, en juist daarom vind ik dat er geen enkele uitspraak is die de piloot kan doen waarbij op voorhand een terroristische aanslag voor 100% uitgesloten kan wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Weet niet of ze daar nu zomaar 'intrappen'.
Klopt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef dmk het volgende:
[..]
Zitten volgens mij een hoop onjuistheden in wat er nu gezegd wordt.
Vliegtuig zijn volgende vlucht zou naar Gatwick zijn. En ik denk dat men daardoor in de war is aangezien afriqiyah ook gewoon direct op dusseldorf vliegt.
Dus mij lijkt het :
Vlieguig zou doorvliegen naar Gatwick
en Deel van de passagiers van Tripoli naar brussel en een deel van de passagiers van Tripoli naar dusseldorf allemaal directe vluchten.
Je weet dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Maar toch... als het dan echt gebeurt komt het toch hard binnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Arm, arm kind. Al oud genoeg om te beseffen wat er gebeurd is, om het verdriet van zijn ouders en broertje vol te ervaren... ik hoop dat dat kind toch nog een paar heel lieve familieleden heeft waar het bij mag wonen
Zag op CNN ook een foto van enkele spullen die op de grond lagen, een boekje over Zuid-Afrika, een plastic zakje met afrikaans geld erin (zo leek het), zulke dingen komen echt confronterend aan. Bah
misschien heeft hij nog een opa/oma/tante/oom enzquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, aan de andere kant zoals iemand al zei, misschien was het beter geweest als hij ook de dood had gevonden.
Ben ik het niet mee eens. Misschien heeft het kind wel een hele liefdevolle familie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, aan de andere kant zoals iemand al zei, misschien was het beter geweest als hij ook de dood had gevonden.
Hoezo mooi? Dat kind is alles kwijt, terwijl juist op zo'n leeftijd je gezin zo belangrijk is voor je.... Zo'n trauma, net voor je je puberteit ingaat, die krijgt het niet makkelijk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben eerder blij voor hem dat hij het overleefd heeft dan dat ik het zielig vindt dan dat hij het bewust meemaakt. Natuurlijk, het is nogal een traumatische ervaring, maar toch mooi dat uitgerekend een kind het overleefd?
heb hem even offline gehaald.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:28 schreef Bastian het volgende:
Hoort deze foto bij het "breaking nieuws" ?
[ afbeelding ]
Ik begrijp het wel, tuurlijk mooi dat ie het overleefd heeft, maar hij is wel meteen zn ouders en evt broertjes/zusjes kwijt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Misschien heeft het kind wel een hele liefdevolle familie.
Ja, maar om dan beter dood te zijn is weer het andere uiterste. Liever een ramp overleven, niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Dat kind is alles kwijt, terwijl juist op zo'n leeftijd je gezin zo belangrijk is voor je.... Zo'n trauma, net voor je je puberteit ingaat, die krijgt het niet makkelijk...
Dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Dat kind is alles kwijt, terwijl juist op zo'n leeftijd je gezin zo belangrijk is voor je.... Zo'n trauma, net voor je je puberteit ingaat, die krijgt het niet makkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |