En deze kaart is van vandaag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat kaartje is van gisteren . Zoals je misschien al opgevallen was de as in staat zich redelijk globaal te verplaatsen .
Zet anders ff Skynews op als je UPC/Ziggo hebt .
Maar wil best wedden hoor . Zeg het maar ?
je zou maar geen tv hebben gekeken en dan krijg je ineens zo'n telefoontjequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Anyway... triest weer dit. Veel mensen krijgen vandaag een ellendig bericht.
Ah ok. Leek me ook al erg moeilijk te organiseren anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
neehoor, hij wordt niet huis aan huis bezorgd en is enkel bij benzinestations etc op te halen.
Dat ligt eraan of je nog leeft op het moment dat je neerstort, hoe hoog je bent en hoe snel je naar beneden dondertquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Hoe lang duurt zo'n crash eigenlijk? Hoe lang zit je met de wetenschap dat je dood gaat?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Hoe lang duurt zo'n crash eigenlijk? Hoe lang zit je met de wetenschap dat je zeer waarschijnlijk dood gaat?
hangt van de crash af, als je recht naar beneden stort ben je binnen een paar minuten dood maar als je langzaam naar beneden gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Hoe lang duurt zo'n crash eigenlijk? Hoe lang zit je met de wetenschap dat je dood gaat?
Dat is heel verschillend en per situatie anders. In de aanloop van de landing kan alles goed gaan en dan kunnen in een klap alle systemen falen. Dan is het een kwestie van seconden tot een minuut. Maar als op grote hoogte iets gebeurd kan het ook langer duren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Hoe lang duurt zo'n crash eigenlijk? Hoe lang zit je met de wetenschap dat je zeer waarschijnlijk dood gaat?
Het vliegtuig is 2 dagen daarvoor vanuit Istanbul gekomen . Verder zie je dat het lokaal nogal kan verschillen met die asconcentraties . Maar we zullen zien wie er gelijk gaat krijgen na het onderzoekquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En deze kaart is van vandaag.
[ afbeelding ]
Dan overleef je want kom je zacht neer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt van de crash af, als je recht naar beneden stort ben je binnen een paar minuten dood maar als je langzaam naar beneden gaat.
Ja, maar ze waren al bijna op de landingsbaan, dus ik denk dat je dan nietsvermoedend zit af te wachten tot je de wielen de grond voelt raken. Als het misgaat, is het denk ik snel gebeurd. Maar goed, ik denk dat je hersenen soort van vertraagd afspelen, dus je hebt tijd zat om na te denken. Net als wanneer je valt, of zoiets, dan zie je het ook helemaal gebeuren, terwijl het niet langer dan een paar seconden duurt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je nog leeft op het moment dat je neerstort, hoe hoog je bent en hoe snel je naar beneden dondert
.:')quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Winner_Taco het volgende:
Volgens mij zat Benno Baksteen ook aan boord ?
ah, dat stukje heb ik gemist..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren al bijna op de landingsbaan, dus ik denk dat je dan nietsvermoedend zit af te wachten tot je de wielen de grond voelt raken.
Door verstopte motoren spat een vliegtuig niet zomaar compleet uit elkaar. Vergelijk deze beelden met de toepolev die tijdje terug in Rusland neerstortte ook vlak voor de landing. Deze Airbus is compleet uit elkaar gespat lijkt het wel, op de staart na geen echt hele grote brokstukken gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het vliegtuig is 2 dagen daarvoor vanuit Istanbul gekomen . Verder zie je dat het lokaal nogal kan verschillen met die asconcentraties . Maar we zullen zien wie er gelijk gaat krijgen na het onderzoek
Daar doelde ik ook op. vreemde tegenstelling he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:17 schreef Leandra het volgende:
Als moeder is de afweging voor mij een beetje een vreemde....
Zou ik zelf willen overleven als mijn hele gezin omgekomen zou zijn? Nee.
Zou ik willen dat een van mijn kinderen zou overleven als de rest van ons om zou komen? Ja.
Maar het was geen aanslag, echt niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Deze Airbus is compleet uit elkaar gespat lijkt het wel
Een schrale troost is dat het waarschijnlijk niet verschrikkelijk lang geduurd zal hebben, dat ze nauwelijks tijd hadden om er bij stil te staan voor het al gebeurd was... als je ziet hoe dat vliegtuig uiteen gespat is, dan zal het waarschijnlijk geen proces van minuten geweest zijn, hooguit voor de piloten die merkten dat er iets mis was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren al bijna op de landingsbaan, dus ik denk dat je dan nietsvermoedend zit af te wachten tot je de wielen de grond voelt raken. Als het misgaat, is het denk ik snel gebeurd. Maar goed, ik denk dat je hersenen soort van vertraagd afspelen, dus je hebt tijd zat om na te denken. Net als wanneer je valt, of zoiets, dan zie je het ook helemaal gebeuren, terwijl het niet langer dan een paar seconden duurt.
Ah, dus we hebben nu traag werkend vulkaanas?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het vliegtuig is 2 dagen daarvoor vanuit Istanbul gekomen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |