Hij zal wel iets anders gezegd hebben lijkt me dan he. Als een aanslag bijna meteen wordt uitgesloten zal daar wel reden voor toe zijn, dan hoef je niet als simpel Fokkertje te denken dat je het wel beter weet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Stel er ploft een motor, ik noem maar iets en de piloot meldt dat en zegt dattie op 1 motor probeert te landen. Dan heb je een explosie en een piloot de meldt dat 1 motor het begeven heeft.
Dat sluit een terroristische daad niet uit natuurlijk.
Ergo: speculaas
Precies, ik kan me geen enkele opmerking van de piloot voorstellen waarmee een terroristische daad 100% uit te sluiten is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Stel er ploft een motor, ik noem maar iets en de piloot meldt dat en zegt dattie op 1 motor probeert te landen. Dan heb je een explosie en een piloot de meldt dat 1 motor het begeven heeft.
Dat sluit een terroristische daad niet uit natuurlijk.
Ergo: speculaas
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Wokkel het volgende:
Wel een bijzondere vakantievlucht zeg.
Vanuit Zuid Afrika, naar Tripoli, naar Heathrow en dan Dusseldorf om vervolgens met eigen vervoer naar Nederland te gaan.
Zitten volgens mij een hoop onjuistheden in wat er nu gezegd wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Wokkel het volgende:
Vanuit Zuid Afrika, naar Tripoli, naar Heathrow en dan Dusseldorf om vervolgens met eigen vervoer naar Nederland te gaan.
Arm, arm kind. Al oud genoeg om te beseffen wat er gebeurd is, om het verdriet van zijn ouders en broertje vol te ervaren... ik hoop dat dat kind toch nog een paar heel lieve familieleden heeft waar het bij mag wonenquote:
voor ¤350 wil ik best wel een paar keer overstappen als een directe vlucht 2x zo duur is met bijv. KLMquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Wokkel het volgende:
Zielig joh. Lijkt me ook heftig als reddingswerker als je zo'n kind als enige overlevende aantreft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Chowi het volgende:
Dat kind moet haast wel voor z'n/haar leven getraumatiseerd zijn.
Het reisburo stuurt mensen naar Dusseldorf om nabestaanden op te vangen zegt met op RTL nieuws.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef dmk het volgende:
[..]
Zitten volgens mij een hoop onjuistheden in wat er nu gezegd wordt.
Vliegtuig zijn volgende vlucht zou naar Gatwick zijn. En ik denk dat men daardoor in de war is aangezien afriqiyah ook gewoon direct op dusseldorf vliegt.
Onzin, als het terrorisme is weten ze niet hoe snel ze dat moeten melden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies, ik kan me geen enkele opmerking van de piloot voorstellen waarmee een terroristische daad 100% uit te sluiten is.
De regering brengt dat bericht ook alleen maar naar buiten om geen paniek te veroorzaken, lijkt me zo.
Precies, het toestel ging door naar Heathrow, de passagiers zouden naar Dusseldorf of Brussel overstappen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef dmk het volgende:
[..]
Zitten volgens mij een hoop onjuistheden in wat er nu gezegd wordt.
Vliegtuig zijn volgende vlucht zou naar Gatwick zijn. En ik denk dat men daardoor in de war is aangezien afriqiyah ook gewoon direct op dusseldorf vliegt.
Het lijkt mij bijzonder stug dat de piloot een defect meldt of een storing of weet ik het wat en er meteen bij roept dat het geen terroristische actie is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zal wel iets anders gezegd hebben lijkt me dan he. Als een aanslag bijna meteen wordt uitgesloten zal daar wel reden voor toe zijn, dan hoef je niet als simpel Fokkertje te denken dat je het wel beter weet.
Oh ja? En dat weet jij, want..?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Onzin, als het terrorisme is weten ze niet hoe snel ze dat moeten melden.
Precies.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor ¤350 wil ik best wel een paar keer overstappen als een directe vlucht 2x zo duur is met bijv. KLM
Op de NOS een hulpverlener met een Rabo Random Reader in de handquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Arm, arm kind. Al oud genoeg om te beseffen wat er gebeurd is, om het verdriet van zijn ouders en broertje vol te ervaren... ik hoop dat dat kind toch nog een paar heel lieve familieleden heeft waar het bij mag wonen
Zag op CNN ook een foto van enkele spullen die op de grond lagen, een boekje over Zuid-Afrika, een plastic zakje met afrikaans geld erin (zo leek het), zulke dingen komen echt confronterend aan. Bah
zo'n nieuw vliegtuig heeft nog niet zo heel veel onderhoud nodig denk ik maarja je weet nooit hoe en wat er precies is gebeurd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De grote vraag is: hoeveel onderhoudsuren...?
Omdat dat altijd zo is.quote:
Plus, ook als een piloot roept 'dit is geen terroristische aanslag' is de kans nog steeds aanwezig dat hij een mes op z'n keel heeft of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Het lijkt mij bijzonder stug dat de piloot een defect meldt of een storing of weet ik het wat en er meteen bij roept dat het geen terroristische actie is.
Meteen weer stelen dus die aasgieren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op de NOS een hulpverlener met een Rabo Random Reader in de hand
Ow jij weet het als simpel fokkertje beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |